אחרי אימון סוחטטט בשבת, עוד מעט ספינינג קורע

taltalon88

New member
עיניין הקאדנס...

במקרה יש לי אופני נג"ש עם קסטה 11-23 ואני לא הרוכב הכי חלש בשכונה ולא הצלחתי מלבד בשיפוע משמעותי יחסית של ירידה(כמו הדרך חזרה בטריאתלון אילת וגם זה בספק רב)לעלות ל100-110 קאדנס בהילוך 11(בסופי אימון הקאדנס הממוצע שלי לרוב קרוב מאוד ל100 ברכיבות של מעל 100 ק"מ)אשמח מאוד להיצטרף לקבוצה שמגיעה להספקים כאלה,מאמין שזה יעזור לי להישתפר.אגב להערכתי בהילוך הזה ובקצב הזה ההספק אמור להיות 60-70 קמ"ש ולא אזור 40+.
 

loc luc

New member
אולי לא דיקתי מספיק כרגיל...אז ככה:

לגבי הספק אני כתבתי על מהירות גבוה שבארץ מסתובב סביב ל 50 קמ"ש (תלוי מפני השטח..ובד"כ בסוף המירוץ תמיד יש נטיה לעליה קלה ) ולא ציינתי באיזה הילוך... תמיד אנחנו רוכבי כביש בקילומתרים אחרונים מגבירים כדי לסנן ולהתיש את הספרינטרים היריבים שנשארו ללא עזרה או שלא אכלו ושתו מספיק, ועובדים בשביל את הספרינטר שלנו (זה לא אני) אז עובדים קדימה בד"כ על 53/15-13 בקדנס סביב ל120 כ30 שניות ומתחלפים אם חבר קבוצה או מישהו שגם מעוניין לשמור על מהירות גבוה ויציב אבל ליותר מדי שיכול להזיק לספרינטר שלך, או נותשים לגמרי את הדבוקה אחרי כמה החלפות כי אין כוח יותר .....בספרינט כן המהירות מגיע ל60 + אבל לא תמיד... אל תשכח שאופני נג"ש הם הרבה יותר אירודינאמים ומאפשרים להגיע ולשמור על מהירויות גבוהות יותר ובעבודה "סולו"... אבל קשה לעשות את זה במרחקים גדולים וברכיבה בפלוטון ...בגלל זה תחרויות נג"ש קצרות בהרבה מתחרויות כביש. buonanotte ,luca
 
קאדנס ומהירות

כתבתי מהירות ממוצעת יש קטעים שאפשר להגיע גם ל50 קמ"ש אבל למספר שניות בלבד אני לא זוכר שהגעתי ל55 קמ"ש במישור לעולם ,זה רציני מאוד בירידה מגיע ל 78 קמ"ש בקרוב יהיה לי אופניים מספר 3 נגד השעון ואדע לכמה אני יכול להגיע איתם שבת שלום
 

loc luc

New member
רק קוריוז:

השיא שלי במהירות בירידה השנה....104 קמ''ש... זה היה לפני חודשיים באחד הצניחות המפחידות ביותר שאני זוכר מצובה ובקטע הישר וארוך מצתי קיבלתי דחיפה מרוח גבית .. כמובן בשביל לעשות דבר כזה חייבים לנתק את המוח...אין שום שכל בזה..רק מזל וחוסר אחריותת... אני מודה
...אבל מה לעשות, אני מת לextreme
מרוב אדרנלין הדופק הגיע ל 190 ...כאילו שעמדתי לקפוץ מפזגה באלפים... ciao luca
 
הבהרה,קאדנס ומהירות

היום בדקתי את ההליך שאני יכול לשמור בו על קאדנס 90-110 ההילוך שהייתי בו היום נגד שעון 12-13-15\53 בדרפטינג בקבוצה ובחלק שהובלתי ,לאורך מסלול שארך כ10דקות+ המהירות נעה 34-41 קמ"ש ברוב ההזמן קרוב ל37+ בהילוך 11\53בהחלט לא קל להיות בקאדנס 110 אבל אפשרי ב90+ בדראפטינג מסלול רכיבה הייתה 150ק"מ מהירות ממוצעת 29.9 מהירות מקסימלית 60 ק"מ סיוון בהחלט לא קל לדווש בקאדנס 90+ מהתלהבות קצת הגזמתי
תודה על ההבהרה
אני מודה לך ,למדתי עוד משהו
 
בשמחה, עוד דבר אחד קטן...

