איך נותנים לתינוקת תוספים

איך נותנים לתינוקת תוספים

שלום רב, ברצוני התחיל לתת לבתי בת החודש שלאחוסנה פרוביוטיקה ואומגה שלוש, יש לי את complete powder של claire שאני משתמשת בו עבור בני ו dha infantשל nordic naturals שקניתי לה אשר מגיע עם מזרק קטן (אשמח אם מישהו יודע כמות, רשום על הבקבוק אבל אשמח לעוד חוות דעת) נשאלת השאלה איך וכמה פרוביוטיקה נותנים, אשמח לעוד דברים שאולי כדאי לתת תודה מיכל
 
לגבי ה DHA

הוא בטעם מזעזע.. האם ניתן להוסילחלב שאוב?? חשוב לציין שהחלב השאוב מחומם מעט ונשאלת השאלה אם זה לא יהרוס את התוסף?
 
פרוביוטיקה ואומגה 3 לתינוקת בת חודש

קודם כל מזל טוב
. האם הפרוביוטיקה שיש לך מכילה אינולין? לתינוק קטן המליץ לנו דר ברגר על PRO BIO INULIN FREE של קירקמן. יכול להיות שיש ליעקב. דר ברגר המליץ לנו על שמינית כמוסה ליום. פתחי כמוסה, שימי קצת על האצבע ולתינוקת בפה. לחלופין את יכולה למרוח על הפטמה. לגבי האומגה 3 - אני לא ממליצה על DHA בלבד. גיא הסביר פה כמה פעמים מדוע היחס המומלץ באומגה 3 הוא 3:2 EPA:DHA . הטעם אולי נורא בעינייך אבל למרבית ההפתעה, תינוקות בדרך כלל אוהבים אותו ואין שום בעיה לתת להם את זה. ההורים הם אלה שמתלוננים על הריח, ולכן כדאי לתת את זה ממש לפני אמבט כשהתינוקת עירומה. אם נתת כשהיא לבושה והבגדים נספגו, קצת שמן הדרים בכביסה או על המקום שהוכתם פותר את הבעיה. את יכולה בהחלט לשים אומגה 3 בחלב שאוב שחומם לטמפרטורת הגוף, אבל הוסיפי את האומגה אחרי החימום. דרך אחרת שהציעו פה בעבר היא לשים כמוסה של אומגה 3 בחלב בטמפרטורת הגוף ולתת לזה כמה דקות. זה מתמוסס, בדיוק כמו בגוף. כדאי לתת גם ויטמין D שנמצא קשר בינו לבין אוטיזם, ושלהרבה מאוד תינוקות חסר ממנו. מנה בטוחה ומינימלית היא 400 IU ליום. ניתן לרכוש ויטמין D מומס בשמן זית.
 
תודה רבה ../images/Emo13.gif

לגבי האומגה שלוש, איזה סוג מומלץ לתינוקות? ויטמין D היא מקבלת את הסוג שקניתי בסופר פארם 400 IU ליום מקווה שזה בסדר, במחשבה נוספת לאחר שבדקתי אתהרכיבים אולי עדיף משהויותר טבעי, אשמח אם מישהו ידע להגיד לי איפה אפשר לקנות (אולי בחנות טבע?)
 
אומגה 3 לתינוקות

אותה אומגה 3 כמו למבוגרים, רק פחות
. עייני במאמר בנושא וחפשי מוצרים בחיפוש מתקדם. לצערי לא אוכל לעשות זאת למענך מקוצר זמן.
 
למעלה