איזה יום שחור

gibli1

New member
איזה יום שחור

היום החלטתי שאני הולך לחבר שיש לו מוסך לטרקטורונים כדי לעבוד קצת על הטרקטורון שלי ולעשות לו כל מיני תיקונים שאני צריך לעשות כבר כמה זמן(דרך אגב יש לי L400 שנת 95) בקיצור התחלתי בלהחליף את שני הלאגרים מקדימה ואת הלאגרים של הציר האחורי שהיה מאוד קשה להחלפה אבל הצלחנו בסוף,אחרי זה ראיתי שהגומיה של הבולם האחורי קרועה לגמרי אז פתחתי אותו הוצאתי אותה והיא פשוט התפרקה לי בידיים וגם אז גיליתי שאין לו במלאי גומיה כזאת אבל בסוף עשינו איזו קומבינה אחרי זה יצאתי לסיבוב קטן ובסיבוב הזה היתפוצץ לי הצינור של הברקס וכל השמן נשפך ובשביל זה הייתי צריך לפרק עוד הפעם חצי טרקטורון,וממש לפני שבאתי לצאת ממנו רציתי למלא אוויר שבני בגלגלים האחוריים איך שמילאתי אוויר נדפקו שני הונטילים האחוריים, ולפני שעה בערך יצאתי איתו לסיבוב ונשברה לי הבוכנה. אכן יום שחור ביותר ,מישהו יכול לומר לי מה זה אומר בכסף בוכנה שבורה? דרך אגב הטרקטורון זה פולריס L400 שתי פעימות שנת 95 תודה מראש לעונים.
 

ATV GIRL

New member
אין לך מזל..../images/Emo6.gif

אבל קח עיצה ממני, כשיום מתחיל רע הוא יגמר עוד יותר רע! אז בימים כאלה תבין את הרמז הראשון ותרכב ביום אחר.
 

gibli1

New member
וואלה צודקת אבל הייתי חייב לראות את...

את צודקת וגם אני תמיד אומר את זה אבל הייתי חייב לראות את ההבדל בנסיעה אחרי הטיפול והיה הבדל גדול אבל אין מה לעשת מזל רע לכל אחד יש ימים כאלו
 

ATV GIRL

New member
לא נורא יהיה בסדר.

לפחות אצלך המזל הרע בא בימים, אצלי זה תקופות ארוכות יותר אבל בוא נישאר אופטימיים D:
 

tantosh

New member
money money money

המכיר של הבוכנה מתחיל מ- 600 עד 800 ש"ח לפני מע"מ תלוי מה גודל הבוכנה (המכירים לא ממש-ממש מדוייקים) . ובכללי, רק שתדעו, אנחנו (מי שמעוניין לדעת מי שיפנה בפרטי) קונים טרקטורונים מושבתים. אז אם מישהו מעוניין למכור טרקטורון שלו, אנחנו כאן - לפנות בפרטי.
 

gibli1

New member
אז ככה...

היום הלכתי סוף סוף למוסך פירקתי אתה טרקטורון לגמרי לגמרי לגמרי ועל הדרך מצאנו שאיפה שהכבל גז מתפצל לשני כבלים(שמן ודלק) הכבל של המשאבת שמן נקרע ובעצם המנוע עבד בלי שמן והרינגים פשוט נמסו ונדבקו לבוכנה והצילינדר נשרט כולו מבפנים ודורש חריטה וגם המיסבים היו גמורים לגמרי ויש להם חופש רציני בקיצור המנוע נטחן לגמרי. מישהו יכול להגיד לי אם עכשיו אחרי שאני יעשה לו את המנוע יהיה לו שיפור משמעותי בכוח? ומישהו יכול גם להגיד לי איך זה יכול להיות שברגע שהכבל נקרע שכנראה מהרגע שהוא נקרע נסעתי בערך 100 מטר ממש לאט לא הרגשתי או שמעתי את זה?
 
למעלה