איך מחזקים קשרים עם לקוחות בראש השנה?
ראש השנה וחגים בכלל מהווים הזדמנות מצוינת לחדש, להדק, לשמור ולהתחיל קשרים עם לקוחות!
.
ראש השנה מתקיים לפני הרבעון האחרון של השנה, שנחשב תמיד לרבעון הטוב ביותר בשנה לחברות. יתר על כן מדובר ברבעון האחרון לפני סוף שנה בה מתקיים תכנון של השנה הבאה של תוכניות ותקציבים שסביר להניח כל חברה ועסק רוצה להיות חלק מהם.
לכן, אל תשבו במשרד בתקופה "לפני החג", אלא..
צאו ללקוחות שלכם!, תשמרו עליהם, אחלו חג שמח, הביאו מתנה
תחשבו עליהם! על הפרטים הקטנים אם יש לכם לקוח שעבר למשרד חדש - הביאו לו עציץ לדוגמא! כל אחד אוהב שחושבים עליו!
תספרו להם על משהו חדש שעשיתם בחברה, על איזו הצלחה יוצאת דופן, בלי להשוויץ, אלא לספר גם על האתגרים והעניין
תספרו על לקוח חדש שהתחלתם לעבוד איתו, גם ללקוחות שלכם חשוב לדעת עם מי אתם עובדים, ככה זה מחזק להם את ביטחון שהם בידיים טובות
תדברו איתם עליהם, תתעניינו, תביעו עניין אמיתי איך הם נערכים לחג ( כולם אוהבים לדבר על עצמם!) אז תדעו גם להקשיב
הגיעו עם רעיונות חדשים עבורו - גם אם זה לא בתחום העיסוק וככה אולי תחדשו להם משהו, העניקו רעיון, הם יזכרו את זה!
הגבירו את העבודה במחלקת המכירות ( לקוחות שיכירו אתכם עכשיו יוכלו להכניס אתכם לתכנון השנתי)
שלחו ניוזלטר של שנה טובה, ברכה במייל, כתבו בצד את השירות או המוצר אותו אתם נותנים עם קישור לאתר
הכינו חבילות מיוחדות לחג כדי למשוך לקוחות חדשים
העניקו הטבות בתחום העסק שלכם ללקוחות קיימים: "לכבוד החג החלטנו להעניק לך..." ( כן בחינם!) ככה הם יוכלו להכיר עוד תחום או מוצר בו אתם עוסקים וזו הזדמנות לתת להם "דוגמית" שאולי תהיה להם טעימה והם ירצו עוד.
וגם.. זו הזדמנות להגיד להם תודה כנה, על העבודה המשותפת, על כך שהם בוחרים לעבוד איתכם בכל פעם מחדש ועל כך שאם יש משהו לא תקין, תמיד אפשר לפתור!
שתפו את כולנו במה אתם עושים לקראת החג ואיך אתם נערכים אליו מבחינת שמירה על הלקוחות שלכם!
ראש השנה וחגים בכלל מהווים הזדמנות מצוינת לחדש, להדק, לשמור ולהתחיל קשרים עם לקוחות!
.
ראש השנה מתקיים לפני הרבעון האחרון של השנה, שנחשב תמיד לרבעון הטוב ביותר בשנה לחברות. יתר על כן מדובר ברבעון האחרון לפני סוף שנה בה מתקיים תכנון של השנה הבאה של תוכניות ותקציבים שסביר להניח כל חברה ועסק רוצה להיות חלק מהם.
לכן, אל תשבו במשרד בתקופה "לפני החג", אלא..
צאו ללקוחות שלכם!, תשמרו עליהם, אחלו חג שמח, הביאו מתנה
תחשבו עליהם! על הפרטים הקטנים אם יש לכם לקוח שעבר למשרד חדש - הביאו לו עציץ לדוגמא! כל אחד אוהב שחושבים עליו!
תספרו להם על משהו חדש שעשיתם בחברה, על איזו הצלחה יוצאת דופן, בלי להשוויץ, אלא לספר גם על האתגרים והעניין
תספרו על לקוח חדש שהתחלתם לעבוד איתו, גם ללקוחות שלכם חשוב לדעת עם מי אתם עובדים, ככה זה מחזק להם את ביטחון שהם בידיים טובות
תדברו איתם עליהם, תתעניינו, תביעו עניין אמיתי איך הם נערכים לחג ( כולם אוהבים לדבר על עצמם!) אז תדעו גם להקשיב
הגיעו עם רעיונות חדשים עבורו - גם אם זה לא בתחום העיסוק וככה אולי תחדשו להם משהו, העניקו רעיון, הם יזכרו את זה!
הגבירו את העבודה במחלקת המכירות ( לקוחות שיכירו אתכם עכשיו יוכלו להכניס אתכם לתכנון השנתי)
שלחו ניוזלטר של שנה טובה, ברכה במייל, כתבו בצד את השירות או המוצר אותו אתם נותנים עם קישור לאתר
הכינו חבילות מיוחדות לחג כדי למשוך לקוחות חדשים
העניקו הטבות בתחום העסק שלכם ללקוחות קיימים: "לכבוד החג החלטנו להעניק לך..." ( כן בחינם!) ככה הם יוכלו להכיר עוד תחום או מוצר בו אתם עוסקים וזו הזדמנות לתת להם "דוגמית" שאולי תהיה להם טעימה והם ירצו עוד.
וגם.. זו הזדמנות להגיד להם תודה כנה, על העבודה המשותפת, על כך שהם בוחרים לעבוד איתכם בכל פעם מחדש ועל כך שאם יש משהו לא תקין, תמיד אפשר לפתור!
שתפו את כולנו במה אתם עושים לקראת החג ואיך אתם נערכים אליו מבחינת שמירה על הלקוחות שלכם!