איזה קטע בחיים לא חשבתי שלניל גיימאן

Nigel11

New member
איזה קטע בחיים לא חשבתי שלניל גיימאן

יהיה כזה Fanbase בארץ. אז מי עוד ראה את ביוולף והתלהב מאיך שניל ורוג'ר אווארי שיפצרו את הנרטיב?
 

Nigel11

New member
תשלימו פערים

ביוולף, מעבר לזה שהוא סרט אנימציה פשוט מדהים (מעולם לא ראיתם CGI בכזו איכות) - התסריטאים גיימאן ורוג'ר אווארי עשו דבר פשוט גאוני מבחינת העלילה: במקור ביצירה ביוולף היא מאוד 'רזה' מבחינת עלילה; יש מפלצת, ביוולף הורג אותה, הורג גם את האמא שלה, נעשה מלך ואחרי שנים רבות באופן בלתי מוסבר הוא מת בקרב מול דרקון. וואללה. בסרט החדש הם קשרו את הסוף של הפואמה עם הנרטיב העיקרי בצורה פשוט גאונית - אוקצור, צריך לראות את זה. Stardust הוא סרט חמוד ממש אבל טיפה מפוזר.
 

dairy milk

New member
לא ראיתי את ביוולף, ../images/Emo220.gif

אז אגיב להערה על סטאר דאסט - בדיוק מה שחשבתי עליו
. חמוד, כן, הוא חמוד להפליא, וגם הספר. אבל אני מודה שאם לא הייתי מכירה את הספר, יש סיכוי גדול שלא הייתי מבינה מה לעזאזל הם עושים במקום הזה עם הדשא ולמה יש להם חומה מחוץ לבית.
 

Nigel11

New member
שמעתי על סטארדאסט

אחרי שסיימתי לקרוא את Sandman (עכשיו זה היה פרויקט). לא ידעתי עליו יותר מידיי חוץ מהעלילה בקווים כלליים - דיברו עליו כיורש רוחני ל"הנסיכה הקסומה" - שהוא אחד הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים - אז ניגשתי אליו בלי לקרוא את הספר בכלל.
 

dairy milk

New member
ואח"כ קראת את הספר? ../images/Emo220.gif

(וואי. סאנדמן. חברה שלי השאילה לי איזה שישה כרכים ובינתיים קראתי רק אחד ._. )
 

Nigel11

New member
התחלתי

אבל זה לא ממש תפס אותי. Sandman זה חתיכת פרויקט. קראתי אותו עוד בצבא, ואשכרה פיניתי שעתיים בשבתות שיצא לי לחזור הביתה כדי לקרוא אותו. זה לקח איזה חצי שנה אבל היה שווה את זה. בענק.
 
בדיוק ראיתי אותו השישי הזה עם טל:)

(kremboqueen) האנימציה באמת ממש מדהימה, בסצינות מסויימות היה קשה להבחין שזו אנימציה בכלל. את היצירה המקורית לא הכרתי כל כך טוב לפני כן, אבל מהתיאור שלך היא באמת נשמעת קצת...חסרת נפח. אני מסכימה, גם אני אהבתי איך שהסוף התחבר. באופן כללי אני עוד לא כל כך בטוחה מה אני חושבת עליו. הוא היה... מוזר, בעיקר, אבל לאו דווקא בצורה רעה. אני מניחה שאני פשוט לא מחבבת כל כך סרטי מפלצות רוויי דם ואלימות, ממוחשבים ככל שיהיו, כך שתחושת הגועל והסלידה קצת השתלטה שם. בכל אופן אני צריכה לעכל אותו קצת, אבל את העלילה עצמה דווקא חיבבתי.
 
ואגב

גרנדל הוא אותה המפלצת מ monarch of the glen או שאני טועה? לא זכרתי אם בסיפור מצויין השם שלו, אבל היו הרבה סממנים דומים.
 

KremboQueen

New member
../images/Emo45.gif

הדם וכו' היו די מבהילים, אבל הסרט עצמו נחמד ביותר. היה באמת נחמד יותר לראות פחות איברים פנימיים של דרקונים...
 

Nigel11

New member
כן הא? זה מטורף שהם הצליחו לקבל דירוג של

PG13. יש שם קטעים קשים למדי... אם זה לא היה סרט אנימציה הוא היה מקבל R חזק. היצירה המקורית חשובה רק בגלל שזה ה Fiction הראשון שנכתב (חוץ מהתנ"ך אבל בואי לא נפתח את קופת השרצים הזאת). מצחיק שהסיפור הראשון שנכתב הוא סוג של ספר פנטזיה.
 
למעלה