איך מבצעים תרגילי גמישות (מתיחות) בלי לסבול ?

איך מבצעים תרגילי גמישות (מתיחות) בלי לסבול ?

אני יודע ומודע לחשיבות של מתיחות שרירים וגמישות לפני ובעיקר אחרי אימון גופני. או כל סוג של ספורט מאומץ. הבעיה היא שזה כואב. זה מאוד מאוד כואב. להתמיד בביצוע מתיחות זה מאוד חשוב משום שזה מאריך את השריר, ולי יש בעיה של שרירי רגליים חזקים מאוד אבל קצרים מאוד בגלל ששנים זלזתי בביצוע מתיחות שאחרי המאמץ הגופני. יש דרך לעזור (פסיכולוגית, או אפילו פיזית,כימית) ולהקל על הכאבים שבביצוע המתיחות ? (שמתי לב גם שלנשים זה הרבה יותר קל יחסית, וגברים סובלים מיזה הרבה יותר) איך אפשר להקל ?
 

rshilon

New member
מתיחות

אין ספק שרובינו לא אוהבים להגיע לחלק הזה של האימון חלקנו - בגלל הכאב האחר מכאב האימון חלקנו - מצ'תעממים מה כן? - מתיחות צריך לבצע על שרירים חמים ולכן או אחרי מספר דקות של חימום או בסיום האימון - את המתיחות מבצעים על גבול הכאב ולא מעבר. אין מטרתנו לקרוע את השריר - שעמום? אין צורך להשקיע יותר מ 3-5 דקות בסיום האימון. מספר מתיחות בסיסיות יעשו את העבודה רוצים לעשות זאת מעניין יותר ונחמד יותר? הצטרפו לאימון מתיחות\יוגה פעם בשבוע. אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי
 

ofec bar

New member
גברים לעומת נשים

באופן כללי לנשים יש כוח סבל גדול יותר מבחינת כאב, אם עדיין קשה לך להתמודד עם הכאב שתוך הטווח הנורמלי למתיחה, נסה נשימות עמוקות וארוכות, "לנשום לתוך המתיחה"
 
למעלה