איך לקבל אותה בחזרה

doron42

New member
איך לקבל אותה בחזרה

היה לי רומן כייפי עם אשה נשואה לא היה לה סיפוק עם בעלה , ומצאנו האחד את השני למשך זמן לא קצר . לפני זמן מה היא החליטה להפסיק את הקשר ולמרות שיחות טלפון עימה היא שוללת את חידוש היחסים בינינו . אני עדיין מאד רוצה אותה בחזרה ... תנו לי עצה . בבקשה .
 

מייקי69

New member
היה לך רומן כייפי - יאללה הלאה....

לא היה לה סיפוק, אולי - אז נתת לה, מה רע? התפכחה? התיישרה? תשמח לה. אני לא שומעת ממך אהבה, אז מה הקטע... סקס טוב???? יש עוד מאלאן - ובכלל לא רחוק מכאן... ואפשרויות למצוא? - חופשי !!! אני במקומך, אם לא הייתי מאוהבת נורא - הייתי פשוט שמחה לה. אולי בעצם סיפוק זה לא הכל... אולי הוא נותן עוד כמה דברים - הבעל הזה שלה... אולי.... רוצה אותה בחזרה? נו, מה, תתאפק. פשוט תתאפק. זה השיעור הראשון שהפסיכולוג נתן לבן שלי... גם אני רוצה. נורא רוצה. מאד רוצה. אז מה יעזור לי אם הוא לא רוצה? ממשיכה הלאה ותמיד זוכרת איזה חכם שאמר (ואני מרבה לצטט) כל הדברים הטובים חולפים כדי לפנות מקומם לדברים טובים עוד יותר ! בהצלחה !!!
 
מייקי צודקת, דורון

עם כל הכייף, אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה. זה נחמד לאללה שזה קורה בו-זמנית.. ז"א ששני בני הזוג מרגישים ומחליטים להמשיך הלאה, אבל לא תמיד זה קורה. הפעם - היא המשיכה לפניך. בפעם הבאה - זה יכול להיות אתה. אז לנשום עמוק, לספור עד 10 ו.. קח
 

doron42

New member
היתה לי אהבה

האמת שאהבתי אותה ..אהבתי אותה מאד לכן הפרידה היתה כל כך קשה אני עד היום חושב עליה . יש סיכויים שהיא תרצה אותי שוב .. בעתיד ?
 
תראה.

כנראה שהסיבות שגרמו לה לנתק את הקשר היו חשובות יותר מהאהבה שהיתה בינכם. אל תשכח שיש לה מחוייבות כלפי המשפחה שלה, ועד כמה שאהבה היא כייפית והסקס נהדר - המשפחה עומדת לפני הכל. גם אם היה משהו "מקולקל" אצלה בזוגיות והיא הצליחה למצוא פתרון - תפרגן לה. אם אתה באמת אוהב אותה, תתמוך בהחלטתה. אני בטוחה שגם לה לא היה קל. אני בטוחה שהיא תשמח לדעת שאתה תמיד תשמור לה פינה חמה אצלך, אם המצב יתקלקל שוב והיא תזדקק לכתף ולחיבוק - אבל אל תמסה לשכנע אותה לחזור אליך רק משיקולים אגואיסטיים. יידע אותה על כך ותאסוף אומץ להגיד לה "בהצלחה"..
ובהצלחה גם לך. אני יודעת שזה לא קל. מניסיון.
 

תבור.

New member
עייצה

קשה לתת עצות אבל מנסיון יש נשים שיש להם מערכת טובה בבית זוגיות ילדים פרגון חיבה ואהבה אך סיפוק מיני לא מלא מהמון סיבות אפשריות . חלקם בוחר להשלים סיפוק בחוץ (כמו גברים) בלי לשבור את המסגרת .ייתכן וחוששת שהקשר יגלוש מעבר למין (מבחינתה) או שאתה תתקשר אליה ותיווצר מערכת יחסים שהיא בשלב זה לא מוכנה לה . זאת לא עצה רק נסיון להבין התנהגותה .
 
כשנכנסים למערכת יחסים כזו

שאינה פנוייה לחלוטין כאשר אחד או שניים מבני הזוג קשורים בקשר אחר יש לקחת בחשבון כי יש לה קיום יומי וללא עתיד כל יום נפלא ביחד הוא מתנה העתיד - לא ידוע מי שבוחר לסיים את הקשר או להקפיא אותו או להפחית אותו עושה את זה מצרכיו שלו וכך צריך להיות הרי המסגרת "המחייבת" היא הקובעת וכמה אהבה שיש במסגרת המשנית היא לא יכולה להעיב על הקשר הראשוני והמחייב אלא אם הוא בשלבי התפרקות מלכתחילה. שמח על מה שהיה ואל תנסה להחיות את מה שאיננו אם יש בה אהבה אליך או יש בה אהבה פנויה ואפשרית אליך היא תחזור כשתוכל ואם לא - שמח במה שהיה בעונג בקרבה בחוויה אל תצטער בכלל תנסה לחשוב על האושר שלה ושים אותה במקום טוב בלב ובזכרון לזכור ולשמוח בהצלחה
 
למעלה