איך עובר עליכם השבוע הראשון

איך עובר עליכם השבוע הראשון

של הפגרה? משועממים?
מתוסכלים?
מרגישים ריקנות?
או שזה רק אני שמרגיש ככה? בכל מקרה לאנשים שזה מה שהם מרגישים בשבוע האחרון, קבלו כמה תזכורות מכוכבים השנה.
 

yossi113

New member
מה/מי משועמם? ../images/Emo3.gif

הבוקר ב-5:15 עליתי את גילה, עברתי דרך רחוב האנפה (מישו זוכר?) המשכתי לכיוון צומת קבר-רחל, משם לתיאטרון החאן וקינחתי בעליה של רחוב ז'בוטינסקי בירושלים (למי שמכיר). והכל על אופני המדבקה שלי... מי שרוצה להצטרף - מוזמן בכל יום רביעי בסביבות 5:15-5:20.
 
מתאבן קטן לקראת יום חמישי ../images/Emo21.gif

ביום חמישי אמור להתפרסם המסלול של הטור דה פראנס 2005. וכנראה שגם השנה, ינסו לתכנן מסלול אנטי ארמסטרונג. מעניין אם הפעם זה יצליח להם?
 
כל שנה אותו הדבר

פעם שמים יותר עליות פעם שמים פחות עליות פעם יותר TT פעם פחות TT מה זה משנה?? שלא ישימו עליות בכלל מה אז?? הוא יתאמן על בריחה במישורים... הכל קישקוש, יותר עליות=יותר עניין ויותר קרבות אני אומר: פחות עליות דווקא לטובת לאנס קשישא... הוא כבר הראה שמספיק לו סטייג' אחד בעלייה כדי לקבוע את נצחונו פחות פינישים בעליות, פחות מקומות בהם לאנס יכול להיתפס עם המכנסיים למטה.... לדעתי מדובר במסלול "פרו-ארמסטרונג"... נו, איפה החברה?? הם יגידו שמדובר במסלול "פרו-ארמסטרונג" ושהחברת תרופות "שלו" משלמת למארגני הטור כדי שיסדרו לו מסלול מתאים... ידה, ידה, ידה...
 
ב-cycling4all יש "שמועות" על המסלול

למי שלא יכול להתאפק עוד יום עד הפרסום הרשמי. אני לא חושב שהמארגנים מתכננים את המסלול "בעד ארמסטרונג" או "נגד ארמסטרונג". אבל, אני חושב שהם מאוד מרוצים כשארמסטרונג מנצח בסופו של דבר. כל נצחון של ארמסטרונג הוא לטובת הטור כמפעל כלכלי ולטובת ענף האופניים בכללותו. אני חושב שיש מקרים מעטים מאוד של ספורטאים בודדים שההשפעה שלהם על ענף הספורט שבו הם מתחרים היא בסדרי הגודל של ההשפעה של ארמסטרונג על מרוצי הכביש. ובקשר להרים ולמישורים. עם כל הכבוד לארמסטרונג, את הטור מכריעים בהרים. אם המארגנים רוצים ליצור תחרות מרתקת, או לפחות סיכוי לתחרות מרתקת, אז הם יכללו מספיק קטעים הרריים. זה נכון שארמסטרונג עד היום שלט גם בקטעים הללו, אבל אם יש סיכוי שהוא יספוג פיגור היכן שהוא - זה כנראה בהרים.
 
../images/Emo103.gif הימורי פגרה

זה שאין מרוצים, זה לא אומר שאין הימורים. מספרד כבר רמזו, שהשנה פסגת האנגילרו חוזרת לאחרי הפסקה של שנתיים לוואלטה. לדעתי מארגני הטור בטוח ירצו לארגן קטע יותר מרשים מהאנגילרו. ולכן אני מהמר, שיהיה לנו נג"ש בלוס ארדיאן השנה. ואני בנוסף אני שם כמה שקלים על כך שמון ונטו יהיה השנה בטור.
 
המסלולים של הג'ירו והוואלטה

מעניינים את מארגני הטור כקליפת השום. המצב היום הוא ששני המירוצים האלו בכלל לא מתקרבים לרמת הפופולריות והחשיפה של הטור. דווקא הג'ירו מתהדר השנה בפסגה חדשה שטרם הופיעה במרוץ שאורכה (מהזכרון) הוא כ-18 ק"מ והשיפוע הממוצע הוא קרוב ל-9%. את השם שלה והמיקום אני לא זוכר.
 
אני לא בטוח שאתה צודק

אני דווקא כן חושב שהמסלול של הוואלטה כן מכריח את מארגני הטור לחשוב ולהיות יצירתיים יותר. הדוגמא הטובה לכך, היא הנג"ש הרים. בוואלטה 2003 היתה הצלחה עצומה לסוג כזה של קטע. הצלחה שלדעתי גרמה לכך, שב-2004 ראינו נג"ש הרים בשתי פסגות מהמפורסמות באירופה: באלפ דו'אז ובסיירה נאבדה. הג'ירו והוואלטה נמצאים הרחק מאחרוי הטור בחשיפה, בפופולאריות וביוקרה, אבל לפחות לדעתי הם עדיין מצליחים להשפיע על מארגני הטור.
 
