איך יושנים טוב בלילה לפני הבגרות

gal be

New member
איך יושנים טוב בלילה לפני הבגרות

הראשונה? יש איזה כדורים שיעזרו לי לישון טוב בלילה?
 

L e s t a t

New member
אומנם באיחור אבל בכל זאת...

לא חייבים ישר לקפוץ על איזה כדורים אפשר לקחת, עדיף להירגע בדרכים יותר "טבעיות". אם את ממש מרגישה לחוצה, צאי החוצה לטיול, תנקי את הראש, תדברי עם חברות (במידה והן עצמן לא לחוצות מהבחינה כי אם כן, הן רק ילחיצו גם אותך), תהני קצת ואל תחשבי על הבחינה. לי זה תמיד עזר להירגע.
 

The Charmed Boy

New member
מצטרף לשאלה +....

יש לי בכלל בעיית שינה.. בלי קשר ללחץ או משהו... אם כבר שאלו, אני אצטרף לשאלה. יש איזשהו חומר טבעי (רצוי לא כדורים) שיכולים לעזור לי לישון טוב יותר בלילה? אבל רק חומר טבעי!! לא מכניס כימיקלים לגוף.
 

dana00

New member
יש תשובה לכל הלחוצים:)

לכל הלחוצים והלחוצות שלום. כשהייתי בגילכם סבלתי מאותם לחצים בדיוק, ולצערי לא היה את מי לשאול ואל מי לפנות. היום אני יכולה לייעץ לכם מניסיון: ישנם כמה כדורים טבעיים!!!! לא מצריכים מרשם רופא, לא ממכרים, באמת עשויים מצמחים בלבד!! ושמותיהם: רגיעון (יש ליום ויש ללילה) קלמנרווין קלמה קלמקס ויש את הטיפות רסקיו (מסדרת פרחי באך) שעוזרות תוך דקות. כולם כמו שאמרתי טבעיים, לא ממכרים וניתן לקנות אותם בסופרפארם ללא מרשם רופא. מעבר לזה יש היום הרבה אנשים שעוסקים בנושא כמו טיפולי ביו פידבק שניתנים למי שסובל מחרדות שונות, פחדים, לחצים... מלמדים אתכם איך להתמודד כשזה תוקף ומה לעשות כדי להירגע. תשמעו לי!! אני לא מנסה למכור לכם כלום ואני לא בגילכם. סתם אכפת לי ויש לי תשובות שיעזרו. בהצלחה.
 

The Charmed Boy

New member
טיפות רסקיו

נחשב לדבר טוב? לא מזיק? יכול לעזור להירדם בלילה? אם אני אקח לפני מבחן חשוב אני לא אהיה ישנוני?
 
לפני כל מגן וכל בגרות

אני לוקחת רגיעון נושמת לאט....ואומרת לעצמי.."את תצאי מהמגן עם חיוך..לא לחשוב על דברים לא טובים"... וזה רוב הזמן עובד... בהצלחה..
 

cryptic Nina

New member
חח חמוד

אני לא נלחצת במגריות אפילו טיפה....בגלל זה אני מתה עליי... אני רגועה תמיד לפני כל מבחן . קיצר...רגיעון של הדס הכי טוב כי זה תרופה טבעית... ניקול,
 
למעלה