איך אתה מדרג את הקבוצות בבייג'ינג?

Orenseg

New member
לבנון משחקת באסיה

והרבה יותר פשוט להשיג שם ניצחונות בטורנירים של אסיה. הרמה באסיה כל כך גרועה שאיראן עלתה אוטומטית לאולימפיאדה ולבנון סיימה אחת הראשונות, כך שעלתה לטורניר ההזדמנות האחרונה באתונה (ואז נרמסה על ידי יוון וברזיל, 119-62 ו94-54).
 

the mnm factor

New member
אז זה פשוט אומר שsteve nash צודק

השאלה שצריכה להשאל היא למה פיב"א מקנה שני מקומות מובטחים+ מקום בטורניר ההזדמנות האחרונה לאסייאתים כשיש שם רק נבחרת אחת ראויה? הם צריכים לתת מקום מובטח אחד (ככל הנראה לסין) ורק בשביל שאסיה תשאף להתקדם צריך לתת לה גם מקום אחד בטורניר ההזדמנות האחרונה. כך יהיה מקום נוסף באולימפיאדה לנבחרת ראויה כמו צרפת, איטליה, פורטוריקו או אפילו ברזיל וניו זילנד שככל הנראה יצליחו יותר מאיראן. לדעתי הדבר הכי פיקנטי בנבחרת האיראנית הוא לראות אם הם יסכימו להתמודד מול נבחרת ארה"ב אם תצטרך. כמו כן גם גרמניה היא אחת מהמקטרגות הגדולות על האיראנים בתחום הגרעין והרי ידוע שככל שאתה פנאטי יותר ככה אתה מערבב כל דבר בפוליטיקה ובאגו שלך. זה צריך להיות מעניין.
 
איראן התמודדה עם ארה"ב בהרבה מאוד ענפים

לא רואה סיבה שזה ישתנה הפעם. אנחנו אלה שמחרימים אותם.
 

the mnm factor

New member
אנחנו מחרימים אותם?

לפני מספר שנים באליפות העולם בג'ודו גל קיותיאל היה אמור להתמודד מול אלוף העולם האיראני בסיבוב הראשון בתחרות. אלוף העולם. לנו לא הייתה שום בעיה לתת לגל להפסיד באיפון תוך שתי שניות אבל היה זה האיגוד האיראני שמנע מהאלוף שלהם להביס את הכובש הישראלי ובכך הוא הפסיד טכנית ואף טען שהיה גאה לעשות זאת. הדעה שלי היא שאם המצב הפוליטי ישאר כפי שהוא האיראנים לא יעלו למשחק מול האמריקאים. ואשמח אם תמנה בפניי ענף אחד בו איראן התמודדה מול ארה"ב מאז שנת 2005, כי אני לא זוכר כזה.
 
הניסוי היה קלוקל

אנחנו המוחרמים, התכוונתי להגיד. ולאיראן לא היתה הזדמנות להתמודד עם ארה"ב בענף רציני מאז אותו משחק מפורסם במונדיאל, אז זה קצת קשה. הנקודה היא שהמתיחות הפוליטית בין ארה"ב לאיראן היא לא דבר חדש ובטח לא דבר שהשתנה בשנים האחרונות, עם כל הדיבורים. איראן לא החרימה את ארה"ב בעבר ולכן לא סביר שתעשה זאת גם הפעם.
 

STEVE NASH

New member
הדירוג שלי

1. ארה"ב 2. ספרד 3. ארגנטינה 4. יוון 5. ליטא 6. רוסיה 7. אוסטרליה 8. קרואטיה 9. סין 10. גרמניה 11. אנגולה 12. איראן אל תיהיה בטוח שגרמניה תנצח! פורטו ריקו נבחרת משוגעת
 

STEVE NASH

New member
נ.ב

למי שרוצה להיות מוכן לאולימפיאדה, בעוד כמה ימים אכין פריוויו לתחרות כולה. צפוי להיות מעניין.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אם אני לא טועה

מאנו בספק לאולימפיאדה ובמידה והוא לא ישחק זה משנה לחלוטין את המצב של ארגנטינה. איתו אני מדרג אותם שניים בטורניר אבל בלעדיו הם יורדים למקום הרביעי. הדרוג שלי בהנחה שמאנו משחק: 1. ארה"ב 2. ארגנטינה 3. ספרד 4. רוסיה 5. יוון 6. סין (אל תשכחו שהם משחקים בבית) 7. ליטא 8. גרמניה - לא הייתי ממהר להמר נגדם, כבר ראינו בעבר שנוביצקי יכול להגיע איתם מאוד גבוה אבל על הנייר הם באמת פחות טובים מאלה שדרגתי לפנייהם. 9. קרואטיה 10. אוסטרליה 11. אנגולה 12. אירן
 

King LBJ

New member
הדירוג שלי

1. ארה"ב 2. ספרד 3. ארגנטינה 4. רוסיה 5. יוון 6.ליטא 7.סין 8.גרמניה 9.אוסטרליה 10. קרואטיה 11.אנגולה 12. אירן
 

מנחם לס

New member
מחשבה שנייה בקשר לפורטו ריקו

פורטו ריקו היא הנבחרת הכי בלתי צפוייה מכולן. קבוצה מטורפת שביום טוב יכולה לנצח כל קבוצה בעולם (כולל ארה"ב כפי שכבר עשו). לא יודע מתי המשחק, אך אני לא מבין כיצד כבר "נתתי" אותו לגרמנים!
 

מנחם לס

New member
הדרוג של הדוקטור/פרופסור

אולי אחרי שתקראו את הדרוג שלי תורידו אותי לעמדת "עוזק משנה לפרופסור": ארה"ב רוסיה (אני תמיד מפחד מהאדומים הללו. בתולדות האולימפיאדות הם תמיד מתעלים על עצמם!) ספרד ארגנטינה ליטא יוון פורטו ריקו קרואטיה אוסטרליה אנגולה אירן (היכן היתה מסיימת נבחרת ישראל כאן, או בדרוג שלכם?)
 
למעלה