אייקון מחפש אתכם

IVIaDDoG

New member
אייקון מחפש אתכם

בכנס אייקון הבא עלינו לטובה באוקטובר הקרוב (14-16, סוכות) אנחנו מעוניינים בפעילות משחקי לוח/אסטרטגיה ענפה, לשם כך אנחנו זקוקים לכם ! מנחים (הנחיית משחק היא בעצם לשחק עם עוד אנשים את המשחק, תוך כדי שמלמדים אותם את החוקים, כיוון שלא כל השחקנים מכירים את המשחק אליו נרשמו) יקבלו את שאר היום בו הנחו בחינם ! כלומר כניסה חפשית לכל (!) הפעילויות בכנס באותו היום ממשחקי תפקידים שולחניים, דרך סרטים, משחקי תפקידים חיים, הרצאות על נושאים מגוונים ועוד מגוון פעילויות שקצרה היריעה מלפרט. בנוסף אנחנו צריכים ערכות משחק (המשחקים עצמם), כדי להבטיח את בטחונן של הערכות אנחנו ממליצים לכם לבא להנחות עם ערכה שלכם, כך תוכלו לשמור עליה בצורה הטובה ביותר, אם אין באפשרותכם לבא ולהנחות, עדיין תוכלו לעזור לנו ע"י תרומת ערכת משחק (רק לזמן הכנס, אנחנו לא לוקחים אותה לתמיד) לכנס, מעבר למנחה המשחק שישתמש בה וישמור עליה, יוצב על כל משחק עוד אדם מטעם הכנס שתפקידו היחיד הוא לשים עין ולשמור על שלמות הערכה. להתנדבות להנחייה או לתרומת משחק (שוב, רק לזמן הכנס, אתם מקבלים אותו באותו מצב בדיוק בסוף הכנס) יש לפנות לדניאל גולדנטל 959404-055 [email protected] או למריאנה כץ 586629-067. בתודה, צוות אייקון.
 

ננסק

New member
אני חושב ללכת להנחות Catan

ואולי גם משחקי Cheapass Games שיש לי. מישהו עוד חושב לבוא?
 

ycyclop

New member
גם אני והנה האפשרויות

עוד לא החלטתי מה, יש כמה אפשרויות ואני כבר צריך להודיע להם אשח לשמוע מה אתם חושבים: Kings and things: משחק עם הכל, נחמד ל - 4 אנשים Battle Mist: משחק מלחמתי יותר ל 4-6 אנשים, חוקים די פשוטים אבל יכול בקלות לחרוג מ-4 שעות משחק Civilization: לא דומה לשמחק מחשב עד 7 אנשים, יכול להיות מאד ארוך מענין ויחסית למשחקי Avalon hill גם די פשוט ללמוד
 

backdoorslam

New member
שאלה בקשר לcivilization

האם מדובר בגרסאת ה- advanced? אגב, ישנו גם משחק שנקרא Civilization: the Board game של חברת Eagle games. הוא מבוסס באופן מוחלט על משחק המחשב. הבקורות מהללות.
 

ycyclop

New member
תשובות

1: לא מדובר בגרסת ה-advanced שניתן לסיים תוך 4-6 שעות. 2: המשחק המבוסס על משחק המחשב יכול להיות ממש ארוך וראיתי גם ביקורות לא טובות.
 
למעלה