אני קורא את מה שאתה כותב על כמות האימונים שלך וכו' וזה מעלה לי זכרון אחד, לפני שנתיים בערך היית מתאמן כמוך בלי חשבון שני אימונים ביום, אימון כביש בבוקר וספינינג בערב, אימון אינטרוולים ויום אחרי אימון עליות וסח"ח ורק לדבר אחד לא שמתי לב, למנוחות ולתת לגוף להתאושש. הראש כלכך רצה לתת אז נתתי, עד לנקודה שהגוף אמר סטופ ( אימון יתר ) !!! ובאותו רגע הבנתי את הטעות שלי, בגדול, חודש לא יכולתי לרכב בכלל ( איסור ע"י רופא ספורט ) לאחר מכן בהדרגה אימונים רגועים וקצרים ולאט לאט העליתי את הקצב והעומס משהו כמו 4 חודשים לקח לי לחזור לאימונים ברמה תחרותית (וזה נחשב להחלמה דיי מהירה ). אז אני מקווה שאתה שומר על עצמך, מנוחות לגוף ולנפש גם אם הראש אומר תן לי תן לי. סיון
 
כן אני מכיר את זה ,אימון יתר

היה לי את זה כמה פעמים וזה לא נעים בכלל פעמיים או שלוש בחודש אני יוצא לרכיבה 140-150 ק"מ ואחר כך בערב עושה ספינינג,ולמחרות בבוקר וערב שוב הבעיה היא שהאימונים סף חומצת חלב עם עצימים מאוד וצריך מנוחה 24-36 שעות ואין לי את זה מלא אני מנסה לבוא לישון בצהריים ביום א שעה וחצי ומנסה לאכול טוב ,זה יוצא אחרי יום שבת שזה יום חזק מבחינת אימונים אני עושה אימוני התאוששות אקטיבית ar 60% דופק מירבי אני רץ 45 -60 דקות קל האמת אני רוב הזמן קרוב לאימון יתר ואז אני מרגיע קצת ועובר את זה איך שהוא דרך אגב למדתי מדריכי אופניים עם נימרוד דובינסקי וד"ר יוני ירום ,אין לי הזמן להרכיב קבוצה ולנהל אותה למרות שהייתי רוצה מאוד,אולי בהמשך אני אעשה עם זה משהו שבוע מצויין
 
ניהול קבוצה הוא עסק מורכב

וקשה, אני אישית לא מנהל קבוצה ולא חושב שיש לי היכולת לעשות כזה דבר, אני מאמן ( כרגע בפגרה מלאמן כי אני מתאמן לתחרות גדולה שבה אשתתף בעצמי ) בקבוצת 500WATT העמקים בהנהלתה של שחף רמות האחת והיחידה, היא בנתה בשתיי ידיים ועם לב ענק קבוצה אדירה ומדהימה שבנויה על ערכים של אהבת הארץ, האדם, כבוד לכולם, אהבת הרכיבה והכל תחת מקצועיות ומקצוענות, אימונים קשים, מדהימים ומאתגרים בחירת סגל מאמנים מעולה ובעיקר שיודע לשלב את כל הדרישות יחד, זה לא דבר פשוט. בקיצור אני כלכך מתגעגע לחזור לאמן, לעצב את רוכבי המחר ולהיות זה שמביא אותם לקטוף את התארים שמגיעים להם. סיון
 
למעלה