איזו עבודה בתכל'ס אפשר לעשות מהבית?

T i k t a k i t

New member
איזו עבודה בתכל'ס אפשר לעשות מהבית?

והכוונה היא ....לא ל"לקוח סמוי" למשל .ולא לפירמידות ומכירות שמצריכות קנייית מוצרים ב10000 שח בשביל אולי למכור אותם מתישהו עבודות כמו הרכבות של דברים עדינים מהבית או משו כזה -יש כאלה דברים בכלל? אני זוכרת מהילדות שלי מישהי שאמא שלה הייתה עובדת בזה מהבית ... הרכבת איזה משהו אלקטרוני עדין או משהו כזה איזה עוד דברים מעשיים אפשר לעשות מהבית ולהרוויח 1000-2000 שח בחודש? אשמח לשמוע ממי שמכיר את הנושא באופן מעשי. תודה.
 

T i k t a k i t

New member
אשמח אם תוכלי לפרט לגבי הוראה בקורסים מקוונים

האם הדבר מופנה רק לבעלי תארים גבוהים ? תרגום ועריכה לשונית מצריכים לימודים לא קצרים בעליל שלא לדבר על כשרון מסוים בנושא
(ואז אפשר להרוויח הרבה יותר מ2000 שח שדיברתי עליהם) אני התכוונתי למשהו שיכול להיות מעין השלמת הכנסה בנוסף לעוד עבודה או במקביל לשלבי הקמת עסק חדש .
 
תוכל לארח ילד או יותר בביתך

בשעות שלאחר הגן או בית הספר. או תינוק בשעות הבוקר. בעניין קורסים מקוונים. יש בתי ספר פרטיים המציעים לימוד מרחוק. הם זקוקים גם למורים. לחפש ברשת.
 

goldy

New member
פקיד יבוא-יצוא ../images/Emo91.gif

אפשר לעבוד בתור שכיר ובתור עצמאי. מדובר בהעברת סחורות ממדינה למדינה באמצעות טפסים מקוונים - סחר בינלאומי. אפשר לעשות טונות של כסף.
 

einatgross1

New member
יש הודעה בפורום

נשים וקריירה של אביטל יוגב המחפשת מדריכים לקורסים מקוונים. לגבי שאלתך-מה ניתן לעשות מהבית-התשובה היא הכל. על מנת לחשוב על תחומים המתאימים לך, כדאי שתפרטי מה כן ולא רק מה לא. כלומר, ציינת תחומים שאינך מעונינת לעסוק בהם. מה את כן אוהבת? מה למדת? איזה ניסיון בעבודה יש לך? בהצלחה,
 

T i k t a k i t

New member
למען האמת לא ביררתי בשביל עצמי

אלא בשביל קרוב משפחה. הוא מעוניין בעבודה חלקית שתכניס קצת כסף לכיס,פחות או יותר. מדובר במישהו שהוא בוגר תואר בהנדסת אלקטרוניקה אבל ללא נסיון (ולכן עוד לא הצליח למצוא עבודה בתחום או בתחומים קרובים) ועם נסיון טכני מעשי נרחב בתחומו אבל לא כמנהנדס -אבל אין ממש עבודות מהבית בתחום הזה . הוא עבד קצת בתור "לקוח סמוי" בעבר וזה לא היה כלכלי במיוחד.
 

T i k t a k i t

New member
את מתכוונת לפורום בתפוז?

"נשים בעסקים ובקריירה"? אני לא מצליחה למצוא שם כלום
אודה מאוד אם תוכלי לאתר את הלינק
 

einatgross1

New member
עבודה בהדרכה בתחום המחשבים

התכוונתי לפורום בתפוז בכל אופן הצעת העבודה הזאת מופיעה בפורום בהנהלתי-אסטרטגיה ארגונית, והיא עדיין רלוונטית. צירפתי לינק. בהצלחה,
 

ronistar

New member
שאלה לגולדי

קראתי בעניין רב את המלצתך ללמוד פקיד יבוא יצוא ולעבוד מהבית. השאלה אם זה ישים. כלומר, אדם שרק לומד, האם הוא יכול לעבוד בתחום זה ללא הכשרה וניסיון? שנית, צריך מן הסתם להתקשר לכל מיני גופים שיהיו מעוניינים בשירות שכזה וברור שהם ירצו המלצות ונסיון עתיר שנים בתוספת המלצות מבתי עסק אחרים שכן מדובר בהתחייבויות וסחורה שיש לספק הלאה לתשובתך אודה
 

goldy

New member
מלמדים אותך הכל

לרבות יצירת קשרים. שימי לב שאפשר לעבוד בכך בתור שכיר וגם בתור עצמאי. כשאת עצמאית, את יכולהתחיל עים מישלוחים קטנים. אים הלקוח מרוצה, שיחתום על זה. השתמשי בהמלצות ע"מ לקבל משלוחים גדולים יותר. חפשי יבואנים שלא ממש אכפת להם, בכל מקום בעולם.
 
למעלה