איך לתמחר? למכור?

איך לתמחר? למכור?

שלום לכולם לחמותי לעתיד יש מזנון בעבודת יד איכותי (מטשקנט), למכירה. אולי אתם יכולים להמליץ לי איך לתמחר אותו? ואיפה כדאי למכור אותו? תודה
 
ממה מיה........./images/Emo2.gif

לא חארם......לסחוב מטשקנט כזה רהיט ולמכור אותו........ לענין התמחור יש אתר באינטרנט הנקרא יד2 ובו יש שפע הצעות ומכירות של רהוט וחפצים מיד שניה אם תגלוש באתר סביר להניח שתמצא רהוט דומה ותוכל לעשות הערכה עצמית כמה לדרוש. לא ציינת היכן אתה מתגורר, אם אתה קרוב לשוק הפשפשים ביפו תוכל לשאול סוחרי רהיטים פשוט תראה להם את התמונה והם בודאי יבקשו לדעת מה גילו של המזנון ומאיזה עץ הוא עשוי. יש בעיתוני סופי השבוע במוסף הלוח תחת הכותרת רהיטים מודעות של סוחרי רהיטים המחפשים מציאות שכאלה והמוכנים להגיע עד אליך. ....... תגיד הסמובר גם למכירה?
 
אתה מתחתן עם בוכרית ולא יודע מה זה

סמובר............ חמותך יודעת ?
הנה תרגום בגוף הסרט - סמובר , זה הכלי להכנת תה והוא מופיע בשולי התמונה שצרפת.......... במזרח הוא נפוץ ושמושי וגם באמא רוסיה, מכניסים את המים לקומקום הגדול עם הברז לכל אורך הקומקום עובר צינור חלול לשם מכניסים את הפחמים השומרים על המים, מעל הקומקום הגדול מניחים את הקומקום הקטן ובו תמצית עלי תה חזק ובכל פעם שרוצים לשתות תה פותחים את הברז הקטן הנמצא בתחתית הסמובר. ........ המלצה תהיה נחמד לחמותך שתפנק אותך ...... יש לבוכרים מטבח סוף הדרך חבל"ז מזל טוב לנישואיך ואל תמכור לה את כל הרהיטים
אתה מוזמן להצטרף אלינו
 

cohen chaim1

New member
לא הייתי מוכר

רהיט כזה. רהיט כזה ראוי שישאר בבית. אין לי ספק שברבות הימים ,אם תמכור, תצטער על השטות הזו. הסמובר נהדר וגם החשבוניה - מה לי קומקום חשמלי ומה לי מחשבון? תנו לי את החפצים הישנים הללו ואחגוג.
 

dify

New member
הצעות:

אני הייתי הולכת לחפש מומחה... אין לך מושג כמה אפשר להפסיד מעיסקה כזו.... לשאול מומחה זו גם דרך לשמוע על מתמחים בתחום שאולי יהיו מעוניינים אפשר גם לפנות למוזיאון שעוסק בתחום ויוכל לתת לכם המלצה על מומחה או על מקומות שקונים כאלו דברים כמובן שאפשר לעשות גם טיול לחנויות שמוכרות רהיטים בסגנון ולקבל קנה מידה, לדבר קצת עם בעל החנות ולשאול איפה אפשר לקבל הערכת מחיר אפשר לחפש פה בפורומים השונים, בטוח מישהו מכיר מומחה שידע להעריך בכל מקרה לא הייתי מתפתה למחיר הראשון שיציעו לי, לעולם אינך יודע מה האינטרס של מי שמולך, לפחות שתי הצעות רציניות לפני שבכלל תשקלו את זה... לדעתי מחירים של יד שניה באינטרנט לא ישקפו את המחיר בכלל, עם כל הכבוד יש הבדל בין למכור את השולחן המשומש שקניתי באיקיאה לבין למכור פריט אספנות שכזה. כמובן שגם זה עניין של רצון והשקעה שלכם וכמה אתם לחוצים בכסף- אתם יכולים לפרסם ולחכות שיגיע המרבה במחיר, אבל לדעתי שווה להשקיע קצת עבודה לפני שמוכרים- כי לפרסם את זה במקום הנכון יעשה את כל ההבדל. ועוד דבר- זה פריט מיוחד ויוצא דופן- שווה לבקש עבורו מחיר גבוה. אם אתם לא לחוצים בכסף, תהיו סבלנים, או שיגיע מי שישלם את המחיר הזה, או שלא נפרדתם מיצירה כזו נפלאה. מניסיון אישי- המחיר הגבוה לא מרתיע אנשים אאל גורם לזה שבסופו של דבר רק הרציניים באמת נשארים מעוניינים ומישהו בסוף יקנה. אל תתפשרו על יצירה שכזו. נ.ב. אני באמת לא הייתי מוכרת בלי שלפחות מומחה אחד יסתכל ויתן לי הערכה מיקצועית- למכור את זה ב10 אחוז מהשווי האמיתי שלו רק כי התעצלתי לחפש מקצוען שיעריך את זה- זה כאב לב.
 
למעלה