אטליז "קדן" בקדימה...מה קורה כשבשר מפוגל

דוד1דוד

New member
אטליז "קדן" בקדימה...מה קורה כשבשר מפוגל

ניסיתי לשרשר לביקורת על האטליז ולא הצלחתי - סליחה מראש. יצא לי כמה פעמים להכנס ל"קדן" ולקנות בשר ובד"כ לא התאכזבתי. מחירים אמנם ממש לא זולים אבל בשר טעים סה"כ, ואפילו הפנינו לשם מספר חברים שלנו לאחר המלצותינו. רק מה..? לפני שבוע קנינו נתחי אנטריקוט בכ-60 ש"ח, כשהגענו הביתה הרחנו ריח קצת מחשיד מהבשר, אבל קיווינו שזה טבעי או מההפשרה. אחרי שהבשר עלה על האש - לא היה לנו ספק בכלל שהבשר פשוט מקולקל ומסריח, וזרקנו את כולו ישר לפח. שמרנו את התווית והקבלה, ואחרי שבוע נכנסנו ל"קדן" כדי להסביר מה קרה וחשבנו לתומנו שנוכל להחליף בבשר שאמור להיות טרי ושמור במקום ה-60 ש"ח שזרקנו לפח. אבל... בעלת הבית הגיבה בכזה זלזול, לא היתה מוכנה לשמוע שום דבר, ופשוט נפנפה אותנו משם כאילו אנחנו שקרנים שמנסים לעשות את עוקץ חיינו ולהתעשר על חשבונה. מכיוון שכך, אנחנו בסה"כ רוצים להפיץ את הסיפור הזה לכמה שיותר אנשים כדי שיישפטו בצורה אובייקטיבית אם שווה להם להסתכן בבשר פיגולים ללא ערבויות...ועוד מבעלת בית אנטיפטית שאיבדה לקוחות נאמנים. שלום ולא להתראות
 

GJKF

New member
משהו מסריח לי בסיפור

אני קונה אצל קדן קבוע מזה שנים. מחיר האנטריקוט גבוה בהרבה מהמצויין אצלך. בערך פי שניים. בכל אופן, קרה לי פעם אחת ויחידה שהתלוננתי על בשר שחשדתי בטריותו (קניתי ביום שני בסוף היום) והיא הציעה לי מיוזמתה פיצוי הולם (למרות שלא ביקשתי). יתרה מזאת, היא ביקשה שלהבא איידע אותה כמה שיותר קרוב למקרה כדי שתוכל לטפל בנושא במהירות. נראה לי לא לעניין להגיע להתלונן אחרי שבוע. במיוחד אם היה חשד מייד כשהגעתם הביתה. מדוע לא הרמתם טלפון למחרת היום? שני הסנט שלי.
 

GJKF

New member
מתנצלת לגבי המחיר -- לא קראתי נכון את שכתבת

התכוונת ששילמת 60שח עבור נתחים ולא שזה המחיר לק"ג.
 

אליה ל

New member
גם לי זה ממש לא מריחחחחחח../images/Emo4.gif

כל כך לא מתאים לקדן תאור המקרה שלך ובוודאי שלא הנפנוף כפי שאתה מתאר................... נראה לי שאולי כדאי לטלפן אליה ולשאול אם זכור לה מישהו שכזה לאחרונה או שזה שוב נסיון להכפיש את שמה
 

אליה ל

New member
ועוד יותר מסריחה היא העובדה שהפעם../images/Emo67.gif

הראשונה שאתה כותב בתפוז היא במיוחד בעבור ההודעה הזו - גם כאן וגם בפורום צורן ......... בקיצור מי שמסריח כאן זה ממש לא קדן
 
אני כמתחרה של קדן

חייב לומר שתמיד שמעתי עלה רק דברים טובים ובדרך כלל אנשים כמוה מוסיפים כבוד לענף חבל על ההשמצות ובאמת נשמע משונה לחזור להתלונן אחרי שבוע
 
