איך אתה מדרג את הקבוצות בבייג'ינג?

מנחם לס

New member
איך אתה מדרג את הקבוצות בבייג'ינג?

בהנחה שגרמניה תנצח את פורטו ריקו מחר, הקבוצות שתתחרינה בטורניר הכדורסל בבייג'ינג תהיינה: אנגולה, יוון, קרואטיה, סין, ספרד, ארה"ב, ארגנטינה, אוסטרליה, אירן, ליטא, רוסיה, וגרמניה. כיצד היית מדרג אותן היום? שאלה בונוס: כיצד זה שלבנון ממוקמת במקום 23 בעולם בכדורסל וישראל במקום 24? לי אין מושג!
 

The WizardMan

New member
אני הייתי מדרג (מבחינת יכולת אישית , לא

הדירוג שאני חושב שהאליפות תסתיים בו) 1. ארה"ב 2. ספרד 3. ארגנטינה 4. יוון 5. ליטא 6. רוסיה 7.קרואטיה 8. אוסטרליה 9.גרמניה (יש להם מזל עם דירק הזה) 10. אנגולה 11.סין 12. אירן באחרונות פחות יש לי מושג לגבי יכולת , בעיקר סין אנגולה ואיראן , אבל אני זוכר את אנגולה מאיזושהי אליפות עתודה או משהו כזו בתור נבחרת אתלטית.
 

the mnm factor

New member
גם לי היה קשה לדרג

אבל אני מניח שסין היא נבחרת יותר טובה ממקום 11 לא? קו קדמי של יי ויאו בטח יכול לנצח נבחרת כמו אנגולה... בנוסף יש להם את הרכז הזה שאותי הרשים מאוד. שכחתי איך קוראים לו אבל הוא מהיר כמו שד וגם קולע לא רע.
 

The WizardMan

New member
יכול להיות ... באמת שלא ממש ידעתי לדרג

את האחרונות ... מינג כבר היה עם סין באולימפיאדה או אליפות עולם , לא ? מה היו התוצאות אז ?
 

STEVE NASH

New member
באליפות עולם 2006

מקום רביעי בבית[אחרי 31 הפרש מארצות הברית] ו31 הפרש מיוון בשמינית הגמר.
 

the mnm factor

New member
אולימפיאדה האחרונה הם סיימו 8

ומבדיקה קצרה שערכתי מסתבר שזו התוצאה הטובה ביותר שלהם... אבל חשוב לציין שבאף תקופה לא היו להם שני שחקנים דומיננטים. אני מניח שבבית שלהם (וסין היא מדינה פטריוטית בצורה רובוטית ועם משמעת עצמית מבחילה) ועם יי ויאו, ששניהם שחקנים מצוינים, הם יכולים לתת פייט לכמעט כל נבחרת.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני שוב מזכיר לכם

שהאולימפיאדה בסין ולדעתי זה שווה לנבחרת הסינית איזה כמה נקודות לא?
 

STEVE NASH

New member
שמע

אני מאמין שאת השלב הראשון הם יעברו, אבל לא יעשו יותר מזה. קהל ביתי וכו', בשלבים המכריעים היכולת קובעת, והסינים כרגע לא שווים יותר מרבע גמר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני חושב שאתה מתבלבל עם הרכז היפני

ליפנים יש איזה רכז קטן שזז כל כך מהר על המגרש עד שזה נראה כמו איזה קליף מסרט של ג'ט לי, הבעיה של היפנים שהוא היחיד בקבוצה שלהם בערך, בגלל זה לא שומעים עלייהם אף פעם
אבל אולי גם לסינים יש נינג'ה אחד כזה?
 

the mnm factor

New member
נתחיל בשאלת הבונוס

מצד אחד אתה צודק- אין לי מושג מאיפה הביאו 23 נבחרות טובות מאתנו. ובטח שאין לי מושג איך לבנון גם נמצאת שם. ניסיתי למצוא ומאצתי 19 קבוצות שהן או טובות מאתנו לבטח או ברמתנו (כמו אוסטרליה או גרמניה, שאני בספק אם שני שחקנים יכולים וחצי לנצח את הנבחרת שלנו). תאכלס ביום נתון הנבחרת שלנו יכולה לנצח כמעט כל נבחרת מהדרג השני.. מצד שני הנבחרת שלנו גם יכולה ביום נתון להפסיד לכמעט כל נבחרת. בין אם זו נבחרת פורטוגל או מלטה או בלגיה. ככה שאולי המיקום שלנו הגיוני- אבל למקם את לבנון מעלינו זה נראה לי מצחיק. ולדירוג: ארה"ב ארגנטינה יוון ספרד רוסיה ליטא סין קוראטיה גרמניה אוסטרליה אנגולה איראן
 

STEVE NASH

New member
אני מוכן לשים כסף שאם אנחנו באולימפיאדה במקום

איראן או אנגולה, אנחנו מסיימים טופ 8 לפחות.
 

מנחם לס

New member
למה אנחנו תמיד במקום שמיני בעולם תיאורטית?

למה ארנחנו תמיד במשום שמיני בתיאוריה בכל טורניר עולמי, אבל משום מה לא מצליחים לעבור את השלב הראשון שייתן לנו ס-י-כ-י-ו להגיע למקום 8? מה הסיבה להרס העצמי של נבחרות ישראל בכדורסל וכדורסל ברגעי האמת (מלבד 1970, כדורגל!)
 

STEVE NASH

New member
אני מסכים שיש איזשהי בעיה

וראינו את זה ביורובאסקט האחרון. הנבחרת עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון הירואי על סרביה, אחר כך גם ניצחה את קרואטיה[בסגל יותר טוב ממה שהעלה אותם לבייג'ין] אבל אז הגיעה פורטוגל. לא משהו שצריך להקשות עלינו, אבל וואלה, נתנו לנו בראש. כנראה שבראש שלנו יש איזה מחסום מהטופ 8, למרות שראינו את הנבחרת של קצורין ברבע הגמר ב2003. אני עדיין מאמין שאם היינו משתתפים בבייג'ין היינו עולים לרבע הגמר.
 

SHITBREAK3

New member
הדירוג שלי...

1) ארה"ב 2) ספרד 3) ארגנטינה 4) ליטא 5) יוון 6) רוסיה 7) קרואטיה 8) סין 9) אוסטרליה 10) גרמניה 11) אנגולה 12) איראן
 
למעלה