איזה כיף סיימתי את Nation

J e n i e

New member
איזה כיף סיימתי את Nation

לא יודעת אם זה רעיון טוב לפתוח הודעה חדשה לכל ספר חדש של פראצ'ט שאני קוראת, אבל נגמרו לי הספרים של פראצ'ט שעוד לא קראתי, אז זה לא באמת משנה. קניתי אותו באנגליה לפני שלושה חודשים, ורק עכשיו קראתי אותו. הוא מתחיל קצת לאט, ולוקח זמן עד שהעלילה מתחילה באמת לקרות, והוא גם די מדכא בהתחלה, מה שגרם לי לעזוב אותו בפעם הראשונה שהתחלתי לקרוא. אהבתי את הספר, נהניתי ממנו פחות מאשר מרוב הספרים של ה diskworld, הוא לא היה באותו סגנון, יותר רציני ועם פחות בדיחות, ולפעמים מקבלים את ההרגשה שהספר מנסה ללמד אותי, מה שדי מעצבן בספרים. אבל סך הכל, היה נחמד. עוד מישהו קרא? מה אתם חושבים?
 

אוקטרין

New member
שהוא טוב

ושצריך לקשור את ויימס לכיסא ולהקריא לה את הספר שוב ושוב עד שהיא גם תסכים שהוא טוב. לא הרגשתי שהספר הזה מנסה לחנך אותי יותר מספרים אחרים. אולי זה רק מאו וגישה ה"אני תמיד אנטי" שלו.
 

Maladict

New member
הספר באמת טוב ולפעמים הוא באמת מנסה

לחנך וגם קצת שבלוני. אבל הוא בהחלט ספר טוב ולכן צריך לקשור את ויימס ולהקרין לה את צעירים חסרי מנוח (הסידרה משודרת כבר איזה 30 שנה איך יכולים להיות שם צעירים???) עד שתודה שזה ספר טוב
 

pix37

New member
ההתרשמות שלי היתה זהה

הוא מתחיל לאט מידי, והופך להיות ספר דידקטי מידי, אבל הוא עדיין ספר מצוין ששווה לקרוא.
 

herayon2

New member
קראתי גם

למען האמת די התאכזבתי. למעט שנינויות של פראצ'ט שפזורות פה ושם לאורך הספר די השתעממתי. האמת שזה יותר ספר ילדים בעיני ופחות התחברתי אליו.
 

Rincewind

New member
ממש אהבתי אותו

הוא הציג סוג של פראצ'ט קצת יותר מהורהר...
 
למעלה