גם אצלך גיתי נכוויתי, ולמרות זאת ממשיך לקנות

אצלך בשר. זה שבאופן כללי אצל בעל עסק כלשהו (במקרה הזה קדן) בד"כ בסדר, לא אומר שאין לו נפילות ושהמקרה אינו אמיתי או נסיון להכפשה. לפני כמה חודשים טובים קניתי אצלך 3 חבילות של שיפודי פרגיות (אחרי כמה וכמה פעמים שקניתי) , וכאשר פתחתי אותן חשכו עיני. - מלא עצמות (או יותר נכון קצוות של - ממהפרדה רשלנית של הבשר מהעצם) - היו גם כמה נוצות - כן,כן, נוצות (איזה שלוש ארבע) - חלק מה"פרגיות" - שהן בד"כ החלק המשולש של הכרעיים, היו בעצם הפולקע מפורק - חלק בעייתי, עם הרבה סחוסים ומתפרק שבטח ובטח לא מתאים לשיפודים. אבל כנראה מישהו רצה לחסוך ולא לשים את הפולקע בצד. כל השלוש חבילות היו כך. גם במקרה הזה לא באתי מיידית להתלונן - המיידיות נראתה לי מיותרת וחשבתי להעיר על כך בקנייה הבאה. לצערי - וכאן האכזבה - כאשר סיפרתי לך על כך בקנייה הבאה - ביטלת את מה שאמרתי ב"לא יכול להיות, אצלינו אין דברים כאלה". פרט לאכזבה מכך שציפיתי לפיצוי כלשהו (שיבוא ממך, אני לא בקטע של דרישת פיצוי), די התאכזבתי מטון הדיבור ונימת הזילזול, וקריאת ה"שקרן" שמשתמעת מכך. קצת מעליב. למרות זאת אני ממשיך לקנות אצלך, מתוך תקווה שזה היה מקרה חד פעמי., למרות שפרגיות כנראה שלא אקנה יותר. ולעיניננו - גם בארזים נופלת שלהבת מדי פעם - אל תבטלו את תלונתו של הבחור רק כי בדר"כ קדן הם בסדר. יכול להיות שלפעמים הם גם לא בסדר.
 

Godu

New member
בכל מקום שאני ראיתי פרגיות זה גם מהפולקע

בלי שום קשר לשאר התוכן של המייל. לדעתי כל מי שמפרק בשר לפרגיות מפרק גם את הפולקע, בעבר דובר בפורום על כך. אני ראיתי בעיניים פירוקים ותמיד פירקו עם הפולקע. מה רע בזה ? אחלה חלק
 

GJKF

New member
לא מבטלת את תלונתו אלא את הציפייה לפיצוי

שים לב שבהודעתי הראשונה אף ציינתי שחוויתי בעיה נקודתית אצל קדן. דברים קורים. אין לי ספק שבכל עסק יש לפעמים ימים לא טובים. בעיניי, אם מעוניינים בפיצוי ובטיפול הולם, אזי יש משמעות למיידיות. מדובר פה במוצר מתכלה עם חיי מדף קצרים. לבוא אחרי שבוע או יותר, סתם כך out of the blue, ולצפות לטיפול שיכלול פיצוי מיידי על סמך אמונה עיוורת של בעל העסק...זה לא ריאלי בישראל. יש יותר מדי נסיונות הונאה מצד הצרכנים. כאשר מדובר בהערה בונה לטובת הימנעות הישנות של הדברים, אז באמת אין משמעות לזמן התגובה ואני מאמינה שכאשר הדברים נאמרים בגישה כזאת של רצון לשפר ולא "לסחוט" את בעל העסק, אזי בעל העסק נוטה להיטיב עמך מרצונו החופשי. יחד עם זאת, כדאי שבעלי האטליזים יבינו שעדיף להם לפעמים, כמו במסעדה, לספוג "הפסד" כספי כדי להוציא לקוח מרוצה ואפילו אם יש סיכוי שהלקוח פועל בשיטת מצליח ו"עובד עליהם".
 

