איימר סאונד חוגגים 5 שנים בבארבי - 27/11/2008

Sowah

New member
איימר סאונד חוגגים 5 שנים בבארבי - 27/11/2008

GREETINGS ושלום לכולם! לא מזמן משפחת איימר פרסמו סנונית ראשונה לגבי חגיגות יומולדת חמש לסאונד יחד עם דמארקו מג'מייקה ! עקב מספר תקלות שחלקן לא היו בשליטתנו נמנעה הגעתו של דמארקו לישראל , עימכם הסליחה. אירוע החגיגות מתקיים ובגדול !! עם מספר שינויים מהתוכן המקורי. A-MAR SOUND FIFTH ANIVERSARY CELEBRATION PRESENTS Special guest: LUKIE D (עם קול הקטיפה מג'מייקה) STACIOUS (הדיג'יי קווין החדשה מג'מייקה) BOOKIE RANKS (שחוזר היישר מהופעה ב- CHAMPION IN ACTION בג'ימייקה) MOOKIE (ישראל) MUSIC BY : A-MAR SOUND ABUYA SOUND RUDEBOY SOUND SOLICO FEAT : AXUM ONE BLOOD SOUND SABAGO משפחת איימר המורחבת מג'מייקה תעשה את דרכה לישראל מספר ימים לפני הדאנס כך שהוויבז מוכנים היטב. דאנס בינלאומי שיחמם לכם היטב את החורף שבפתח ! מעבר לזה שאיימר חוגגים חמש, סצנת הדאנסהול חוגגת את קיומה המתמשך והמתפתח בישראל ! הסאונד,ההפתעות,האווירה והשילוב הנכון בכדי לפנק אתכם בצורה הג'מייקנית שעד לפני כמה שנים לא הייתה קיימת במזרח התיכון. האירוע יתקיים במועדון הבארבי שם איימר סאונד ניגנו קרוב ל3 שנים אחת לחודש עם שלל סאונדים מחו"ל מול קהל של 500 איש נלהבים ולכן קיום האירוע במועדון זה הוא טבעי ! אז כל זה קורה ב27/11/2008 במועדון הבארבי תל-אביב, מחיר כרטיס : 80 ₪ בלבד לינקים לוידאו קליפים: LUKIE D : http://uk.youtube.com/watch?v=Y0jKTbRFN7M STACIOUS : http://uk.youtube.com/watch?v=ZoYb9CiLbx8 BOOKIE RANKS : http://uk.youtube.com/watch?v=X3BTNYhs_es MOOKIE : http://uk.youtube.com/watch?v=b-XMwfHFlAk לפרטים נוספים: 052-3633300 - [email protected] - www.myspace.com/amarsound פרטים נוספים בקרובבב!! STAY TUNED! A-MAR SOUND SHABAK MUSIC
 
anyway me deh ya!

nuff respect fe di bredren Sowah (כבר לא יות' חח) נארגן מחר שרשור אירועים חדש. אם יהיו עדכונים אשמח אם יועברו לשם או לשרשורים הבאים. ונתראה שם כמובן....
 

Carcass

New member
אמנם מעט אכזבה,

אבל זה בהחלט מסתמן כדאנס ענק וחגיגתי במיוחד שאסור לפספס ! לוקי די,שוב, בא בטוב,גם מחיר סבבה יחסית לכמות האמנים והסאונדים,הקיצר בנז..שם שם שם.
 

Nechi Nech

New member
כבוד.

שמח לראות את סבאגו בתוך הליין אפ המכובד הזה, פאונדיישן יוט' שלא עוצר לרגע, ללא ספק אחת ההבטחות הגדולות לדעתי.. בוליט.
 

Grand Master G

New member
מאכזב מאוד, כמו תמיד

ממהרים לצאת בהצהרות, אבל לא מספקים את הסחורה. עד מתי יביאו את כל ה"סחלה" של ג'מייקה לפה? סטאשס? בלאדקלאאט, כבר היו מביאים את תמי צ'ין, לפחות היא כוסית..
 
