איחוד בין העבודה לקדימה מנצח את נתניהו

איחוד בין העבודה לקדימה מנצח את נתניהו

על פי כל הסקרים האחרונים, לאחר פרסום דו"ח וינוגראד, התמיכה באולמרט וקדימה התחזקה ב10% לפחות, גם התמיכה בעבודה התחזקה. לעומת זאת התמיכה בנתניהו והליכוד ירדה. אך עדיין נתניהו מוביל בסקרים על פני אולמרט וברק. לעומת זאת, במידה ואולמרט מוחלף בציפי לבני והעבודה מתאחדת עם קדימה, 39% אמרו שיצביעו לרשימה המאוחדת הזאת. מה שעוזב את נתניהו והליכוד באופוזיציה לעוד 4 שנים, מלבד השנתיים עד 2010. עוד עולה מהסקר שמבין הביטחוניסטים ברק מוביל כמתאים ביותר לשר ביטחון, ואילו יעלון המזוהה עם הליכוד, הכי פחות מתאים מבין הביטחוניסטים.
 

StrengthHonor

New member
העבודה לא תתאחד עם קדימה

גם אם כן אם מי הם ירכיבו קואליציה LOL
 
"אם מי הם ירכיבו קואליציה"?

עם מי הם עכשיו מרכיבים קואליציה? ואל תשכח שיש גם את מרצ עם 6 מנדטים והערביות עם 9 מנדטים... אבל הם לא יצטרכו את המפלגות הערביות, כי יהיה להם את הרוב הדרוש עם מרצ החרדים. והערבים הרי לא יעברו לתמוך במחנה של נתניהו והימין הקיצוני. הנה תחזית כיצד תראה הכנסת הבאה, במידה והעבודה תתאחד עם קדימה ובראשם תעמוד ציפי לבני, על פי הסקרים האחרונים: עבודה וקדימה (בראשות לבני) - 39 ליכוד - 32 ש''ס - 10 ליברמן - 9 איחוד הימין - 9 ערביות - 8 יהדות התורה - 5 מרצ - 5 גאידמק - 3 ואם מחשבים לפי גושים: גוש שמאל (עבודה+קדימה +מרצ+המפלגות הערביות): 52 גוש ימין (ליכוד+מפלגות הימין): 50 גוש החרדים (ש"ס ואגו"י): 15 אחרים ("צדק חברתי" של גאידמק):3
 

Ja Tomer

New member
איחוד בין העבודה לקדימה?

זו אכן הדרך היחידה להתמודד עם נתניהו. אם זו הדרך שבה יבחרו ברק ואולמרט אפשר יהיה להכריז רשמית על פשיטת רגל מוסרית וערכית במדינה. הכל - רק כדי להשאר בשלטון.
 
בוקר טוב קולומבוס...

אולי לא סיפרו לך, אבל פשיטת רגל מוסרית וערכית כבר מזמן התרחשה במדינה, עוד ביום שבו שרון עלה לשלטון בישראל והביא לפשיטת רגל ערכית ומוסרית בכל התחומים.
 

Ja Tomer

New member
אה זה היה כששרון עלה לשלטון?

חשבתי שזה היה כששמעון פרס עשה את "התרגיל המסריח".
 
שום דבר לא משתווה לשנים שבהם שרון היה בשלטון

אלו היו השנים הכי בלתי ערכיים והכי בלתי מוסריים שהיו אי פעם בישראל. האיש הזה וממשלת המושחתים ועושקי העניים שלו, הגדירו מחדש את המושג שחיתות ונתנו לו לראשונה בתולדות מדינת ישראל, גושפנקא חוקית.
 

Ja Tomer

New member
דווקא התרגיל המסריח יותר גרוע.

ניסיון לחטיפת שלטון במדינה.
 
למעלה