Gaus

New member
זהו, אני כבר לא יכול יותר...

ניסיתי להמנע מלהגיב לשרשור הזה... אבל זה כבר יותר מידי.. ראשית אני חייב לציין שאני לא מכיר לא את קדן, לא את המתלונן, ולא את המקרה האמור, אז התגובה שלי עקרונית בלבד.. כמו כן, ממתבונן מהצד בהחלט נראה לי שיש פה קצת יח"צנים רבים אשר תוקפים את המתלונן, בסה"כ לא זיהיתי יותר מידי פרטים לתהות עליהם, גם לי קורה שיש משהו שאני לא מרוצה ממנו, ולא רץ ישר למקור הרכישה כדי להתלונן.. שבוע זה בהחלט זמן סביר.. לא ניתנה בסיפור לעיל מידע אודות האם הלקוח קונה בד"כ באותו מקום, והאם ישנה היכרות מסוימת ביניהם.. בכל מקרה, הטיפול של האטליז על פי המשתמע מהסיפור, ומהשליחים של האטליז שהגיבו פה ובעצם אוששו את טענותיו לגבי הטיפול (בלי להתייחס לעניין האיכות של הבשר), הטיפול של קדן היה לוקה בחסר עד מעליב, ואני לא הייתי רוצה להיות לקוח במקום כזה. לעניין מה שעצבן אותי בתגובה שלך, ההתיחסות הזו לצרכן הישראלי כל נוכל כל יכול (ציטוט: "..זה לא ריאלי בישראל. יש יותר מדי נסיונות הונאה מצד הצרכנים.") בלי להתיחס לעובדה שאפילו כל העוסקים בתחום אומרים אותה בריש גלי, שבתחום הזה בפרט, ובתחום הקמעונאות בישראל בכלל, המוכרים נוהגים לרמות את הצרכן, כמעט בכל היבט, ולנצל את בורותו, או חוסר הבנתו, או בכלל לנצל כל הזדמנות אפשרית לסחוט את כספו, הרי איך צרכן אמור להתגונן מול גישה כזו? הרי יש פה ג'ונגל, אז אם הצרכן הממוצע מבין שיש ג'ונגל, הדרך היחידה להתגונן מזה, זה לאמץ דרכים יצירתיות... הרי לא מדובר פה במקרה של מחזיר בשר סדרתי, אלא אחד שבפעם הראשונה לא היה מרוצה, ובא והעיר את הערתו, שבוע לאחר שקנה, אני לא מאמין בעסק ללא תקלות, בוודאי לא בישראל. אם הוא לא מוכן לספוג את ההפסד הזה בשם השירות, הוא לא יהיה מוכן לספוג הפסד כחתיכת בשר ישבה אצלו קצת יותר מידי זמן במקרר, ויחדוף לך אותה גם אם היא קצת מסריחה, כי גם זה בשם השירות... אתם משום מה יצאתם מנקודת הנחה שהצרכן דווקא הוא השקרן, וזה מקומם. הוא עשה את מה שהוא צריך לעשות, הוא חושב שהוא נפגע, הוא לא קיבל את הטיפול הראוי, והרי הוא מזהיר אחרים מכך, אתם יכולים להאמין ולהמנע, אתם יכולים לקחת לתשומת לבכם, אתם יכולים לדפדף הלאה.. אבל אם אתם ממש חפצים ביקרו של בעל העסק מסיבה כזו או אחרת, אתם יכולים לתקוף את זה שסיפר את סיפורו.
 

