איזו תיכון/ חטיבה?

איזו תיכון/ חטיבה?

מעניין אותי לדעת, מדוע בכל שנה יש תיכונים ספציפיים שכולם רוצים להיות בהם וכאלו שממש לא? כנ"ל לגבי חטיבות. למה אנשים מקבלים את המכתב שמודיע להם איפה הם הולכים ללמוד ואו שהם בוכים או שהם שמחים? למה זה קורה? האם באמת יש כזה שינוי בין בתי הספר?
 

inko

New member
יש כאלה שכן וכאלה שלא...

אהם... למשל לפני שהגעתי לגלילי שמעתי שבית הספר קשוח וכן זה נכון אבל מצד שני המקום בסדר גמור ודי הוגן למרות שיש להם קטעים מעצבנים.
 

Adidason326655

New member
חלקן

נגיד, שרת זה בית ספר עני - לא אומר לי כלום. בן צבי נופל - זה כבר נכון. בר-לב זה כלא - אני לא מסכים ב-100%. אבל בדוגרי, כן. גם בקטע של התיכונים. אומרים שרבין זה הבית ספר הכי חופשי. כצה הכי מגניב. הרצוג ערסים. גלילי משטר נאצי. ככה אומרים אבל אני עוד לא יודע.
 

badboy3919

New member
בקשר לסטיגמות של תיכונים...

כמו שAdidason אמר: כצה ידוע כבית ספר של פריקים,רבין כבית ספר הכי חופשי והוא הכי חדש עם מורות צעירות (אני לומד שם),הרצוג-כוסיות וערסים וגלילי נאצים... זהו בעיקר...
 

Pipe Dreamer

New member
מה שאומרים על גלילי זה שטויות

לפחות לפי מה שאני משווה עם חברים שלי מתיכונים אחרים, אין שום הבדלי משמעת. הדברים היחידים שמעצבנים בגלילי זה כל השגעונות של רמי למסעות בעקבות לוחמים (סיורים של 15 שעות שהמסלול הקבוע זה בית קברות-אנדרטאה-אתר הנצחה-שירה בציבור) ולשירה בציבור (וגם שהוא מודיע כל 5 דקות משהו בכריזה, ויש לו קול מעצבן)
 
השאלה היא האם זה באמת סטיגמות?

אני סיימתי לפני שנתיים ואני באמת לא רואה הבדל בבתי הספר מלבד המגמות שבהם. כולם טובים, בכל אחד מהם הייתי שמחה ללמוד, ככה לפחות בנוגע לתיכונים.
 

badboy3919

New member
אני לא ממש הייתי שמח ללמוד בכצה..

הרמה של הלימודים שם שואפת לאפס...כל המורות זקנות ונמאס להן מהחיים אז למה שיעבריו את החומר בצורה מעניינת...
 

Double U

New member
כתלמיד בר לב...

איני מבין את הסיבות לכך שהחטיבה מכונת "כלא". בגלל המשטר של המנהל? המשמעת?
 
הכי טוב זה תיכון פרטי

מי שיכול להרשות לעצמו איזה 50 אלף ש"ח יכול לקנות לעצמו בגרות דיי בחינם ככה אני עשיתי
 
קודם כל

אין אלימות , הסיבה היא שיש חוק ברזל בביתי ספר פרטיים מי שהולך מכות.. הולך קיבימנט אז זה כבר יתרון נחמד כמובן שמדובר באנשים עם כסף .. אז לרוב גם הרמה שלהם יותר גבוהה הבנות תמיד יותר כוסיות מכל בית ספר אחר.. כשמשלמים 50 אלף ש"ח לבית ספר.. כמובן שמשקיעים הרבה הרבה יותר הטיולים תמיד היו ברמה גבוהה.. והכי חשוב.. אפשר להוציא ציון גבוהה עם מאמץ הרבה הרבה יותר קטן מבית ספר רגיל.. בקיצור מומלץ למי שיש את הכסף , והוא לא בראש ללימודים קשים מדי
 

xyxyxy

New member
סעי לאוגנדה לאיזה שבועיים

ותראי איזה רמה גבוהה של סוציאליזם יש לנו בארץ אני דווקא חושב שיש פה עודף של סוציאליזים , שמונע מאנשים שיש להם סיכוי להצליח , את ההצלחה.. ואנשים שלא מגיע להם כלום.. מקבלים יותר.
 
אני דווקא חושבת שזה נובע מדברים

אחרים. ובכל אופן אין לי רצון להצליח עם מי שלידי לא מקבל את אותה ההזדמנות להצליח. להצליח על גבם של אחרים זה ממש לא המטרה. אחריות חברתית היא מילת המפתח.
 
למעלה