כשאתה אומר רכיבות מישור קצרות
מה המטרה ברכיבות האלו? רכיבות עצימות? קלות? יש רוח גב, יש שיפוע קטן עם ירידה? מה המטרה?
יש רכיבות שבהם כמעט ולא נוגעים בגלגלשים האלו ויש רכיבות שכן, אין לך צורך לידע אף חברה, האמן לי שיש להם את המחקרים והסטטיסטיקות שלהם ויש להם כנראה הרבה יותר סטטיסטיקות עם הכניסה של ה Di2 והמשדר הקטן שלו שיש להרבה רוכבים היום בעולם (כבר אפשר להקליט במרבית השעונים היום על איזה יחס הילוכים היית בזמן נתון ברכיבה)
אם אני יוצא לרכיבת מישור ויש לי בה גם ירידה קטנה עם שיפוע (מה לעשות, אנחנו לא חיים במדינה מישורית לגמרי) אז כנראה אשתמש בגלגלשים האלו מידי פעם.
וחוץ מזה, זה שזה שם ואתה לא תמיד משתמש בזה לא אומר שלא צריך את זה.
 
אני מניח שמרבית החנויות היום בארץ יוכלו לתת לך אולי סטטיסטיקה אילו גלגלשים הכי נשחקים לאנשים בקסטה (על איזה גלגלש השרשרת החדשה שהם החליפו קופצת בדר"כ, מתי שכבר הקסטה שחוקה).
אני הצלחתי לשחוק את ה 28
 
ולגבי הניתוח שלך לאוורסטינג, שוב, אתה מנתח יותר מידי, המטרה שלי זה לאפשר לעצמי לרכוב לפעמים בקצב יותר נמוך אבל לשמור על סל"ד ממוצע יותר גבוה (כלומר, לאו דווקא לשמור על אותה מהירות).
 
ולגבי הדופק, זה נכון מה שאתה אומר, אבל הגוף שלך יסתגל לזה, ודופק זה מדד לא הכי אמין בשביל לקבוע עצימות מסוימת (הוא מושפע מהמון דברים), לכן גם אמרתי שלרוכבים שלא רגילים לסל"ד גבוה יש לתרגל אימונים כאלו כדי לסגל את הגוף, זה אחד הדברים שאני עובד עליהם ובין היתר בזכות המד וואטים שיש לי אני גם יכול לשפר את תנועת הפידול שלי ולהפוך אותה על הדרך ליותר חלקה ואפקטיבית.
מה המטרה ברכיבות האלו? רכיבות עצימות? קלות? יש רוח גב, יש שיפוע קטן עם ירידה? מה המטרה?
יש רכיבות שבהם כמעט ולא נוגעים בגלגלשים האלו ויש רכיבות שכן, אין לך צורך לידע אף חברה, האמן לי שיש להם את המחקרים והסטטיסטיקות שלהם ויש להם כנראה הרבה יותר סטטיסטיקות עם הכניסה של ה Di2 והמשדר הקטן שלו שיש להרבה רוכבים היום בעולם (כבר אפשר להקליט במרבית השעונים היום על איזה יחס הילוכים היית בזמן נתון ברכיבה)
אם אני יוצא לרכיבת מישור ויש לי בה גם ירידה קטנה עם שיפוע (מה לעשות, אנחנו לא חיים במדינה מישורית לגמרי) אז כנראה אשתמש בגלגלשים האלו מידי פעם.
וחוץ מזה, זה שזה שם ואתה לא תמיד משתמש בזה לא אומר שלא צריך את זה.
 
אני מניח שמרבית החנויות היום בארץ יוכלו לתת לך אולי סטטיסטיקה אילו גלגלשים הכי נשחקים לאנשים בקסטה (על איזה גלגלש השרשרת החדשה שהם החליפו קופצת בדר"כ, מתי שכבר הקסטה שחוקה).
אני הצלחתי לשחוק את ה 28
 
ולגבי הניתוח שלך לאוורסטינג, שוב, אתה מנתח יותר מידי, המטרה שלי זה לאפשר לעצמי לרכוב לפעמים בקצב יותר נמוך אבל לשמור על סל"ד ממוצע יותר גבוה (כלומר, לאו דווקא לשמור על אותה מהירות).
 
ולגבי הדופק, זה נכון מה שאתה אומר, אבל הגוף שלך יסתגל לזה, ודופק זה מדד לא הכי אמין בשביל לקבוע עצימות מסוימת (הוא מושפע מהמון דברים), לכן גם אמרתי שלרוכבים שלא רגילים לסל"ד גבוה יש לתרגל אימונים כאלו כדי לסגל את הגוף, זה אחד הדברים שאני עובד עליהם ובין היתר בזכות המד וואטים שיש לי אני גם יכול לשפר את תנועת הפידול שלי ולהפוך אותה על הדרך ליותר חלקה ואפקטיבית.