איזה קטנוע מתאים לי ?!

alophind

New member
איזה קטנוע מתאים לי ?!

או קיי , עד 15-16K , נסיעות בתוך העיר ו 3-4 בשבוע נסיעה בין עירונית של 40-50 ק"מ סה"כ. רצוי שיהיה נוח למורכב (150 יהיה גבולי ...). אהה בנוסף , יהיה נחמד אם יגיע ל 120 בלי מאמץ מיוחד.
 

alophind

New member
תודה לכולם , עוד 2 שאלות...

א. מישהו יכול לציין מהירות סופית של הכלים ? ב. לג'וירייד יש בכלל מקום נוח למורכב? אה , ומה דעתכם על קטנועים של הונדה? במידה והתקציב שלי אפילו 20K , יש המלצות אחרות ? משהו שיתן לי גם פאן ? או אופציות כמו רדיו לקסדה וכו'? תודה מראש.
 

TheReverend

New member
מהן נטיות ליבך?

כלי ספורטיבי? כלי נוח, הרכבה בתדירות גבוה או נמוכה? הרכבה בבין עירוני? אוהב לסחוב שקיות מהמכולת בין הרגליים? תן יותר נתונים שנוכל לעזור לך. אם נוחות זה מה שחשוב לך אני הייתי הולך על הB&W
 

alophind

New member
כלי נוח , שיוכל לסוע מעבר ל 120

הרי בכל זאת אני יורד מ LC4 סופרמוטו ולא רוצה להרגיש מזדחל... תהיה הרכבה בין עירונית ואני ממש לא יסחוב דברים בן הרגלים , מכס' יהיה לי ארגז. חשוב לי נוחות ושליטה טובה בכביש במיוחד בחורף הממש ובא (השתחלות בפקקים במידת הצורך.) אבל שאני חושב על זה , באמת הכי חשוב שהכלי יחסתי יוכל לסוע מהר... היה לי בזמנו הירואיזם 150 , בעליות או רוח נגדית , היה יורד ל 90קמ"ש. אח"כ ER ו DR650 ו LC4 והיום חוזר לקטנוע... אז לא רוצה להרגיש ממש חלש ( ומה לגבי אחזקה של הכלים הללו?)
 

S A T L A N

New member
דיעה מאוד...

תמוהה משו יש לי בשבילך אבל אתה רוצה גם מהירות וגם פאן...? אז אולי ראנר 200 הוא פתרון טוב בשבילך...? הוא גם עומד בתקציב שלך!!!
 

alophind

New member
המממ , פאן לא חשוב... אני לא הולך

לנסות לעשות שטויות עם הכלי , רק לסוע מ A ל B (ולהרכיב לפעמים) אם יש לו רדיו ואפשר לשמוע מוזיקה זה אחלה פאן
על הראנר לא ראיתי שיש מקום להרכיב...
 

S A T L A N

New member
אמממממ..... נכנע!!!

אני אובד עיצות דרישותיך קצת נראות לי בלתי אפשריות לכלים בגודל שאתה רוצה... דרך אגב שחכתי לציין 90 בעלייה קשה??? מה רע בזה??? שחכת אתה על קטנוע לא על סוזוקי 600 סמ"ק!!! אולי ואולי יש שיגידו שכלים גדולים יותר כגון ה-X9 ואולי אחד מהבורגמנים יהיה מסוגל לעבור את ה-90 בעלייה קשה אבל בהרכבה תעשה לי טובה שכח מיזה!!! צ'מע קצת הגזמתי דווקא אולי יהיה כלי שכן יוכל לתת לך תצרכים שלך למרות שנראה לי שהכומר היה בכיוון טוב משו בסגנון 250 סמ"ק ואמין יהיה סבבה בשבילך אני מאמין אבל בכל זאת צבט לי הקטע של 90 בעלייה אמן וכל קטנוע על הכביש היה יכול לעשות את זה... יכול להיות שמא אזרחותי החיפאית אני מרגיש שאתה מגזים (אני בטוח שהירושלמים יבינו אותי גם ואולי עוד כמה עם הרים הרריות כגון שלי!!!) טוב אז בכל זאת זה מה שיוכלתי "לייעץ" לך בכל מקרה תקשיב לכומר אולי איקס מיקס אלה חבריה שיש להם יותר נסיון עם כלים כאלה!!!
 

TheReverend

New member
במקרה כזה אני נשאר עם המלצתי

הראשונית, לך על הB&W 250 חזק יחסית ל150 ומרווח יותר. מבחינת אחזקה של הכלים הללו - פחות מאופנוע זה בטוח - יותר מ50 סמ"ק, גם זה בטוח.
 

ixmix

New member
אני דווקא קצת שונה (חריג?!?)

