אחריות לגבי מקשים רופפים במקלדת..

אחריות לגבי מקשים רופפים במקלדת..

שלום, יש לי מחשב נייד (IBM, T40) כבר שנתיים ויש עליו אחריות לשלוש שנים, בזמן האחרון אחד המקשים של העכבר המובנה לפעמים נתקע, ואחרי שהשתמשתי בשואב אבק (ביתי!..) נראה לי ששאבתי איזה חלק מהמקש והוא כעת בכלל לא ניתן ללחיצה, פשוט תקוע ועוד שני מקשים לא מחוזקים טוב למקום.. בקיצור האם יוכלו להחליף לי מקשים בחנות? לאיפה אני פונה כדי שיתקנו לי תחת האחריות של IBM? כלומר לחנות עצמה או לכל מעבדה שמכבדת אחריות של IBM או רק למעבדות של IBM והיכן ומה מספר הטלפון? בתודה מראש על העזרה!!
 

Jan22

New member
לך לחנות שקנית ,הם סיפקו לך

IBM ,יש אחריות אז הכל תקף ,IBM יש כבוד מתי שזה נוגע לאחריות .
 
../images/Emo45.gif

כמו ש Jann22 אמר, אם יש אחריות גש לחנות שבה קנית את הנייד ולא צריכה להיות בעיה.
 

ש.פ.ד

New member
וסתם עבור העניין

לא מתקנים מקלדות של ניידים, אלא מחליפים אותן...
 

gozala

New member
נכון, כך נראית מקלדת של נייד ../images/Emo45.gif

גם אני בבעיית מקלדת: אני על נייד שחיכה לי כאן בקנדה, שתי אותיות לא עובדות שלא לדבר על כך שהיא בצפרדעית (כל המחשב היה על צפרדעית גיששתי את "דרכי" כמעט באפילה עד שפירמטתי אותו אמש
) כשהתברר שגם שני לחצנים לא מגיבים (V ו-X) בכלל נאלצתי להלוות משכן מקלדת על מנת להקליד את מספרי הרשיונות של התוכנות השונות... את הבעיה "פתרתי" לעת עתה עם מיקלדת חיצונית (רכשתי לי כאן יד שניה 3$) ולך תדע איזה סוג מקלדת יש על המחשב הזה בכלל... נראה שימשיך עד הודעה חדשה "לתפקד" עם מקלדת חיצונית.
 

ש.פ.ד

New member
ראיתי ב- Ebay מקלדות ל- IBM

בכ- 20-50$ בלבד, ואני מניח שלמחשבים אחרים הן לא הרבה יותר יקרות. אם המחשב לא באחריות, ואתה יודע להחזיק מברג - ההתקנה היא לא מאוד מסובכת (כל עוד אתה מקפיד לא לגעת בדבר פרט למקלדת).
 
אף פעם לא פתחתי מארז של מחשב נייד

וגם לא ראיתי איך עושים את זה, אז אני מעדיף לא לקחת סיכון.. בין כה וכה יש אחריות, לפתוח מחשבי PC אני רגיל אבל לא מחשבים ניידים שבטח שם הכל בצפיפות והחלקים נראים שונים מאשר במחשבי PC..
 
תמונה נחמדה :)

אז מצאת לעצמך מקלדת נורמלית באנגלית :) לא הבנתי מה הכוונה "סוג מקלדת"? יש סוגי מקלדות שונות שמתאימות לדגמים שונים של מחשבי IBM? איך אתה מחבר אותו - עם USB אולי?
 
למעלה