איך מכינים נתוני תלוש משכורות בחברה בינונית

  • פותח הנושא DGHM
  • פורסם בתאריך

DGHM

New member
איך מכינים נתוני תלוש משכורות בחברה בינונית

האם שכיח שבחברה של מאות עובדים ש-70% מהעובדים מקבלים שכר קבוע (מינימום) ו-30% מקבלים שכר משתנה בסביבות המינימום הכנת נתוני המשכורות למנהל החשבונות יוכן ידנית או שזה דבר יוצא דופן (ואפילו הזוי) והדבר ההגיוני הוא להכין את נתוני המשכורות למנה"ח ע"י תוכנה במהירות ובקלות?
 

DGHM

New member
הסבר

מנהל מכין נתונים של תלושי משכורת של העובדים שלו, שולח למנהל חשבונות את הנתונים ומנה"ח מוציא תלושי משכורת לעובדים.
פגשתי אדם שיש לו חברה של מאות עובדים עם שכר כמו שתיארתי, 70% מהעובדים מקבלים שכר מינימום (ואז קל יותר להכין את התלוש) ו-30% מקבלים שכר משתנה (קצת מעל המינימום) והוא אמר לי שהוא מכין את תלושי המשכורת ידנית: לכל עובד יש דף והוא כותב את הנתונים של התלוש משכורת ושולח למנהל חשבונות. כך הוא מכין ידנית למאות עובדים והדבר גוזל המון זמן.
בעיניי זה נשמע הזוי מבחינת בזבוז הזמן שהדבר נעשה ידנית ולא ע"י תוכנה כלשהי, במיוחד שרוב המשכורות הן בתעריף קבוע. השאלה היא האם זה הגיוני שהאדם הזה מכין את המשכורות באופן ידני או שזה בזבוז מוחלט של הזמן והדבר צריך להעשות ע"י תוכנה כלשהי? האם זה שכיח שאשים מכינים כמות כזו גדולה של נתונים באופן ידני או שזה חריג?
 

doron700

New member
שכר עובדים

אין מה לדבר כי העולם התקדם כבר מיליון צעדים קדימה בתחום.
היום שעון הנוכחות של העובדים מגיע מכרטיס מגנטי, מחשב, טביעת אצבע, סמארטפון ניהול משימות בקיצור....קיצור דרך אדיר החוסך כסף..ראה לינק מצ"ב פרופר טיים הפתרון המושלם לחישוב משכורות....
האמת זו התשובה שלי
 

DGHM

New member
תודה על התשובה אבל..

אני אהיה יותר ספציפי, מדובר במשרד שיש בו 10 עובדים ומאות עובדים שלא מגיעים בכלל למשרד וכל חודש המשרד מקבל את כמות השעות לכל עובד (רק ליתר דיוק, הבעיה היא לא אמינות של השעות אלא היעילות בסידור הנתונים ושליחתם למנה"ח).
האם יש לך פתרון לחברה מסוג זה? שמות של תוכנות פשוטות שיכולות לחשב לפי שעות ושכר את כל הנתונים הקשורים לתלוש המשכורת (פיצויים, הבראה, חופשה וכד')?
 

doron700

New member
תשובתי

כן בהחלט הצעתי לך תוכנה שכזאת שעושה את העבודה מבחינת איסוף הנתונים בצורה מקצועית ומתממשקת לתוכנת שכר מוכרת.
אני מציע לך שתפנה לחברה שהצגתי כאשר אני מכיר את אמינותה "פרופר טיים" ותקבל מענה הולם ופתרון מושלם לסוגיה שהעלתה
בתודה
 
למעלה