לא עונה בשם אף אחד

פשוט חייב להתייחס לעניין. לא אומר שאין דברים בגו, אבל בוא נסתכל על רשימת האנשים (חלקית) שהגיעו לארץ בשנתיים האחרונות: איק-א-מאוס, יו רוי, ג'וניור מארבין, גלדיאטורס (לא המקוריים אמנם אבל מעולים), קונגוס, החבשים, בלאק אוהורו (טוב נו, מייקל רוז ושני זמרי ליווי אבל עדיין פאקינג מייקל רוז שאם זכור לי נכון היה יותר משבוע אחד במקום הראשון במצעד הג'מייקני על הסינגל שלו עם אלבורוזי), מיסטר פרפקט, ויברציות ישראליות (הוציאו אלבום מופתי לפני כשנה), מלך האש שאנדו. וזה רק מה שעלה לי בראש, בלי להזכיר את הסאונדים שנחתו כאן (סופר סוניק, סטון לאב, דיסייפלס, סאקסון ועוד). בשנתיים האחרונות באו יותר אומנים גדולים אולי מכל השנים ביחד בארץ. כמובן, הייתי מאושר לראות כאן אומנים גדולים שכבר היו, כמו ברנינג ספיר, העולם השלישי (של פעם כמובן), הוויילרס, ג'ה שאקה ועוד כל מיני, אבל בשורה התחתונה, נכון שבאסה שדימארקו לא מגיע והתבטלו עוד כמה וכמה הופעות, או כך לפחות אמרו השמועות (ג'יפשן, באונטי ובטח היו עוד...), אבל באמת שאין לנו על מה להתלונן, כי יחסית למדינה בסדר הגודל שלנו מצבנו טוב למדיי. ובל נשכח שהקהל של הרגאיי בארץ לא מאוד גדול. המון אנשים אוהבים רגאיי, אבל לא מספיק נחשפים. מה שמוביל אותי לשלוש מסקנות: 1. שווה לארגן נסיעה פעם בשנה לפחות למדינות באירופה כמו אנגליה, איטליה, צרפת, גרמניה, הולנד/ארה"ב/קנדה/ג'מייקה וכיו"ב - שיש בהן ריכוז הופעות גבוה יותר מאצלנו ומגיעים יותר אומנים, כי הביקוש יותר גדול. 2. לפקוד כל אירוע אפשרי של רגאיי בארץ, ובפרט הופעות של אומנים מחו"ל. ואת המסקנה השלישית אני אתן בסיכום של הפסטיבל, כי היא מתקשרת לזה. soon come, אם זה מעניין כאן מישהו.. big up to all de massive and israeli crew. nuff respect to all promoters who tek good care fe level de vibes to a higher tings everytime yuh blessed, seeeeeeeeeen run tings!
 

Grand Master G

New member
צודק. הייתי צריך להיות ספציפי.

הכוונה שמחכים פה בארץ לראות אומן דאנסהאל מהשורה הראשונה היום ביארד, וחוץ מקייפלטון ובוג'ו בזמנו, לא זכור לי מישהו כזה. והבאסה שאני מכיר לא מעט אנשים שהיו משלמים גם 300-400 שקל לראות הופעה של אפלנט-מאן\וייבז קרטל בארץ, ועדיין כל הכסף הזה לא מכסה אפילו את העלות עבור הריזלות שהם ייצטרכו פה.
 
מזכיר לך גם את פרפקט

בעיניי פחות או יותר באותה רמה, רק דור אחד אחרי קפלטון ובוג'ו, שכבר הפכו לפאדרז אפשר לומר. וזה באמת עצוב שאי אפשר להביא אומנים "מהשורה הראשונה" (כיסא 23 חחח, הייתי חייב...), שמוציאים סינגלים ושולטים במצעדים, אבל קח בחשבון שאומנים כאלה סוגרים הופעות שנתיים מראש לפחות וכמו שאמרת לוקחים סכום עצום, שאני לא מכיר מפיק של אירועי רגאיי שיש לו ביצים מספיק גדולות בשביל לקחת את הסיכון. אנשים כמו שוקי וייס זה בטח לא מעניין, אבל מה נאמר ומה נגיד? זה מה שיש ועם זה ננצח. ועוד נקודה חשובה, לא בהכרח קשורה ישירות אבל משליכה על המצב: גם מז'אנרים אחרים בקושי מגיעים אומנים ממש גדולים, ולז'אנרים כמו רוק יש קהל גדול פי 20 מכמות קהל הרגאיי בארץ. אצלם, גם אם תביא רבע מכמות הקהל הפוטנציאלי תכסה הוצאות ותכניס כמה ירוקים לארנק; אצלנו, תביא את כולם ובקושי תכסה הוצאות במקרה הטוב.
 
