אחרי שחזרתם לבתי ספר בכפר סבא...

Super Chuly

New member
נעמי?!

נעמי מתוקה כל כך!!! איזה כיף לך!!! אני מתה על האישה הזאת! עזרה לי המון... נתראה! ליהי :)
 

Pipe Dreamer

New member
תגידי ליהי..

את התראיינת בתוכנית רדיו שמעיין מקולנוע בי"א העבירה ברשת א' או שזאת ליהי אחרת?
 

Pipe Dreamer

New member
אממ

בעיקרון היא הייתה איתי בכיתה ביסודי ובשכבה בחטיבה, שנה שעברה לא ממש שמרנו על קשר, בזמן האחרון חזרנו קצת לדבר, אז בין השאר שמעתי על התוכנית (וגם שמעתי חלק ממנה).
 

Super Chuly

New member
היה מדהים!

חוויה מעניינת מאוד וכיפית לאללה, אני מקווה בקרוב לעשות גם תוכנית משלי. ליהי :)
 

The vishi

New member
הקנאה!

כ"כ כיף לך שנעמי המחנכת שלך! יו תהני המון ברבין! ותלמדי לשון והיסטוריה טובטובטוב! בהצלחה, וישי
 
אני..../images/Emo85.gif

1. מה עשיתם כל החופש? אוי הרבה. 2. לאיזה כיתות עליתם?ט' ]: 3. באיזה בתי הספר אתם לומדים בכפר סבא? אלון 4. האם הבתי הספר נראים לכם טובים?כן[?] 5. (אם בית ספר חדש שלכם) איך המורים שלכם אחרי יום הראשון של לימודים? 6. התרגשתם לחזור לבית הספר?לא]: 7. (אם בית ספר חדש שלכם) האם הכרתם חברים חדשים? 8. כמה שעות תלמדו? המון שעות!!!]: סך הכל היה סבבה.. המורים כמעט אותו דבר המורים שהיו הכי בסדר עזבו או יצאו לשבתון או למשהו אחר.. מורה שלא חיבבתי והיא לא חיבבה אותי ואת הכיתה לא תלמד השנה הזו.. אה! והמורים..הם אוהבים להפחיד.
 

chuti

New member
אני...

1. מה עשיתם כל החופש? צופים,שנה אצל בני דודים, חוג דרמה,ברכה. 2. לאיזה כיתות עליתם? ז' 3. באיזה בתי הספר אתם לומדים בכפר סבא? שז"ר 4. האם הבתי הספר נראים לכם טובים? כן 5. (אם בית ספר חדש שלכם) איך המורים שלכם אחרי יום הראשון של לימודים? חוץ מהמחנכת כולם משעממות ומפחידות 6. התרגשתם לחזור לבית הספר? לא .... רק פחדתי מכיתות ח' וט' וצדקתי הם מפחידים 7. (אם בית ספר חדש שלכם) האם הכרתם חברים חדשים ? כן מלא 8. כמה שעות תלמדו? 31 בסה"כ וחמש שעות בכל יום חוץ מיום שלישי שיש לי שעה שישית
 
צפוף ביותר!

1. מה עשיתם כל החופש? סמינר מד"צים, עבודה בקייטנה, סדנא של לחמה משולבת, גלישה בים, חבים אוכל שינה וכיף, חזרות של שבועיים לקראת הנסיעה לחו"ל, חו"ל. 2. לאיזה כיתות עליתם? י'. 3. באיזה בתי הספר אתם לומדים בכפר סבא? כצה. 4. האם הבתי הספר נראים לכם טובים? כולה יום ראשון..לכו תשפטו. 5. (אם בית ספר חדש שלכם) איך המורים שלכם אחרי יום הראשון של לימודים? מי מכיר אותם בכלל? 6. התרגשתם לחזור לבית הספר? יש מישהו שלא? 7. (אם בית ספר חדש שלכם) האם הכרתם חברים חדשים? חצי מהכיתה שלי הייתה איתי בתזמורת... 8. כמה שעות תלמדו? 45..מוסיקה.
 

LitelPrincess

New member
תשובות

1. מה עשיתם כל החופש? מלא דברים אין לי כוח לפרט 2. לאיזה כיתות עליתם? ט' 3. באיזה בתי הספר אתם לומדים בכפר סבא? שז"ר 4. האם הבתי הספר נראים לכם טובים? פסדר כבר התרגלתי 5. (אם בית ספר חדש שלכם) איך המורים שלכם אחרי יום הראשון של לימודים? נוט חדש 6. התרגשתם לחזור לבית הספר? לא 7. (אם בית ספר חדש שלכם) האם הכרתם חברים חדשים? נוט חדש 8. כמה שעות תלמדו? 35
 
למעלה