איך מגיעים לכצנלסון?

סנאגל

New member
לימודי אנימציה בדיסני ?

אהלן, תתחדשו על הפורום החדש... אני מעוניין להמשיך ללמוד אנימציה ממוחשבת\תלת מימד בחו"ל, כי אין פה היצע. שמעתי שיש לדיסני קולג'...יש לכם מושג ? ואם לא, אז מישהו מכיר\שמע על בי"ס טוב ללימודי אנימציה (בארה"ב). תודה ושבוע מעולה !
 

Blue Rose

New member
לימודים בארה"ב

אני מעוניינת ללמוד משהו בסגנון מידענות באוניברסיטה של המדינה בארה"ב. יש לי אזרחות. מישהו יודע כמה עולים הלימודים שם לסימסטר ולשנה? אשמח לשמוע עצות על לימודים שם ומגורים וכו'. כמו כן- אילו גילאים לומדים שם? האם אני הזקנה בת ה- 25 (אני אהיה אז) אלמד עם זעטוטים בני 18? תודה מראש על העזרה!! רוזי!
 

WC

New member
איך מגיעים לכצנלסון?

כל מחפשי המידע, הנה לכם! כאן יש לשרשר את כל הודעות החיפוש אחר מקומות מהודו ועד כוש. מה גם שהאסלה מפצירה בכם בדקו את הקישורים שהיא עמלה לקשר לכם (קשר סבתא), הם עתירי מידע ונטולי שומן. נישוק, נישוק, ודיגדוג בכף רגל שמאל. WC תפוס
 

assafdt

New member
יש לי רעיון בשבילך..

במקום בו אני הולך ללמוד סאונד בלונדון, יש גם מסלול לימודי מולטימדיה (לתואר ראשון). ממה שאני שמעתי (ושמעתי זאת מכמה וכמה אנשים, זה די הפתיע אותי..) המסלול שלהם מאוד מקושר עם דיסני וכמעט כל מי שמסיים לימודי תואר ראשון (במולטימדיה, 3 שנות לימוד אם אינני טועה), ממש נחטף לעבודה בדיסני.. המקום נקרא SAE ורשמתי עליו קצת יותר פרטים כולל כתובת אתר אינטרנט שלהם באחת ההודעות שלי בפורום הזה.. (תבדוק למטה). בהצלחה!
 

WC

New member
מעבר לזה...

בין הקישורים יש קטגוריה הכוללת את המוקומת בהם חברי הפורום לומדים או ילמדו. בינתיים יש רק את SAE של אסףדט. הנאה צרופה ובלינצ'ס שוקולד לכולכם. WC תפוס
 

סנאגל

New member
בבירורים

אהלן אסף, ותודה ! נכנסתי לאתר, שלחתי בקשה לקבלת אינפורמציה, כי התוכנית לימודים כוללנית מדי, ואני רוצה לדעת איזה תוכנות נלמדות שם, כי זה מה שחשוב לי באמת. תודה על המידע ובהצלחה.. בקרוב נשמע מהם ואעדכן. יום נפלא ושתבוא עלינו השמש !
 

DaphneZ

New member
אני אנסה לעזור

קודם כל, עצם העובדה שיש לך אזרחות אמריקאית פתרה לך 90% מהבעיות של סטודנטים בינלאומיים בארה"ב, ואני רוצה גם להוסיף שאני מאוד מקנאה! מעבר לכך, בנוגע לשאלתך על שכר הלימוד- זה משתנה. האם גרת בארה"ב באחת המדינות במשך שנה לפחות? אם כן, זה מקנה לך שכר לימוד מוזל באוניברסיטאות מסויימות באותה מדינה. אם יש לך אזרחות אבל לא גרת בארה"ב שנה לפחות אז שכר הלימוד שלך יחושב כשכר לימוד של Out of State/International Student הכל כמובן תלוי באיזו אוניברסיטה. בניו-יורק למשל את יכולה למצוא אוניברסיטאות ששכר הלימוד הן הוא $7,000 (כמו City University of New York), ולעומת זאת אוניברסיטות ששכר הלימוד בהן מגיע בקלות ל-$35,000 (כמו NYU, COLOMBIA וכו'). אמרת שאת מעוניינת ללמוד באיזור סנט לואיס. ובכן, אין לי שום מידע על אוניברסיטות באיזור הזה, אבל זה מה שהעליתי בחיפוש קצר ב-yahoo אני מקווה שעזרתי קצת...
 

bostonoa

New member
אנימציה ומוטיבציה

נשמע שאתה מחפש בארה"ב אז בקליפורניה יש מקום מדליק בשם CALARTS ויש להם מספר תוכניות באנימציה. בגדול פשוט תבדוק במנוע GOOGLE ובטח תמצא עוד מקומות . בהצלחה!
 
למעלה