איזה צד בוחרים?

איזה צד בוחרים?

מכירים זוגות שהתגרשו או ניפרדו? איך החלטתם איזה צד לבחור? מה חשבו על זה אלו שלא בחרתם בהם? דיברו איתכם על זה אי פעם? מה אמרו אלו שבחרתם להישאר לצידם?
 
עד היום יצא לי

בכל מקרה להיות בקשר טוב רק עם אחד מבני הזוג. כלומר, שעד עכשיו לא הצטרכתי לבחור - וכנראה גם לא אצטרך, כי אני לא מכירה זוג ששניהם חברים שלי באותה מידה שבכלל תעלה בי איזו דילמה.
 
הגיוני. אני רוצה לספר שיש 2 זוגות שבחרו לנתק

ממני קשר לחלוטין (וגם מהגרוש אבל הם היו בקשר איתנו דרכי ) זוג אחד לא הסביר למה. מהזוג השני נוצר בי רושם שהאישה חוששת שעכשיו כשאני גרושה -בעלה עלול לרצות איתי קשר מסוג אחר . אני לא יודעת מה היחסים בינה ובין בעלה וזכותה לנהוג ככה אבל לי זה היה קצת תמוהה.
 

ריקוש12

New member
מוכר לי.....

גם אני בצד שלך ויש חברים שאני מראש מוותרת עליהם כדי אולי שלא יצטרכו לבחור- מה גם שדי ברור לי במי יבחרו אבל יש לי מספיק חברות משלי- תודה רבה- שאין לי שום ספק לגביהן. יש גם נשים שחושבות שאישה- ברגע שמתגרשת- מחפשת להתלבש על כל גבר באיזור והופכת לאיום של כל אישה- בולשיט!!! לא נורא, בסופו של דבר, מי שנותק הקשר איתו- כנראה שלא היה ראוי לך מלכתחילה- כך שאין על מה להצטער- אני ממש לא מצטערת על אף אחד שאולי יתנתק איתו הקשר.
 


מסכימה עם דברייך. ואכן, יצרתי חברויות חדשות עם אנשים חדשים בהמלך השנתיים האחרונות.
 

אור 4

New member
לשמחתי

זוגות במעגל הקרוב שלי לא התגרשו. היה זוג שאיים להתגרש וחזר בו. מכיוון שאני חברה טובה של שני בני הזוג אני מניחה שהייתי נשארת בקשר עם שניהם לו האיום היה מתממש.
 
למעלה