GJKF

New member
לא נציגה מטעם אף אחד ובסה"כ אנחנו מסכימים

אני לא מניחה שהצרכן הוא שקרן אבל אני כן מניחה שיכול היה וצריך היה להתנהל אחרת. כפי שכתבתי בתגובתי האחרונה, אני כן חושבת שבעלי העסק במקרים המדוברים יכולים היו והייתי רוצה שהיו מתנהגים אחרת, ואפילו אם הם חושבים שהצדק לצידם. לעניין מה שכתבתי על הצרכן הישראלי, הרי שמדובר ברושם שלי מתוך דברים שחזיתי בהם ולא אחת. "כל נוכל כל יכול" זו פרשנות שלך לדברי ולא אשר טענתי. המרחק בין "יש יותר מדי נסיונות" ל"כולם רמאים" גדול. אין לי ספק שיש מקום רב לשיפור השירותיות של בעלי העסק בתחום, כולל קדן. יחד עם זאת, אם אני קונה פעם-פעמיים בשבוע בשר באטליזים שונים ויוצא לי לראות התנהגות לא ראוייה של לקוחות, נאמר פעם בחודש, הרי שזה הרבה (או שפשוט משהו לא בסדר עם חוש הצדק שלי
). דוגמאות להתנהגות לא ראוייה בעיני: 1. בסוף יום, מגיע צרכן ומבקש לקנות סטייקים יקרים בפריסה על המקום. הוא נשאל לעובי שהוא רוצה ומתחילים לפרוס לו. אחרי שפורסים את כל הסטייקים הוא מתחרט ומבקש שיפרסו לו מחדש מגוש אחר שבדיוק הוציאו מהמחסן (במקום ה-3קג שפרסו לו). אין שום בעיה עם הגוש שממנו פרסו, אבל אולי השני יהיה יותר טוב. כשמסרבים, הלקוח מנבל את הפה ועוזב את המקום. 2. מבצעים הזמנה יקרה בטלפון וביום האיסוף מתחרטים ומבקשים להחליף חצי ממה שהוזמן, נקצץ ונארז בבשרים אחרים. האם נכון שבעל העסק יספוג את כל הנזק במקרים כאלו? אני בתור צרכנית לא הייתי מעיזה להתנהג כך.
 

Gaus

New member
את לא באמת רוצה שנכנס פה למקרים פרטיים הפוכים

אם ממספר מקרים שאת מפרשת אותם כהונאה של הצרכנים, ולטעמך הם יותר מידי (לדעתי אחד זה כבר יורת מידי), את מקישה מהם לכל הצרכנים, אז מבחינתי את מכלילה על הרוב, אני לא יודע למה התכוון המשורר שהוא רשם יותר מיד - בכמות, אני רק בטוח שבזה הוא התכוון לעשות דמוניזציה לכל ציבור הצרכנים. את מתארת כל מיני מקרים שהיית עידה להם, אני לא מכיר אותם, אני בטוח שמנקודת מבטם של אנשים, זה נראה להם קצת אחרת ולגיטימי.. אני לא בעד התנהגות אגואיסטית שפוגעת בסופו של דבר בשני הצדדים, אבל אני בטוח שלו היה הלקוח רגוע לגבי איכות הבשר של אותו איטליז, לא היה מעוניין להחליף בשר על אף שכבר חתכו, יכול להיות שהם פשוט דחפו לו משהו שלא היה טרי, והוא שם לב לזה, וזכותו לדרוש למשהו אחר גם אם הם פרסו.. הרבה פעמים באיטלזים דוחפים סחורה ישנה ולא טובה.. שוב פעם אני באמת חושב שכל עסקה ומסחר צריכה להתבסס על הוגנות, ועל הבנה הדדית של הצרכים והקשיים של כל צד, אני לא אומר שכל האטלזים נוכלים, אבל אני גם מעריך שאני לא אטעה אם אומר שבאחוזים יותר אטלזים נוכלים מלוקחות.. כשעובדים מול לקוחות, שזה ערב רב של אנשים דיעות ומצוקות, קורים דברים לא תמיד נעימים, שהם סטטיסטיקה בתוך הפעילות השוטפת של המקום, להקיש מהמקרים הללו על פרופיל הלקוח, או לפרט פה דוגמא של מקרה כזה או אחר, זה לא לעניין. ברור לי שיש דברים יותר לא הוגנים שקורים כלפי בעלי העסקים.. לצערינו זה לא עובד לטובת אף אחד.
 

