איירבס 350

אני לא יודע...

מה הנתונים שלו, אבל הוא נראה כמו האיירבאס 330.... או התגובה של איירבאס ל787...
 

ארזS

New member
אם הבנתי נכון

יש לו כבר הזמנות מכמה חברות ולכן התמונות בצבעי החברות. אבל אולי לא הבנתי נכון את הדברים. אם מישהו יודע יותר פרטים אשמח לדעת.
 

NNN747

New member
לפי דעתי זאת התגובה ל-777 LR הוא...

נראה מטוס טוב.. הוא אמור להתחרות עם ה777 אל אר לכן יהיה לו טווח ארוך...
 

e dor

New member
אכן

גם כאן טווחי הטיסה המפלצתיים הם העניין, שלא כמו ה-A380 שהעניין הוא כמות הנוסעים.
 

singera

New member
חבל רק ש787 הרבה יותר יפה

ומעוצב מימנו. 787 נראה כאילו הוא מנסה "לחקות" את הקונקורד אבל זו רק הדעה שלי. אגב מה הטווח של הA380
 

Aviation Addict

New member
העיצוב הסופי יראה פחות או יותר כמו

767, הזנב יהיה כמו 767, האף יהיה דומה ל Embraer, והכנפיים כנ"ל.
 

gonzila

New member
מטוס נחמד אבל...

מה לעזעזאל ההבדל בינו לבין ה-A330 שצרפתי בקישור!? אולי הם חדשו כאן בטווח טיסה ארוך יותר..., אבל מבחינת מטוס הם נראים לי כמעט אותו הדבר...
 

e dor

New member
אני לא בטוח שחברות המטוסים

שואפות לייצר מטוסים בשביל עיצוב מגוון ומעניין, אני חושב שטווח הטיסה שיגרום לעידן חדש ולמכירות גבוהות - קצת, אבל רק קצת מעניינים אותם יותר...
 

Aviation Addict

New member
טווח טיסה + חיסכון בדלק + תחזוקה

זולה, זה כל מה שמעניין את חברות התעופה.
 

ונפלון

New member
אני לא מבין את איירבאס

מצד אחד הם אומרים שהעתיד של עולם התעופה הוא באותם קווים עמוסים לעייפה שיגדלו יותר (לונדון-ניו יורק) ולכן הם בונים מטוסים גדולים יותר לאותם קווים, ה A380, ומצד שני הם תומכים בדעה של בואינג שהעתיד הוא מטוסים בינוניים לטווחים ארוכים ולא מאוד עמוסים (מנצ'סטר-וושינגטון למשל), ובעוד בואינג בונה את ה 777LR ואת ה 787 הם גם החליטו לבנות מטוס לאותו שוק, שוק שהם לא האמינו שרווחי, ובונים גם מטוס לאותם קווים, ה A350. לא קצת גדול על איירבאס לפתח שני מטוסים בו זמנית? גם ככה המחירות של ה A380 לא בשמיים, ובינינו, גם ה A330/A340 לא מתקרבים לרמת המחירות של ה 747 או ה 777 (ה A340, שמתחרה על ה 777 עם אותו שוק מכר משהו כמו חצי מהמטוסים). בואינג הגיעה כמעט אל פי פחת בשנות ה-60 שהם פיתחו "מפלצת" שהפכה לימים למטוס ה-747, האם איירבאס לא לוקחת צעד אחד יותר מדי? לא כדאי להם להשקיע ב A380 ובמקום לפתח מטוס חדש כמו ה A350 לפתח גירסה חדשה של ה-A330? זה בערך יעלה להם חצי.
 

e dor

New member
מצד שני

הם מתחרים בשני מישורים. אחד זו התחרות הישירה עם ה-787 והשני זה "נצחון" על הג'מבו בתחום הענקים. האם זה באמת חכם או לא נראה רק בעוד כמה שנים. אל תשכח שהמכירות יעלו אחרי שחברות יראו שזה עובד, מתפקד טוב ומכניס כסף לאחרים. עד אז זה נראה כמו עוד סיכון - אבל ... אני מניח שגם הג'מבו היה נראה כסיכון לפני שעלה לאוויר בפועל (ומומחי הפורום יוכלו לאשר/לבטל את דעתי).
 

gonzila

New member
תראה...

לרוב המקומות בעולם אין דרישה למטוסים בגודל של ה-A380, זה נכון שיש המון המון ערים מרכזיות בעולם, אבל יש הרבה יותר ערים שהן לא מרכזיות ולא טסים אליהן בכמויות... לכן צריכים גם מטוסים לטווח ארוך לפחות נוסעים, Airbus אמרו שהעתיד הוא מטוסים גדולים.. כי מה לעשות הם פתחו מטוס גדול והיה צריך לומר משהו באירוע השקה... לא? :) ולפי מה שהבנתי ל-A380 דווקא התקבלו מספר לא קטן של הזמנות... KLM, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Qatar Airways, Emirates, Lufthansa, British Airways, AirFrance, China Airlines, Kingfisher Airlines, Thai Airways, Southern Airlines... חלק מהחברות הזמינו 2-3 מטוסים ויש כאלו שגם הזמינו 10-15 מטוסים... בקיצר אל תדאג ל-Airbus, הם מפוצצים בעבודה עד 2010 :)
 
למעלה