איך פספסנו את פרקינס?

יש רק בעיה אחת

אף אחד מאיתנו לא יודע מה מצבו של פרקינס. ברור שאם פרקינס היה אפילו בכושר חלקי לתרום כמה דקות של לחץ בהגנה היה שווה להחתים אותו. השאלה היא האם הוא מסוגל. רק החודשים הקרובים יראו את זה.
 
פרקינס עבר ביום שני בדיקות רפואיות בקאנטו

והוא עבר אותן בהצלחה , זה אומר שהוא כשיר לשחק כדורסל מקצועני. זה מספיק טוב בשביל לנסות אותו בתוך הבית כדי להמשיך ליהנות ממנו ומהערך המוסף העצום שלו במקרה שהוא כשיר , עכשיו הסבירות שזה יקרה נמוכה , כי אם יהיה טוב , הוא ייחטף על ידי גדולות בעוד שאם בתוך מכבי היה מתברר שהוא חזר לעצמו , מכביהיתה יכולה לסגור איתו במהלך העונה. עכשיו מכבי תהיה בתחרות עליו בלי שום יתרון , מה שלא משאיר לה סיכוי רציני. אם הוא חוזר לעצמו. לגבי "אם פרקינס היה בכושר מספיק בשביל כמה דקות של הגנה" לטעמי אם הוא כשיר עכשיו לשחק , זה משהו שמכבי ידעה לפני חודש וחצי , ובחרה שלא להחתים אותו, למרות שהיה כשיר מספיק.
 
ואתה גם יודע כמה כסף הוא רצה....

אבל למדנו שיש לך תשובה לכל דבר ואחרי זה אתה מתלונן שמתווכחים אתך
 
זה לא קשה , תנסה גם אתה

כמה כבר יכול לבקש שחקן שקיבל במכבי בעונה האחרונה שהיה בריא בערך חצי מיליון -600K , עכשיו כשסימן שאלה גדול מרחף מעל הקריירה שלו בגלל פציעה סופר חמורה? עם יד על הלב , נראה לך שהוא יכול לבקש אפילו חצי מזה כשחצי עונה עברה ? אם קאנטו משלמת לו 100K זו עיסקה יפה.
 
אם ואם ואם... לאף אחד אין מושג

עד שלא נגלה את פרטי החוזה שלו עם קנטו ואת כושר המשחק שלו בפועל לא נוכל לדעת
 
צודק

אבל עדין הגיוני מאד מאד , שמכביהיתה צריכה לשמור עליו תחת המטריה שלה , מקסימום הוא היה מוכח כלא כשיר , אבל הסיכוי להרויח אותו חזרה חייב היה להיות ממוצה.
 

waviram

New member
אני מסכים שבטופ 16 הלכנו קצת לאיבוד

אבל זה עדיין לא אומר שהעונה אבודה... תמיד יש סיכוי שהדברים יתחברו, שחקנים יופיעו מחדש והקבוצה תחזור לשיטה שמנצחת. ניצחון ב- 9 הפרש השבוע ועוד אחד על ז'לגיריס בבית ואנחנו כנראה בהצלבה, ואם נפגוש שם את קאזאן - קבוצה מבוגרת, בעונה הראשונה שלה אי פעם ביורוליג, שגם היא משחקת ב- 3 מסגרות (ש- 2 מהן יותר קשות מ- 2 המסגרות הנוספות שלנו), אולי גם השנה נגיע לפיינל פור... אין ספק שאנחנו נמצאים במשבר, אבל כל עוד יש סיכוי - שום דבר לא אבוד.
 