למה היסחפות

הגדולים מכל דור. אם בדור הקודם שלטו על העניינים קייפלטון ובוג'ו בין השאר, בדור הנוכחי פרפקט הוא בין הגדולים. אומן חזק ביותר שהוציא כמה וכמה סינגלים שהיו להיטים שהושמעו נון סטופ ביארד ובכלל. אז בקנה מידה של כל דור, יש מקום להשוואה. שים לב שלא השוויתי ביניהם ישירות, כאן כמובן שאין מקום להשוואה.
 

xXx Shiraz xXx

New member
בין הגדולים איפה?

מי זה פרפקט בכלל, איפה הוא ואיפה קייפלטון/סיזלה
אנלא הייתי מעמידה את פרפקט באותה שורה עם מונגה אפילו על מה אתה מדבר! הוא אולי תותח על אבל בקושי שומעים עליו ביארד לא זכור לי מתי פעם אחרונה הורדתי רידים שהוא ישב עליו! אני מאוד מתבאסת שלא הגעתי להופעה שלו בארץ אבל סך הכל חסכתי כףס להופעה של מאבדו (אני אופטימית נו) או.. לופעה הII של קייפלטון
 
אולי היום לא שומעים עליו

אבל כשאני הייתי ביארד, היה בIRIE FM שיר שהשמיעו לפחות פעם בשעה (לפעמים יותר מזה) ותמיד זכה לפול אפ. לשיר הזה קוראים No Badda Me, וזה שיר ענק בעיניי שעד היום לא נמאס לי ממנו. בטוח אחד השירים הטובים ביותר בשנת 2006 (סוג של שנת שיא שאחריה התחיל שפל די עצוב, לפחות בעיניי, יש שחושבים אחרת ואני מכבד את דעתם). כשהייתי שם הסינגל יצא רק לרדיו, והביקוש לוייניל שלו היה עצום. בין 2004 ל2006 פרפקט הוציא כמה מגה-להיטים. נכון שלאחר מכן קצת דעך, אבל זה לא דבר נדיר. התחלופה של האומנים ביארד היא במהירות מטורפת בכל קנה מידה, וקשה להצליח מאוד לאורך זמן. גם לככב במצעדים שנתיים זה הישג, ואני בטוח שעוד לא שמענו את המילה האחרונה ממיסטר פרפקט. קיצר יהיה טוב, מאמין שדעתי בנושא הובנה, ואין לי כוונה או כוח להמשיך להתווכח....
 

xXx Shiraz xXx

New member
סבבה 2006

עכשיו אנחנו נושקים ל2009 ולא שמעתי מפרפקט הרבה נו באדה מי בהחלט שיר משובח, אני מאזינה לו הרבה =] כמו שאמרת 2006 הייתה שנה מעולה ואחריה הייתה צניחה, אבל 2008 עשתה תיקון לשנה שקדמה לה ובלי עין הרע יצאו הרבה רידמים מובחרים פה הזה!
 
התחושה שלי היא שנשמע עליו עוד הרבה

פרפקט הוא לא הבטחה שלא מומשה, הוא זמר מוביל שעשה הרבה ביארד, ואני בטוח שעוד נשמע ממנו הרבה. וזהו :)
 

smadicris

New member
המשך...

