איך מחזקים קשרים עם לקוחות בראש השנה?

Alexsushi

New member
איך מחזקים קשרים עם לקוחות בראש השנה?

ראש השנה וחגים בכלל מהווים הזדמנות מצוינת לחדש, להדק, לשמור ולהתחיל קשרים עם לקוחות!
.
ראש השנה מתקיים לפני הרבעון האחרון של השנה, שנחשב תמיד לרבעון הטוב ביותר בשנה לחברות. יתר על כן מדובר ברבעון האחרון לפני סוף שנה בה מתקיים תכנון של השנה הבאה של תוכניות ותקציבים שסביר להניח כל חברה ועסק רוצה להיות חלק מהם.
לכן, אל תשבו במשרד בתקופה "לפני החג", אלא..

צאו ללקוחות שלכם!, תשמרו עליהם, אחלו חג שמח, הביאו מתנה
תחשבו עליהם! על הפרטים הקטנים אם יש לכם לקוח שעבר למשרד חדש - הביאו לו עציץ לדוגמא! כל אחד אוהב שחושבים עליו!
תספרו להם על משהו חדש שעשיתם בחברה, על איזו הצלחה יוצאת דופן, בלי להשוויץ, אלא לספר גם על האתגרים והעניין
תספרו על לקוח חדש שהתחלתם לעבוד איתו, גם ללקוחות שלכם חשוב לדעת עם מי אתם עובדים, ככה זה מחזק להם את ביטחון שהם בידיים טובות
תדברו איתם עליהם, תתעניינו, תביעו עניין אמיתי איך הם נערכים לחג ( כולם אוהבים לדבר על עצמם!) אז תדעו גם להקשיב
הגיעו עם רעיונות חדשים עבורו - גם אם זה לא בתחום העיסוק וככה אולי תחדשו להם משהו, העניקו רעיון, הם יזכרו את זה!
הגבירו את העבודה במחלקת המכירות ( לקוחות שיכירו אתכם עכשיו יוכלו להכניס אתכם לתכנון השנתי)
שלחו ניוזלטר של שנה טובה, ברכה במייל, כתבו בצד את השירות או המוצר אותו אתם נותנים עם קישור לאתר
הכינו חבילות מיוחדות לחג כדי למשוך לקוחות חדשים
העניקו הטבות בתחום העסק שלכם ללקוחות קיימים: "לכבוד החג החלטנו להעניק לך..." ( כן בחינם!) ככה הם יוכלו להכיר עוד תחום או מוצר בו אתם עוסקים וזו הזדמנות לתת להם "דוגמית" שאולי תהיה להם טעימה והם ירצו עוד.

וגם.. זו הזדמנות להגיד להם תודה כנה, על העבודה המשותפת, על כך שהם בוחרים לעבוד איתכם בכל פעם מחדש ועל כך שאם יש משהו לא תקין, תמיד אפשר לפתור!

שתפו את כולנו במה אתם עושים לקראת החג ואיך אתם נערכים אליו מבחינת שמירה על הלקוחות שלכם!
 
כול מה שכתבת לפי דעתי לא נכון .

מי יש לו זמן לכול הדברים האלה? . זה רק מראה שהעסק הוא על הפנים . מי שמתחנף ללקוח . למי אספר שיש לי לקוח חדש ? . סתם עיצות ללא טעם ותוכן . כך רק אני חושב
 

Alexsushi

New member
ואיך הרגשת אתה כלקוח קיבלת תשומת לב בחג?

שאתה עובד בעיקר עם ספקים! מר קרמר תשתף אותנו במה זה עשה לך כשקיבלת תשומת לב בחג מאחד הספקים שלך?
 
לא קיבלתי כלום . לא זכרו אותי ביכלל .

הספקים עסוקים בלימכור סחורה למי שבא ליקנות . מי שמנדנד בשנה טובה . לא רואים אותך, מה חדש ?. זה מראה על קשיים בעסק . ומוריד מערך העסק .
שאפשר לעמוד על המקח בקניית סחורה .
 

Alexsushi

New member
אף אחד לא זכר את קרמר?

אני בטוחה שאם מישהו כן היה "זוכר" אותך ומעניק לך תשומת לב והוקרה - זה היה עושה לך משהו ומייצר מחויבות!
 
גברתי המנהלת . אני לא צרי שמישהוא ילקק לי את

על מנת שאקנה מימנו משהוא . זה הדרגה הנמוכה של עסק . שעסק יתקשר ללקוח . ויחניף לו אתה גדול . איפו אתה לא רואים אותך קנה משהוא . ואים לעסק יש 200 לקוחות מהעבר . אז כמה זמן זה לוקח להיתקשר . ולהתריד את הלקוח זה כמו דואר זבל . לא????
קורה שאני קונה סחורה אז המוכר אומר לי . ממיר עולה X שקלים . קנה 10 תקבל 1 מתנה . ואני קונה 10 . ומקבל 1 מתנה .

שיחה שתעשה לי מחויבות . לא לי ולא ללקוחות אחרים . סתם דברים לא לעניין גברתי כותבת . לפי דעתי .לקוח שצריך משהוא הוא מיתקשר ומזמין . לא קונים סתם מלאי שיהפוך עם הזמן למלאי מת . רק ביגלל שחייגו אלי ואמרו לי שנה טובה. לספקים לא משעמם . הם עסוקים במכירות ללקוחות שכן היזמינו סחורה

שנה טובה לכולם
 

צבית ה1

New member
תודה אלכס,

יש דברים שניתן לקחת מהפוסט הזה וליישם.
ישנם דברים שמתאימים יותר לעסקים גדולים שיש להם הון ממשי ושיכולים להרשות לעצמם לרכוש משהו עבור הלקוחות..
זו עבודה טובה עבור שיווק מפה לאוזן.

תודה ושנה טובה לך.
 

Alexsushi

New member
אני בגישה שגם עסקים קטנים מאד של בן אדם אחד..

יכולים לעשות משהו יצירתי בחג כי ישנם המון דברים שניתן לעשות גם בעלויות נמוכות, אפילו שליחת ברכה אישית במייל!

תודה לך ושמחה שאהבת את הפוסט..
 
למעלה