זה עניין של מיתוג נכון
כשהייתי אצל המשרדים הגדולים בתוכנית אופק של קודקס - הם הזמינו רק אתא, עברית ובינתחומי כשהייתי במועדון הדיבייטינג - אז זה היה עברית מול בינתחומי כשמדובר בתחרות בהאג העולמית - גם הבינתחומי שם. הכל ענין של מיתוג נכון. וכשכולם "תופסים" את הבינתחומי כמוביל - אז אחוז הקבלה למשרדים השווים ממנו - תיהיה יותר גבוהה - ואז יש לסטודנטים משם יותר סיכוי לבלוט - ומספיק שכמה אכן יבלטו ויממשו את הפוטניצאל - כדי להגיד - הנה "זה מהבינתחומי.. בינתחומי זה טוב" והמעגל מתחיל שוב.