נו דיס לפרפקט, אמן שאני אוהב בהחלט, אבל מכאן ועד להכתיר אותו כאחד מהגדולים בדור הנוכחי כביכול, הוא מרחק רב... א' - בוג'ו וקייפלטון, נכון שפועלים כבר שני עשורים אבל עדיין סופרסטארים לגיטימים גם בשלהי 2008, ונמצאים גם היום בראש הפלאייר של כל פסטיבל או סטייג' שואו שהם מופיעים בו. פרפקט לא. הוא שם באמצע יחד עם פאנטן מוג'ה ודומיהם. ב' - האלבומים של פרפקט לא מתקרבים ולא יתקרבו לעולם לאלבומים כמו טיל שיילו, ריין אוף פייר, מיסטר מנשן, אינה הייטס, טו באד והרשימה הזו קצרה.. ג' - בוג'ו לא רק אחד מהגדולים בדורו, הוא מהגדולים בכל הזמנים ללא ספק, כל בנאדם עם בקיאות ברגאיי מיוזיק יאמר לך את זה בלי למצמץ. פרפקט לעומת זאת גם בעוד 10 שנים לעולם לא ייזכר כאחד הגדולים... לעולם. הוא פשוט לא מוכשר מספיק. ד' - וואו, יש לי עוד כל כך הרבה סעיפים... אבל אתה טוען שלא השוות בינהם ישירות אלא רק אמרת שהוא מהגדולים בדורו כמו שהם מהגדולים בדורם... גם עם זה אני כמובן לא מסכים, ושוב, אולי נדמה פה שאני יורד עליו אבל זה ממש לא כך, אני מעריך אותו מאוד, אבל צריך לשים את הכשרון שלו בפרופורציה הנכונה. הוא לא סיזלה, לא לוצי'אנו, ממש לא... הוא גם לא אנטוני בי, אפילו לא ריצ'י ספייס או ג'ה קיור. כמו שאמרתי קודם, הוא שם לצד פאנטן מוג'ה, צ'אק פנדה, ג'וניור קלי, אולי ג'יפשן, ועוד אמני קונצ'ס טובים, עם אלבומים ראויים וכמה להיטים. דאב של פרפקט מעולם לא הרג סאונד וגם לא יהרוג. והקטלוג שלו לא יתרחב בהרבה מעבר למה שהוא היום. מסכים איתך שהוא לא בגדר הבטחה שלא מומשה, הוא מממש את הכישרון שלו והוא לא אנדרייטד לדעתי. הוא רייטד בדיוק כמו שמגיע לו. no badda me, handcart bwoy, world trade center, junjo claat ביג צ'ונז סטיל ! bless
 

JahWIze

New member
מסכים עם סמדי.ובנוסף...

מסכים עם סמדי על כל מילה. אני מאוד אוהב את פרקפט. אבל בוג'ו ,סיזזלה וקפלטון הם ברמה אחרת. אחריהם עומדים רבים כמו: אנטוני בי, ג'ה קיור, לוטן פאיה, לוציאנו ( במקרה שלו על קצת מעל השאר...) ועוד רבים. ניתן בקלות למצוא גם דרג שלישי - סמדי כבר אמר. כמובן שמדובר פה על זמרים ג'מיקינים. מחוץ לג'מיקה השולטים לדעתי הם: Gentelman, Seeed, Dub incoporation וגרונדישן. יש עוד המון טובים שאני אישית מאוד אוהב ומעריך - patrice, omer perrt, lyricson, soja, ועוד רבים זמרים/הרכבים שחובה שיגיעו לארץ: 1. דאמיאן מארלי- והוא גם יגיע, כי הוא אחד היחדים שאירוע שלו גם יכול להיות משתלם למפיקים....הכל עניין של TOUR והשקעה כספית... 2. סיזללה ובוגו- בוגו כבר היה לפני כמה שנים טובות. שתיהם ימשכו הרבה קהל, אבל כנארה לא מספיק..יכול להיות נפילה בקופות 3. seeed וgentelman- ניראה קצת בלתי אפשרי כרגע...הלוואי ואני טועה....עובדה שגרונדישן הגיעו ( מי האמין!!?) 4. ברינגטון ליוי- חלום! נשמע אפשרי...אגדה...בשונה מהרוב- מעדיך לראות אותו יותר מאשר את Burning spear נגיד 5. דימרקו, מובדו, וייבז קרטל,טו או קי,קוברה, ביזי סיגנל,אדי טודלר,ווין מארשל, וכל החברה הטובים- אני אישית מאוד אוהב דאנסול- אבל תכלס...רק ספורים מהחברה פה שווים הופעת יחיד ( אלפאנט מאאאון) שכוללת השקעה כספית... ועוד משהו...eaaaazy rasta.....לאט לאט.....תנו לקהל הישראלי לעכל...ובסוף עוד ניראה את ג'וני אוסבורן בקיסריה....BULLIT סוף שבוע טוב...!
 
