איזה שיר גרם/גורם לכם לבכות?

Tomiko8

New member
מעדכנת..P-:

1.הפתיח של פרוטס באסקט 2.still alone של איו(הרגע נזכרתי) האא ופעם כשהייתי בדיכי אז כל השירים הקצביים של נמיה גרמו לי לבכות משום מה..
 

SShiRaS

New member
שני שירים...

Janne da arc - Kaze ni notte Rainy ~ai no shirabe~ שניהם בלדות מהממות, ביצוע מדהים, עם לחן שכל כך מתאים למילים המרגשות. בקאזה ני נוטה יש לקראת הסוף קטע שהמוזיקה מתחזקת באופן כל כך מתאים לשיר *_*... ממש גאוני. שיר מדהים.
 

Hearts Queen

New member
לא ממש לבכות..

אבל הרבההרבה צמרמורות כן. P: שני השירים של אוטסקה איי; Daisuki da yo וKingyo Hanabi. אפשר להגיד שלשניהם יש איזשהו מכנה משותף, כש-Kingyo Hanabi הוא בעצם סרטון קטן בו אוטסקה משחקת, ושם מופיע גם השיר.
 

Swan Princess

New member
אכן..

אני מסכימה חחח.. צמרמורות בטירוף בשניהם. ולקינגיו האנאבי יש גם קליפ ולא רק המיני-סרט הזה :0 אבל המיני סרט יותר סוסון
 

Eurogirl

New member
שיר אחד של Judy and Mary

באלבום שלהם Miracle diving, יש את השיר האחרון שאין לי מושג איך קוראים לו (אם יש משהו מעצבן במוזיקה יפנית, זה שלפעמים לחלק מהשירים יש שמות לא באותיות באנגלית - ואז אין לך מושג איך לקרוא להם
). זה שיר שקט מלנכולי כזה, שבא אחרי דיסק דיי סוער, והוא פשוט גורם להתרגש לפחות, אם לא לבכות.
 
Richard Marx-Right Here Waiting

זה היה השיר שלי ושל הX שלי שאני ממש מתגעגעת אליו :} התחברנו למילים, נראה היה שהם פשוט נכתבו עלינו. מחקתי את השיר והבטחתי לעצמי שלא אשמע אותו שוב, כי הוא גורם לי לבכות... כן. אני מניחה שעד היום, שנה אחריי ^^
 
ואם זה שיר ביפנית אז-

Morning Musume - Osaka Koi no Uta גם, כי אני מתחברת למילים :} זה לא גורם לי לבכות אבל זה גורם לי להיות טיפה עצובה.
 

Shiroi

New member
Ayashi no Ceres' opening Scarlet

אני לא מבין יפנית ואני לא מהסוג שקורא את המלים בפתיחות של סדרות, אז זה לא הליריקה. זה יותר האווירה הקיצ'ית של הסדרה שמחלחלת אליך כבר בפתיח.
 

thezx

New member
מורפיה מהיוזר של אבא

כי עצלנית כמוני לא תמצאו~ אמם... Forever Love של X Japan גרם לי לבכות כשראיתי את הLastLive (בבסיס, עם עוד אנשים מסביב... חשבו שהשתגעתי) וגם בגלל שהם שרו את זה בלוויה של.. אתם יודעים ._.; Story של גאקט תמיד גורם להרגשה כזאת, וכשאני לבד, עולות לי דמעות. אני חושבת שזה בגלל שהכרתי את הגרסה האינסטרומנטלית קודם... ואז המילים הוסיפו נפח נוסף לרגש בשיר... U+K גם של גאקט... אך ורק המילים... זה שיר די קופצני אבל... שמעתם פעם את המילים? ;; אבל הכי ריגש אותי זה Bokura no Dejitaru Waado של דיג'ימון... אני משערת שצריך להכיר את הסדרה בשביל שזה ירגש וכאלה... אבל נו באמת... עד היום בא לי לבכות כל פעם שאני שומעת את זה, נוסטלגיה בשיר וזה... חוצמזה? לא נראה לי. אם אזכר, אוסיף D: M.S.
 

thezx

New member
אויש נו...

שחכתי את Orenji no Taiyou של גאקט וגם יש איזה כמה של Janne Da Arc שמרגשים אותי מאוד- Dry - שזה... שיר שהזמר (yasu~ <3) שר מנקודת המבט של בחורה שמי שהיא אהבה זרק אותה, אז היא החליטה מאותו יום לא להכנס רגשית לסיטואציות מיניות (אל תשאלו) הפזמון הוא כל כך... טוב, סוטה זה דרך אחת לתאר אותו, אבל הוא מאוד... חזק. אולי זה רק אני, אני לא יודעת... ואני מכירה אותו כי אייל השמיע לי אותו... הוא אמר שזה יתאים לי >.>;; Heaven's Place שהוא בערך השיר הכי קיטשי ביקום. בעיקר המוזיקה שלו היא מה שמרגש. אבל יש גם משהו במילים הכל כך פשוטות אבל כל כך חמודות... Kimi no yume o kikasete darenimo iwanai yo hazukashigazuni, sotto oshiete ספרי לי על החלום שלך אני לא אספר לאף אחד בלי להתבייש, ספרי לי בלחש. @-@ אחח... כל כך מתוק שהשיניים כואבות Rainy בגלל הקטע שהוא שר בלי ליווי שם- Kono mama jikan wo tomete kanashimi namida kareru made mou ichido ima kokoro no koe wo ai no shirabe ni nosete. נעצור את הזמן במצב הזה עד שדמעות העצב יתיבשו עכשיו, עוד פעם אחת, קולו של הלב מעלה את שאלת האהבה. גרר... פה אני די סגורה שיש לי טעות, נו שיהיה, זה הכי קרוב שאפשר להגיע עם יפנית @-@;; ארר.... סליחה על כל ה... זה... עם המילים.. והזה... *מתחבאת*
 

Morphia

New member
Gods

ידעתי שאני שוכחת משהו ;-; אוף.. זה היה כזה שיר... ארג. אני עדיין בוכה כל פעם.
 

Fire Puppet

New member
כמה בנאלי-

ain't afraid to die של דירו. טוב, לא בדיוק לבכות, אבל הוא נורא מרגש אותי והכל. וגם Danzetsu של mucc, גם כי יש לו אווירה עצובה כזאת וגם כי זה השיר הראשון ששמעתי שלהם ונו, יש לו השפעה מוזרה עלי.
 

sonaku

New member
הממ..

היו כמה שירים שגרמו לי להעלות דמעות. לא לבכות ממש אבל דמעות,כן.. היה איזה שיר אחד של גאקט והידה..הא,וגם היה איזה אחד שריגש אותי של X JAPAN לא זוכרת איזה שירים ספציפית..אבל אני זוכרת ששל הידה ריגש אותי מאוד. בוהו זה עצבובי ;-;
 

Keitarou

New member
מממממממ...

zakuro של דירו logning של XJAPAN וEYES ON ME של FEYA WONG Y^Y
 
למעלה