S k y C r u i s e r
New member
לדעתי
בואינג צודקים. הם לקחו הימור טוב, ואירבאס יודעים את זה. לכן הם התחילו לפתח מטוס מתחרה: A350. לדעתי ה-787 יצליח בגדול. אירבאס לא לגמרי טעו- אני חושב שיש צורך במטוס ענק לקוים חמים, אך ה-787 על תכונות יצליח יותר טוב. לדעתי, אם בואינג רוצים לשלוט שוב בשוק העולמי הם צריכים להוציא גרסת המשך ל-747: אולי עיצוב חדש לגמרי, ואולי לא, אך אורך מעט יותר גדול (יותר באזור ה-A340-600), שוקל מעט יותר (ממש מעט, אחרת הוא יאבד את היתרון שלו על פני ה-A380 בכך שהרבה יותר שדות תעופה בעולם ערוכים לקבל אותו), טווח גדול יותר, אויוניקה חדשנית, עיצוב מעט יותר ידידותי לנוסע בשביל הגימיק (בנוסח 787). אם תשאלו אותי (וגם אם לא), אני אומר שעם ה-787 ועם גירסת המשך ל-747 בואינג יקחו את השוק ובגדול.
בואינג צודקים. הם לקחו הימור טוב, ואירבאס יודעים את זה. לכן הם התחילו לפתח מטוס מתחרה: A350. לדעתי ה-787 יצליח בגדול. אירבאס לא לגמרי טעו- אני חושב שיש צורך במטוס ענק לקוים חמים, אך ה-787 על תכונות יצליח יותר טוב. לדעתי, אם בואינג רוצים לשלוט שוב בשוק העולמי הם צריכים להוציא גרסת המשך ל-747: אולי עיצוב חדש לגמרי, ואולי לא, אך אורך מעט יותר גדול (יותר באזור ה-A340-600), שוקל מעט יותר (ממש מעט, אחרת הוא יאבד את היתרון שלו על פני ה-A380 בכך שהרבה יותר שדות תעופה בעולם ערוכים לקבל אותו), טווח גדול יותר, אויוניקה חדשנית, עיצוב מעט יותר ידידותי לנוסע בשביל הגימיק (בנוסח 787). אם תשאלו אותי (וגם אם לא), אני אומר שעם ה-787 ועם גירסת המשך ל-747 בואינג יקחו את השוק ובגדול.