איבדתי את המשפחה שלי !

joyjoy

New member
איבדתי את המשפחה שלי !

פעםםםםםםםםםם היתה לי משפחה שהיתה משקיעה בי !!! אמא שלי לא היתה מתחילה את הבוקר בלי לשאול אותי אם כבר אכלתי ולבדוק אם לבשתי סוודר (אפילו בקיץ !)
אחותי הגדולה היתה עושה לי שניצלים(שלא נדע) ואפילו מביאה לי קרמבואים (אבל רק חיקוי לא אמיתיים כמובן) אולי היא כועסת על הפעם האחרונה שנעלתי אותה בשירותים ?
היתה לי אחות קטנה מתוקה שהבאתי לה פעם במתנה בית ורוד ומאז לא שמעתי ממנה (אולי היא למדה בביצפר על סטריאוטיפים מיניים את חושבת שהייתי צריכה להביא לה בית כחול? או אולי צ´ק וזהו ?) פעםםםםםםםםם היתה לי משפחה אוהבת ואהובה הבאתי תמונה מהימים היפים לכל הסקרנים פה.... מזל...מזל שלפחות אח שלי עוד חושב עליי ושולח לי אימיילים שהמחשב שלי לא נותן לי לפתוח.... החיים מושלמים...יה רייט.... אז לפני שאאבד את שפיותי וגם את מספרי הפלאפון שלהם.... מה עושים ??????
 
לפי התמונה שהוספת

נראה לי שאתה מאומץ מותק. כנ"ל אחותך ואחותך הקטנה. לגבי האח אני עדיין בודקת די.אן.איי...
 

joyjoy

New member
לגבי האימוץ

אני לא בטוחה... לגבי העובדה שאני בת (כלומר :את ולא אתה) אני די בטוחה
 
טוב, אני לא יכולה לעשות הכל בעצמי

אני בדקתי את עניין האימוץ, את הדי.אן.איי, אפי אחראית על המין. סורי.
 
הצער הנובע ממכתבך

נגע לליבי. בתור בת למשפחה פולנית קטנה, מצומצמת ולא-מצטיינת בקשרי-חום-ואהבה-כמשתמע מהיותה פולנית, שמחתי לשמוע שהגרעין המשפחתי עדיין זוכה לכבוד המגיע לו. קחי, יקירתי, את אהובי נפשך, ארגני יום כיף משותף במקום החביב על המשפחה (לונה פרק, סטיקיית החומוס בשכונת התקווה, או שמא תלכו כולכם לסדנת ויפאסנה), בלו ביחד זמן איכות, כמה שיותר - ואחרי היום שתבלו יחד - את כבר לא תרצי לראות אותם איזה חודש חודשיים !!!! ויש שיטענו שמזלך שפר עלייך, מי לא היה רוצה אמא שלא מכריחה ללבוש סוודר בקיץ, אחות שנעלמת לחדרה ולא מצייצת כשבאים חברים, אח שגר מחוץ לבית (ולא צריך להוסיף), וכלב שעושה לבד את צרכיו ומנגב אחרי זה.
 

רוח הים

New member
הלווווווווווווווווווווווווווווווווו

אכלת????? לבשת סוודר?????? הכנת שיעורים???? התכוננת לבחינות???? סידרת את החדר?????? אמא פההההההההההההההההההה שום אימוץ ושום בטיח!! לא מוותרת על הילדה שילי!! אז מה קרה כולה נסעתי חצי שנה לחו"ל והשארתי לכם פתק על המקרר (או שלא.... אופס) הקייצר אני פה אכלת??????????????????? LOVE U
 
למעלה