הBW לא לטעמי, בעיקר בזכות חוסר נוחות לטעמי. בתקציב זה, או דומה, תוכל למצוא כלים אחרים, נוחים יותר (מתונים, אולם אני חושב שחזקים מספיק ל 120 הדרוש). הראשון - הונדה פורסייט, 1998 (17K) או 1999 (19K). נוח, יפה, משובח מתלים ומרופד כיסא, נוח בהרכבה, הונדה - על יתרונות האיכות וחסרונות המחיר. עוד רעיון - אם כבר קימקו, למה לא גרנד דינק? מרווח יותר, יפה יותר, נוח יותר (קצת יקר יותר). מודל 02 (18K) או 01 (16K). איני פוסל גם את רעיון הראנר200 שהועלה - יחסית לשקל התמורה לא רעה כלל. רעיון אחרון - פיא'גו הקסגון250 - מספיק חזק, אם כי לאור קוטר החישוק הקטן (אם איני טועה 11 אינץ) הנסיעה פחות נוחה, והתחת הגדול שלו אינו מוסיף ליציבות.
 

super rider

New member
למה לקנות קטנוע 5 שנים על הכביש?

כשהוא יכול לקנות ג'וירייד 150 חדש או 200 שנת 2003??? נכון שהוא כנראה לא חזק כמו ה 250 למיניהם אבל רבאק - אתה נוסע על כלי חדש!!! אני קניתי ג'וירייד 150 שהיה שנה על הכביש עם 3600 ק"מ ותאמין לי שאין בעיה לרכב איתו 100-110 עם מורכב ללא מאמץ (יותר מזה לא ניסיתי - מיותר לטעמי כי ב 110 גם ככה אני יותר מהיר מרוב התנועה). חוץ מזה הוא אמין מאד, חסכוני בדלק והכי נוח לדעתי מהמתחרים בנפח שלו גם לנהג וגם למורכב. בסופו של דבר קיבלת אחלה המלצות אבל אתה חייב להחליט אם אתה מתפשר על 10 קמ"ש או על 4-5 שנות שחיקה על הכביש... בהצלחה!!!
 

ixmix

New member
מחירו כנראה לא בכדי.

הג'וירייד כלי טוב לטעמי (אם כי אני ממליץ על דגם ה172 סמ"ק בד"כ), אבל לא עונה על הדרישות שהוא הציב. הפשרה היא לא בין הג'וירייד 150 לאלה שציינתי, אלא בין אלה שצוינו למתחרים אחרים (bw, מג'סטי וכו').
 

super rider

New member
על איזה דרישות הג'וירייד לא עונה?

חוץ מ "להגיע ל 120 ללא קושי"? וזאת בדיוק הפשרה עליה דיברתי. ביומיים האחרונים יצא לי לעשות עליו 40 ק"מ ביום בנסיעות בין עירוניות (וכבר נסעתי עליו מרחקים הרבה יותר גדולים) - תאמין לי: 20 ק"מ לכיוון קטן על הג'וירייד...
 

green machine

New member
אל תעלב, אבל קטנוע 170 סמק חדש

שנחנק אחרי 100 קמ"ש לא עונה על אף דרישה. ממש עלובה ההגבלה שSYM הכניסו לקטנועים שלהם. ולרכב ב100 קמ"ש בכבישים בינעירוניים בארה"ק זה חוויה מאוד מפוקפקת. כל מי שיכול (כולם) יחתוך אותך 2 סנטים מהברך שלך. משאיות יתעללו בך, יצפרו לך ויקללו אותר. (הכל מנסיון) לכן אני לא הייתי קונה כלי חדש שגורם לכל-כך הרבה תסכול. מחפש כלי זול? - CH יש לך כסף? - קימקו, ג'ילרה וכל החברה הלא מוגבלים.
 
גוירייד 200

.....לא ברור לי מהיכן מגיעה הקטילה הזו......אני יכול לומר לך שיש לי הכבוד להיות בעליו של גוירייד 200 וזה כלי שמספק המון כוח זמין, הנאה בלתי רגילה ואמינות בלתי מתפשרת. הוא טוחן את הכבישים בלי שום בעיה, ואני הגעתי עליו למהירות של 110 קמ"ש ועדיין הכלי רצה לתת עוד. אין לי מושג מתי מנתק ההצתה נכנס לפעולה כי ברוב עוונותיי לא עברתי את ה-110 כי לא מצאתי לכך שום צורך.....גם במהירות הזו אתה מקדים את התנועה הזורמת.........
 

green machine

New member
לא באתי לקטול אף אחד

אבל גם אני התלבטתי איזה קטנוע לקנות לפני חודשיים, והסיבה היחידה שלא קניתי ג'וירייד (באמת אחלה. נוח, יפה, המון מקום גם ברגלים וגם תא מתחת למושב) היא שהקטנוע מוגבל. בסוף קניתי VXR180 (מושב לא נוח, אין מקום לכלום אבל מהיר כמו שד)
 
למעלה