אחרי 3 שבועות מישורים בשעה טובה התחלתי לתפוס טרמפים בכביש 4
או שאני השתפרתי או שהרוכבים הצעירים והמדוגמים שתפסתי לא מספיק טובים.
רוב הדרך אני רוכב על 53/12 בסל"ד עד 60 , ברגע שאני תפס טרמפ אני עובר ל 53/11
רוב הרוכבים שראיתי השרשרת רוב הזמן נמצאת במרכז הקסטה בערך 53/17 בסל"ד גבוהה
שאלתי למה השימוש ביחס הזה במישור שיש עוד הרבה גלגלים קטנים בקסטה
התשובה כדי להחזיק קצב מהירות ממוצעת כ 36 קמ"ש ל 80 ק"מ מחיפה עד צומת קיסריה ובחזרה
אני תפסתי טרמפים רק על קטע של כ17 ק"מ מצ' עופר לחיפה או בחזרה
ברכיבות המישור ביום שישי מהבית כרכור לכרמל יש אופי קולינרי אני מתזמן את ההפסקות לפי .
ב 8:15 יוצא מהתנור נגלה של גביניות באלונית צ' עופר, זה הולך טוב עם קפה .
ב 9:45 יש טעימות בדוכני אוכל סיני / תאילנדי בקניון חיפה ליד קסטרה .
ב 00: 11 פותחים את השווארמה ברחוב גת ליד דרך פיק"א בכרמל ( שאורמה קטנה ומטריפה ) טעים וגם כשר .
בבדיקה שעשתי ל 3 מזוגות אופנים שלי יצא שבאופנים הכבדות והמגושמות 10 ק"ג אני רוכב יותר טוב מאשר בסורוולו האווירודינמיות ויחסית הקלות 7.3 ק"ג
בשונה מרוכבים שנמצאים בפוזיציה מכופפת אווירודינמית בסל"ד גבוהה אני סתם דוחף הילוכים כבדים עד נקודת ההפסקה .
אריה סדובניק
או שאני השתפרתי או שהרוכבים הצעירים והמדוגמים שתפסתי לא מספיק טובים.
רוב הדרך אני רוכב על 53/12 בסל"ד עד 60 , ברגע שאני תפס טרמפ אני עובר ל 53/11
רוב הרוכבים שראיתי השרשרת רוב הזמן נמצאת במרכז הקסטה בערך 53/17 בסל"ד גבוהה
שאלתי למה השימוש ביחס הזה במישור שיש עוד הרבה גלגלים קטנים בקסטה
התשובה כדי להחזיק קצב מהירות ממוצעת כ 36 קמ"ש ל 80 ק"מ מחיפה עד צומת קיסריה ובחזרה
אני תפסתי טרמפים רק על קטע של כ17 ק"מ מצ' עופר לחיפה או בחזרה
ברכיבות המישור ביום שישי מהבית כרכור לכרמל יש אופי קולינרי אני מתזמן את ההפסקות לפי .
ב 8:15 יוצא מהתנור נגלה של גביניות באלונית צ' עופר, זה הולך טוב עם קפה .
ב 9:45 יש טעימות בדוכני אוכל סיני / תאילנדי בקניון חיפה ליד קסטרה .
ב 00: 11 פותחים את השווארמה ברחוב גת ליד דרך פיק"א בכרמל ( שאורמה קטנה ומטריפה ) טעים וגם כשר .
בבדיקה שעשתי ל 3 מזוגות אופנים שלי יצא שבאופנים הכבדות והמגושמות 10 ק"ג אני רוכב יותר טוב מאשר בסורוולו האווירודינמיות ויחסית הקלות 7.3 ק"ג
בשונה מרוכבים שנמצאים בפוזיציה מכופפת אווירודינמית בסל"ד גבוהה אני סתם דוחף הילוכים כבדים עד נקודת ההפסקה .
אריה סדובניק