איך/מתי הבנתם שאתם כאלה?

איך/מתי הבנתם שאתם כאלה?../images/Emo3.gif

כמו בתיאור שהיה באחת ההודעות כאן, אני מסכימה עם הקושי להבין שאולי אנחנו א-מיניים, בלי להעלות על הדעת שדבר כזה קיים. מעניין אותי איך התחלתם לחשוב על זה, לפני ששמעתם ממקור חיצוני שזה קיים, מה היו הדברים שגרמו לכם להרגיש "שונים", מה המחשבות שהובילו אתכם? ומה שמסביב...
 

p019

New member
תמיד ידעתי

קשה לי לענות על השאלה הזו כיוון שבמידה מסוימת תמיד ידעתי שאני כזו. זה התבטה בכך שלא רציתי שום עיניין עם מין. שלא התעניינתי בנושא, והתרחקתי מכל מקום בו התעסקו עם הנושא. אבל לא ממש חשבתי על זה ולא דנתי על זה עם עצמי או מישהו אחר. פחות או יותר - בגיל 25 - התחלתי להגדיר את עצמי כחסרת נטיה מינית. אבל עד שלא נתקלתי בפורום האמריקאי בעקבות כתבה בעיתון, כל הזמן היה ספק, של אולי זו אשמתי, אולי אני סתם מדחיקה. אני חייבת לציין כי מה שעזר לי הכי ארבה להבין יותר את ההבדל ביני לבין הסביבה - לפני שנתקלתי בעוד א-מינים, היתה החברה הטובה שלי שהיתה נחמדה מספיק לענות על כל שעלה שהיתה לי ולהפסיק לדבר כל פעם שעברנו את הסף של מה שהייתי יכולה לסבול.
 
כמו p019, בערך

בגיל ההתבגרות עדיין לא נמשכתי לאחרים, אבל מכיוון שלא רציתי להיות שונה מחברי ניסיתי למצוא בי את "גרעין" המשיכה ולפתח אותו. משלא הצלחתי, הבנתי שאולי חבוי פה משהו בסיסי יותר, אבל לא דיברתי או החצנתי אותו יותר מדי. החברים שלי בקושי קיבלו הומוסקסואלים, אז שיקבלו אסקסואלים? בערך אז הבנתי שאני כזאת, ברמה מסוימת, וברמה אחרת סירבתי לקבל ולהודות שזה קיים. עם הזמן היה לי ברור יותר ויותר שזו נטיה אחרת, לא נטיה רגילה מוחלשת. היה ברור לי שגם אם אני היחידה מסוגי בעולם, יש כותרת וסיווג לאנשים כמוני בעולם. השלמתי עם זה בסוף התיכון-תחילת הצבא, אני משערת. זו לא היתה החלטה של רגע אלא הבנה בדיעבד שבעצם הבנתי מזמן שיש אסקסואליות ושזה מה שאני.
 

franko4

New member
אי אפשר שלא להבחין בשונות הקיימת

ביני ובין הסביבה, כשהייתי בגיל הנעורים, וזה היה מזמן, בסוף שנות ה-60 , מסיבות הדיסקו, ובעצם הריקודים, ויותר נכון ריקודי הסלואו הצמודים, היו האמצעי, אז לפחות, להתמזמז ולהתחרמן באופן לגיטימי. אני תמיד ישבתי בצד, ולא הזמנתי אף בת, וכך בהמשך לכל חברי היו חברות, במיוחד אחרי הצבא, ולי לא וכו' כל אסקס מודע מגיל צעיר שהוא שונה מהרוב. ההבנה שמדובר בנטייה מינית כמו יתר הנטיות, היא אכן נחלת השנים האחרונות, אבל גם בלי הגדרה מדעית, כל אסקס מאתר את השונות שלו ללא קושי, כמו שכל הומו או לסבית, להבדיל, מבינים שהם שונים, עוד לפני שהם יודעים להגדיר את הנטיה המינית באופן מדעי.
 
למעלה