אחסון הבלוג - איפה כדאי?

אחסון הבלוג - איפה כדאי?

נורא קל להתקין וורדפרס ולהשתמש בה.. אבל כשהגעתי לדבר הכי בסיסי - אחסון הבלוג - לא ידעתי מה לעשות. איפה כדאי לרכוש שטח אחסון? ידוע כי חברות ישראליות טיפה יותר יקרות מאלו הנמצאות בחו"ל, אבל מצד שני - נראה לי שבעברית יש יותר עם מי לדבר (ומשום מה אני נרתע קצת כאשר מדובר לשלם מחוץ לארץ באינטרנט, אבל זו כבר בעיה אחרת). בכל אופן, כאן עומדת השאלה: איפה כדאי לאחסן את הבלוג? (גם אם יש לכם חוות דעת שליליות, שתפו אותנו. חברות האחסון יכולות להיות בעברית ובאנגלית). נצא מנקודת הנחה ששטח האחסון מיועד אך ורק להקמת בלוג בוורדפרס. לכל מי שיש ניסיון עם זה, אשמח מאוד לשמוע. נוכל להרכיב כאן רשימה של חברות אחסון אפשרויות עבור בלוגים מבוססי וורדפרס ומערכות בלוגים אחרות.
 

piggy bank

New member
בשמחה

אני יודעת שהרבה מאוד מאנשי הוורדפרס הישראלים מתארחים ב-Dreamhost שהיא חברת אחסון וותיקה ומוכרת. לרן יניב הרטשטיין יש אפילו קופון הנחה אצלו. הרבה אחרים מתארחים גם ב-GoDaddy אבל נוצר לי הרושם שהם לא מרוצים מהם מאוד, בעיקר בגלל התמיכה הטכנית. אני אישית מתארחת אצל Site5 בחודשים האחרונים ומרוצה, אחרי שנתיים ב-Hostaga שפישלו קשות לקראת הסוף. בוורדקאמפ חברת SPD הישראלית הייתה ספונסרית ואני יודעת שהם מכירים עם וורדפרס ומתעסקים איתה (אחרת לא היו מבקשים להיות ספונסרים. מה שאתה צריך לחפש בחברת אחסון עבור וורדפרס זה: מסדי נתונים מסוג MySQL תמיכה ב-PHP מעבר לזה הנפחים והכמויות משתנים, אבל אם מישהו דורש תשלום של יותר מ-10$ בחודש (בחו"ל) זה מחיר מוגזם. אם אתה מוצא משהו שמעניין אותך, צרף לינק ואני מוכנה להביע את דעתי המקצועית (למחצה).
 

בלו10גטל

New member
dreamhost

אני מאוכסן אצלם כבר כמה שנים ומוצא אותם מצוינים לאכסון של בלוגים ואתרים בינוניים. מאוד נוחים.
 
גם אני בדרימהוסט

בעיקרון אני דיי מרוצה מהם. בחודש האחרון הם סבלו מבעיית איטיות ונפילות חוזרות ונשנות בקבוצת השרתים שלי, ואחרי שהעסק סודר קיבלתי מייל נורא נורא מתנצל שאומר שמי שמעוניין (ולא נטש אותם עדיין בגלל הנפילות) יכול לקבל החזר כספי על החודש הזה.
 

אחי דקר

New member
כתבתי על זה פוסט שלם

כחלק מפרוייקט "בלוג עצמאי" בבלוג שלי כתבתי פוסט על בחירת חברות אחסון. בתגובות לפוסט יש לא מעט המלצות של אנשי וורדפרס ותיקים ומנוסים - שווה לקרוא אשר לגודדי שהוזכרה כאן - שווה להתרחק, רוב החבר'ה בארץ שהתחילו איתם נכוו.
 
למעלה