זאת לא המצאה של הוואלטה

בשנת 2000 או 2001 היה TT בעלייה (הסתיים או התחיל בגרנובל?), ובטח גם היו מקרים קודמים. אבל אם הצעת הימורים אז אני נענה לאתגר ומהמר על כך שיתנו כבוד לפנטאני ויהיה קטע שיסתיים ב-LES DEUX ALPES ששם היה הנצחון הגדול של פנטאני בטור של 1998.
 
לא הסברתי את עצמי כהלכה

לא התכוונתי שזה היה נג"ש ההרים הראשון, בטור 2001 היה אחד. אבל זה לא היה בדיוק זה, והוא לא נעטף בהילה של נג"ש הרים כמו השנה.
 
איזה ../images/Emo163.gif אני

כתוב בפרוש שבטור יהיה רק נג"ש אחד (+ פרולוג משופר). אז די בטוח שלא יהיה נג"ש בלוס ארדיאן. אז ההימור שלי משתנה לקטע רגיל בלוס ארדיאן.
 
עוד הימור שאפשר לפתוח

הוא איפה יתחרה בשנה הבאה מלך האריות הלא הוא מריו צ'יפוליני. אם הבנתי נכון את מה שהגזטה דלו ספורט כותב, אז נאמר שם שהוא קיבל שחרור מקבוצתו הנוכחית ושיש לו הצעות מקבוצות אחרות. בטוח שהוא לא ירכב בקבוצה איטלקית, אלא בקבוצה זרה, והגזטה מהמרים שזו תהייה גרולשטיינר. צ'יפוליני מעוניין לרכוב בסן רמו, בג'ירו ובאליפות העולם במדריד כדי לגמול לפטאקי על המשיכה שהוא קיבל ממנו בזולדר. כל זאת לפי מיטב הבנתי מתוכנת התרגום של babelfish אז טל"ח.
 

Mont Ventoux

New member
מלך האריות מקבל גז

לפי הפרסומים האחרונים צ'יפו סגר עם ליקואיגז-ביאנקי לשנה הבאה. נקווה שהגז של ליקואי יחזיר לו את השאגה. מעניין שבראיונות עם ארמסטרונג במהלך החודשים האחרונים הוא כל הזמן דיבר על שם גדול שהם מנסים לקנות. לדעתי מדובר היה בצ'יפו. אם הג'ירו יכנס לפרו-טור אז לדעתי חסר להם איטלקים בקבוצה. קצת יותר מקומיים, שלא לאמר אייקון כמו צ'יפו, היה עוזר להם ביחסי הציבור במירוצי המגף.
 

Mont Ventoux

New member
פעם הבאה שעובר פה מנהל -

אולי תדביק את ההודעה הנ"ל לת'רד למטה... שם אחרי אודי או משהו. פשוט יש פה כמה גולשים שגורמים לאי סדרים בפורום
בנתיים אציין גם שמדווח כי יאקשה חוזר לסאיז (=ליברטי).
 
מי יהיה השם הגדול הנוסף בדיסקאברי?

אני לא חושב שהוא יהיה איטלקי (יש כבר איטלקי אחד סאבולדלי), אני חושב שרוכבים איטלקיים לא כל כך מתאימים מבחינת אופי לקבוצה של ברונייל וארמסטרונג, שמחפשים נאמנות עיוורת. הצמד ברונייל וארמסטרונג, אוהבים את הנאמנות של הרוכבים הספרדיים. ולכן אני מנחש שהשם הגדול , שהם מדברים עליו, יהיה שוב רוכב ספרדי. ולדעתי הוא יגיע כדי לחזק נקודה יחסית חלשה בקבוצה, והיא המרוצים החד יומיים. יש לי איזה בלק-אאוט, ואני לא זוכר באיזה מצב חוזי פלצ'ה נמצא, אבל במידה וניתן להביא אותו, אני לא אתפלא אם הוא יחתום בדיסקאברי. לגבי החתימה של יאקשה בליברטי, זו חתימה מדהימה. חתימה שמחזקת את הקבוצה באופן ניכר. יאקשה מתאים גם למרוצי קטעים. וגם יוכל לעזור בגרנד טורס להראס. השילוב הזה של: נוזאל, יאקשה, דה גאלדיאנו והפולני ששכחתי את שמו, הופך את ליברטי לקבוצה מדהימה. יהיה קרב מרתק כנראה בין ליברטי להאיים הבאלרים-אייר אירופה בשנה הבאה.
 
אבל אם כבר רוכב איטלקי

אולי ג'ילברטו סימוני יגיע לדיסקאברי. הדרך היחידה להצטרף למאבק קונאגו-באסו, היא לעזוב את סאקו-לאמפרה, ולעבור לקבוצה יותר חזקה. דיסקאברי מתאימה להגדרה, ויש לה מספיק כסף לסימוני. הבעיה היחידה היא, שסימוני וארמסטרונג לא מתים אחד על השני.
 
למעלה