still, me nuh tek back no talk i-dren

המגמה של ריבוי אומנים ביארד השתנתה באופן קיצוני בעשור האחרון. תמיד היו המון אומנים, וכולם היו מוכשרים, והיו את האלה שהתבלטו מעל השורה. אבל היום, בעידן שבו כל מפיק יכול לארגן סינגל עם מחשב ומיקרופון, כל אחד יכול להתפרסם בקלות, ומסיבות אלה להתבלט למשך זמן רב זה חתיכת הישג. הקידמה השפיעה ישירות על המצב היום ברגאיי, ג'מייקה של היום לא נראית כמו זו של לפני 10 ו-15 שנים. לכן לדעתי להחזיק שנתיים למעלה (וכן, פרפקט שר על הרבה רידימים, והhand cart bwoy, נו באדה מי, amerimaka הם רק דוגמאות אחדות לטיונים שהיו הכי חזקים על כל אחד מהרידימים האלה) זה יותר מהישג מרשים. אני מחזיק מפרפקט, למרות האמור, אחד הזמרים הגדולים בשנים האחרונות, שזוכה להצלחה רבה גם מחוץ ליארד בקנה מידה בינלאומי, ועל בטוח, אחד האומנים החזקים שהגיעו לישראל, ולכן הכללתי אותו ברשימה שלי. להתייחס לצ'אק פנדה וג'וניור קלי כאומני שוליים, ולא כאומנים מובילים, זה פשוט לא נכון, כי הם די שלטו אי שם בשנים 2003-4 על תחום הרוטס המודרני. בטח ובטח שאומן כמו ג'יפשן, שהוציא בתחילת 2005 את "זמנים רציניים", שלא יצא מהמצעד הג'מייקני עד שלהי 2006, הוא לא אומן ביניים, אלא מוביל. כך גם פרפקט בעיניי. אם מסתכלים בהיבט של תחלופת האומנים המטורפת ביארד, אי אפשר להשוות את המצב לזה שהיה בעבר, בתקופה שבוג'ו וקייפלטון התחילו. כל הכבוד להם על זה שהם מצליחים לשלוט לטווח כל כך ארוך, אבל גם זה עניין של תקופות, וגם הם "סבלו" מתקופות שבהן נשכחו קצת ועברו לשוליים. ככה זה ביארד, לך אני בטח לא צריך לספר. מה עוד, שז'אנר הניו רוטס בעצמו די נדחק לשוליים בשנתיים האחרונות, וזו עובדה. אם בעבר הניו רוטס יותר שלט ביארד, היום הדאנסהול נותן את הטון, ודי ג'ייז קודמים לסינג ג'ייז. ולמרות שפרפקט הוציא כמה דברים שהם יותר דאנסהול, בבסיסו הוא סינג ג'יי, וכמוהו גם האומנים האחרים שהזכרת. בקיצור ולעניין, האומנים הגדולים של דורנו, זה דבר שייבחן בטווח של עוד כמה שנים, כי מי יודע מה יוליד יום. כמו שזה נראה עכשיו ג'מייקה רק מתחרדת לכיוון הדאנסהול הכי אלקטרוני שיש, אבל כך היה גם בתחילת שנות ה90 ואז הגיעו ימים של רוטס כבד. ערבבתי כמה דברים, אבל אין לי כוח לעבור על זה, ואין לי רצון להתווכח, כי ספק אם נגיע לעמק השווה. איך אובמה אמר? כחולים ואדומים צריכים לשמור על אחדות...? כחי.
 

smadicris

New member
המשך 2

"להתייחס לצ'אק פנדה וג'וניור קלי כאומני שוליים, ולא כאומנים מובילים, זה פשוט לא נכון, כי הם די שלטו אי שם בשנים 2003-4 על תחום הרוטס המודרני. בטח ובטח שאומן כמו ג'יפשן, שהוציא בתחילת 2005 את "זמנים רציניים", שלא יצא מהמצעד הג'מייקני עד שלהי 2006, הוא לא אומן ביניים, אלא מוביל." גם אורי פיינמן היה זמר השנה פעם. והאחיות יוספי גם. סתם בצחוק... תקשיב, לא השמשתי בכלל בביטויים כמו אמני שוליים או אמני ביניים... אז אל תכניס לי מילים... צ'אק פנדה ג'וניור קלי ג'יפשן אלו אמנים שאני מאוד מאוד מאוד אוהב, באמת! (יותר מפרפקט... אגב) ואים שום רע בלהיות איפה שהם נמצאים. בסך הכל חידדתי את ההגדרה המפוצצת שנתת לפרפקט כ"מהגדולים בדורו"... ונתתי בהודעה הראשונה שלי כמה פרמטרים שעשויים להבדיל בין סופרסטאר לבין אמן מצויין אחר. לדעתך האישית פרפקט הוא סופרסטאר ענק או בדרך להיות אחד? סבבה. שיהיה לו בהצלחה, אני האחרון שינסה לקחת אוכל מהשולחן של מישהו (בפטוואה זה נשמע יותר טוב). bless
 
למעלה