איך אני שונא שזה קורה

  • פותח הנושא Kagg6
  • פורסם בתאריך

goldy

New member
בתור מומחית למיסים:

1. יש חיה כזאת "לא לשלם מיסים בכלל אף פעם"? (עו"ד יקר מאוד זה לא בעיה)

2. האם יתכן שב*כל* המקרים זול יותר לשלם לבעל מקצוע מאשר לשלם לממשלה?

3. האם הטיעון "תוכיחו לי קבלת תמורה" תופס בבית משפט?
אם לא: האם הטענה "פרוטקשן" תופסת בבית משפט?

4. אם דרישה בכתב לתשלום מיסים מתדיינת בבית משפט; האם עדיין מתווספים לה ריבית פיגורים ו\או מדד? (לא בהכרח אגרת טלוויזיה)
 

EdisonGirl

New member
לא הייתי מתפשרת

אני הכי שונאת כשנציגי מכירה, מתוך הלהט להגיע לסגירת עסקה, מרשים לעצמם לזלזל ב"דרישות קטנוניות" של לקוחות, כמו צבע הטלפון. אני לא הייתי קונה מלכתחילה אם המכשיר לא עונה בדיוק אבל בדיוק על הדרישות שלי, וזה אפילו לא שייך לסכום הכסף שהשקעתי בו. אתה יכול לראות אותי מתעקשת אפילו על גלידה, שזו תהיה בדיוק זו שאני אוהבת או שום דבר. לא נוטה להתפשר על ההנאות הקטנות בחיים. ואם כבר החלטתי שהכחול מתאים לי, אז לא אמצא את עצמי מתחרטת- אפילו לא לרגע! אני חושבת שכאן הייתה הטעות שלך
 

Kagg6

New member
לא מדויק

את המכשיר קניתי כשהיה רק כחול או לבן, רק אחרי חודש הפתיעו עם צבעים חדשים, לכן לא ידעתי... אחרת הייתי מחכה
 

EdisonGirl

New member
עדיין. אני לא מסתכלת על המבחר הקיים אלא על

ההעדפות שקיימות אצלי בראש, ואני מוכנה לפספס הזדמנויות לרכישה אם פרטים קטנים כאלה לא מתחברים לי טוב. זה מבחינתי אומר שהרכישה הזו לא בשבילי.
זו פעם ראשונה שאני חושבת על זה באמת
אולי בגלל זה אני משיגה בסוף את מה שאני רוצה, כי לא אכפת לי לוותר אם משהו לא עונה בדיוק על הדרישות שלי...
 

Kagg6

New member
גישה מעניינת

אבל תארי לעצמך שאת בסיטואציה שלי... בסופו של דבר חייבים להתפשר
 

EdisonGirl

New member
לא חייבים. ההתפשרות שלי תהיה השאלת טלפון ישן

או אם אין לי אפשרות כזו, קניה של טלפון גיבוי ב- 100 ש"ח ככה מתחנה מרכזית בת"א או מאתר יד שניה, או במקרה הכי גרוע, אני לא אהיה זמינה כמה ימים בטלפון, פעם בכלל לא היה טלפון. היום אני יכולה לשלוח מיילים או הודעה בפייסבוק או SMS דרך אתר החברה כמעט לכל אדם שיש צורך לעדכן אותו. לא צריכה להיות לנו תלות בשום דבר. זו מצוקה מזויפת שאנשי שיווק יודעים לנצל טוב מאוד.
 
למעלה