Godu

New member
../images/Emo45.gif

גם לי בדרך כלל יש מילים טובות להגיד על קצבים שהייתי אצלם (בייחוד אצל קצב הבית של הפורום, גיתי המלך) אבל מותר גם להתלונן ואפילו על משק זמיר. לכל קצב יכולה להיות נפילה ואם מותר לתת מחמאות אז מותר גם להתלונן. זה שיש קצבים שנותנים שרות גרוע זאת עובדה והפורום זה מקום לגיטימי לחשוף אותה.
 

צלשף

New member
אני מסכים אתך בכל אך אין זה נוגד את

היחס האצילי של גיתי ונכון גם אצלו נפגעים אנשים וצר לי על היחס כמי שניהל עסק אמון שנים אני מדגיש טובת הלקוח היתה תמיד בעדיפות ראשונה
 

אליה ל

New member
אנסה לסבר את אוזנך בהקשר זה

הדבר שהיה כאן מבחינתי צורם במיוחד היה שמי שכתב את אותה תלונה נכנס לכאן וגם לפורום קדימה צורן עם כינוי שנפתח במיוחד בעבור כתיבת ההודעות הללו. הכותב אינו מישהו שמשתתף בפורום כאן או בשני וכשנכנסים במיוחד בשביל להשמיץ זה קצת הרבה מסריח מבחינתי. אישית, במשך מספר שנים רכשתי אצל קדן ואף פעם לא נכוותי - מזל או לא אך זו עובדה. התגובה שאותה מייחס האיש לקדן פשוט אינה מתאימה לאישה הזו. יכול להיות שהיה משהו ובהחלט יכול להיות שלא היה ......... אך מה שמריח לא טוב עדין מריח גרוע - אם הכותב משתתף כאן בפורום או שהשתתף כאן בעבר - שיכתוב בשמו או בכינוי המוכר לנו כאן אדם שמעביר ביקורת על חנות / קצביה / מסעדה וכו' - שיעביר אותה בצרוף שמו האמיתי בכדי שאפשר יהיה להתייחס לזאת בצורה רצינית והולמת - עד שדברים לא יקרו בדרך הזו והשמצות/ ביקורות יועברו בכיסוי - לא מאמינה לכותב.
 

ירוקעד1

New member
פתיחת ניק חדש היא סיבה לפסול ?

נכון, כדאי להיות זהירים יותר אבל לא למהר לפסול ולטעון שדברים מסריחים. שירות רע, אכזבה קשה הם בהחלט טריגר להפסיק להיות אזוב קיר ולכתוב ותגובה צוננת כל כך אינה נכונה בעיני. רמת השירות בארץ אינה גבוהה במיוחד ותלונות כאלו יכולות להכריח את בעלי העסק להשתפר. באופן כללי, טיפול נכון בתלונת לקוח היא מנוף מעולה להפוך אותו ללקוח נאמן ולשגריר מצויין, חבל שכל כך מעט בעלי עסקים מבינים זאת. אפילו עם קדן איבדו רק את הלקוח הזה וחבריו הרי שיש להם נזק כספי אמיתי כתוצאה מטיפול לקוי בלקוח, טיפשי ומיותר. ועוד מילה על שירות, הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד הלקוח, מבחינה עסקית צריך להיות חכם ולא דווקא צודק. ועוד קלישאה מעולם הפיננסים: אם יש ספק - אין ספק !
 
למעלה