זה לא קשור לסיכוי שעדין יש

זה קשור לרוח ולגישה הקבוצתית , מכבי של העונה לא קבוצה שיכולה להוציא מעצמה כל כך יותר ממה שיש בחלקים שלה כמו זו של העונה שעברה. זה קשור לכדורסל שהיא נאלצת לשחק שהוא לא כדורסל של קבוצה , זה קשור לבלאגן באין מנהיג בהתקפה , זה קשור לבלאגן בגלל שאין זמן לתרגל ולהתאמן, מכבי של העונה פשוט לא קבוצה שתתעלה על עצמה , אז היא תתן פחות או יותר מה שיש בה, ומה שיש בה זה הגנה לא מבריקה , התקפה של 2-3 סוליסטים , כששאר השחקנים שאמורים לעשות את ההבדל (בלו , פניני , אליהו) הם שחקנים שמושפעים קשות מהמסביב. זה למה. מאד לא יפליא אותי אם קאנטו תפסיד בהפרש הרצוי לה או אפילו תנצח , היא קבוצה שמחה ומחוברת וקבוצות כאלה נוטות להתעלות כשצריך , מצד שני מכבי באמת הרבה יותר מוכשרת , הימרתי על 18 למכבי כי אני כמוך מקווה שנתפוצץ לחיוב , אבל גם הלחץ יכול להתפוצץ למכבי בפנים. זה לא שאני פסימי , זה שקבוצה בתקציב של מכבי צריכה לקלוע בול לא רק ביכולת של השחקנים אלא גם בתמהיל ממנו הקבוצה בנויה, כדי לגשר על הפערים באיכות מול הקבוצות בעלות תקציב כפול , רוב הזמן מכבי עושה עבודה לא רעה בתחום הזה , העונה זה לא שמכבי עשתה עבודה כל כך רעה , או בכלל לא , אלא שהאדריאטית שלא מאפשרת לתרגל כלום , זה דבר אחד יותר מדי על הגב של בלאט , והוא נכנס ללחץ , צריך להוריד ממנו את הלחץ הזה , או ליגה או אדריאטית בעונה הבאה. והם חייבים להוסיף בעלים.
 

waviram

New member
הכל קשור ברוח, באנרגיות ובלחימה

ואם ברוח עסקינן, אפשר לחלק את זה לשלוש קטגוריות: 1. שחקנים שמכניסים רוח כשהם נכנסים לפרקט - יוגב אוחיון, קית' לנגפורד, ריצ'ארד הנדריקס, ולפעמים סופו, פאפאלוקאס, ליאור אליהו וגיא פניני. 2. שחקנים שמושפעים מהרוח של השחקנים שמסביבם - טל בורשטיין, ג'ון שאייר (שיכול בעתיד להתברג גם בקטגוריה 1), דווין סמית', וארבעת האחרונים מקטגוריה 1 בימים שבהם הם לא שם. 3. שחקנים שמשחקים עם החלונות סגורים - דיוויד בלו, דמונד מאלט, שון ג'יימס (לפחות במכבי). פרקינס הוא ללא ספק בקטגוריה 1 ולכן אני מאוד רוצה שהוא יחזור. מצ'באן בד"כ נמצא בקטגוריה 2 אבל יכול להיכנס גם ל- 1. עם בלו אני מאוד קשוח ויכולתי לרשום אותו גם בקטגוריה 2, אבל לפעמים הזריקות שהוא לוקח והאדישות שלו בריבאונד נראים כאילו הוא משחק בלי שום קשר למאמץ הקבוצתי. הלפרין, לצערי, נע בין קטגוריה 2 ל- 3. אם הוא היה נכנס לקטגוריה הראשונה הוא היה אחד הגארדים הכי טובים באירופה. מכבי צריכה לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי להשאיר את לנגפורד ואת הנדריקס בעונה הבאה. באותה הזדמנות, היא צריכה לנצל את המצב של סופו ולהחתים אותו כבר עכשיו על חוזה המשך לשנתיים הבאות. עם פרקינס, צריך לקוות שקאנטו לא תעלה להצלבה במקומנו ואז הוא יהיה פחות חשוף לסקאוטרים של הקבוצות שיכולות לחטוף לנו אותו...
 
למעלה