"איך קוראים למורה שלי?"

פלגיה

New member
"איך קוראים למורה שלי?"

זאת שאלת הבוקר, והאמת שאצלינו אני פשוט לא יודעת. לא קיבלנו שום הודעה מבית הספר, שום מכתב, וכרגע הכל נעלם גדול. גם שם המורה, גם הזהות שלה (שתי המורות שאני מכירה בבית הספר ממשיכות לכיתה ב') וגם חלוקת הכיתות. מתחיל להלחיץ קצת. ואיך קוראים למורה אצלכם? יש שמות שהם "קלאסיים" למורות?
 

אופירה10

New member
אנחנו אמנם קיבלנו מכתב

שכלל בתוכו מכתב להורים והזמנה לילדה, אבל בחתימה נרשם "המחנכת". לא טרחו לרשום את שמה, כך שגם לנו אין מושג מי זו תהיה....שבוע וחצי לפני תחילת הלימודים!
 

meira

New member
קיבלנו מכתב

עם שמות המשפחה של 2 המורות בינתיים השמות עוררו אצלו גל צחוק, בעיקר בשל החידוש, לדעתי. אור יצטרך להתרגל לקרוא למורה "מיס X" ו"מיס Y" במקום בשם הפרטי כמו עד עכשיו מכיון שזה בי"ס חדש שאנחנו לא מכירים, אני לא יודעת אם זו בחירה "טובה" או לא
 
גם עמית מאד מוטרד

מה שם המורה שלו.. נצטרך להתאזר בסלנות עד למפגש ב-28/8 כדיי לדעת מה שמה ולפגוש אותה.. וקצת מהרהורי ליבי..לטעמי "הרגע האחרון" שבו ישנו מפגש קצת מלחיץ אצלינו בבי"ס (אני מורה) המפגש מתקיים בתחילת יולי כדיי להסיר את רמת החרדה הראשונית.. חבל שזה לא מתקיים גם בבי"ס בו עמית ילמד!
 
גם אצלנו מיסיס!

לאחת המורות שם קל מאוד לזכירה, מיסיס ג'נקינס (בדיוק כמו המורה ב-Timothy Goes to School), לשניה שם מסובך ששכחתי - אצלי הוא עולה תמיד כמיסיס פלדנקרייז... הראשונה נחשבת נהדרת ("אם תקבלו אותה - הרווחתם בגדול") אמרו לי כבר כמה אמהות, השניה ממש לא. גם את חלוקת הכיתות השאירו מעורפלת, למזלי כל הילדים שעברו איתה לביה"ס הזה נחמדים. נחיה ונראה, עוד פחות משבועיים. למורות שלי קראו בעיקר ניצה ואילנה, עם קצת דליה וריקי
וכמה מקוריים כמו עזריאלה ושקמונה.
 
אנחנו קיבלנו ביום שישי מכתב עם השם של המורה

קוראים לה פנינה , בלי חלוקה לכיתות ,אבל מתוך 14 הילדים שעולים לא' מגן החובה ,חילקו אותם 6/8 ,בן בתוך ה8 בלי החבר הכי טוב שלו שיהיה בכיתה המקבילה ,אבל יש לו חברים נוספים
אצלינו אף פעם לא מתייחסים לבקשות של הורים לגבי עם איזה ילד כן ואיזה בבקשה להפריד , כך שמה שרשמתי במכתב זה סתם היה -כי לא מתייחסים ,רק כאילו לתת הרגשה של שיתוף ההורים.
 

הילהל

New member
גם אנחנו בערפל

היינו בערפל זהה בשנה שעברה בגנחובה הבנו את הרעיון - עירייה בלתי מתפקדת וככה זה נראה יום היכרות רגע לפני תחילת השנה יונתן מת לדעת מי המורה ומי יהיה איתו בכיתה ואין לי אלא להמשיך לשחק איתו משחקי ניחושים ולומר לו שאיך שלא יהיה - אין מורה שלא תשתגע אליו, ומכיוון שהוא היה כ"כ חברותי בגן ובצהרון - בטוח יפלו איתו לכיתה ילדים שטוב לו איתם
 

רחל5

New member
לא רק שיום ההיכרות רגע לפני תחילת השנה

גם מודיעים עליו יום קודם... ואז מתחילות מהפכות כדי להצליח להגיע אליו. גם אנחנו לא קיבלנו עדיין שום מכתב מבית הספר. בובי בטוח שהוא יודע מה שם המורה שלו בשנה הבאה, כי היא הייתה המורה ב"בית" שלהם בחט"צ. ניסיתי להסביר לו שאולי היא עולה עם הכיתה שלה לכתה ב', ואולי היא עוברת לבית ספר אחר, ואולי יחליפו בין הכיתות. אי אפשר לדעת. אבל הוא מתעקש שהוא יודע. מקווה שהוא לא יתאכזב.
 
ציפי, שושי, ליאורה ../images/Emo6.gif

אילו שמות שחזרו לאורך השנים אצל המורות שהיו לי, ולא אלו לא היו אותן המורות
האמת שמפתיע אותי שלא קיבלתן שום פרט על המורה, מתי יהיה מפגש- אם בכלל
 

sarit1271

New member
בדיוק עכשיו קיבלנו מכתב הזמנה

למפגש קבוצתי ביום רביעי הבא.ושם המורה ענת. אחלה שם קל להגיד וקל לזכור. יום טוב שרית
 

חני ב

New member
התלמידים שלי ושל מקבילותי

יכירו אותנו רק ביום חמישי הבא במפגש. אנו מוציאות מכתב בתחילת החופש לגבי המפגש, ללא שמות המורות (גם לא תמיד יודעים כבר אז מי תהיינה המורות לכתה א').
 

פלגיה

New member
../images/Emo124.gif עדכון

קיבלנו בהתרגשות רבה את המכתב מהמורה. קוראים לה (פרפרי אהבה שימי לב) המורה שושנה. לא אומר לי כלום כי היא חדשה בבית הספר ואני לא מכירה אותה. המפגש ביום רביעי (נושמת לרווחה כי תכננו "מסיבת סוף החופש ביום חמישי)
 
../images/Emo6.gif אמרתי לך../images/Emo3.gif

אוף, עכשיו אני מתגעגעת למורה המאמנת שלי- גם לה קראו שושנה, יותר נכון שושי
היא הייתה אישה מדהימה ולמדתי ממנה המון!
 

רחל5

New member
כששאלת אם יש שם אופייני למורות

רציתי לכתוב "שושנה". בחיי...
 
קיבלנו אתמול.

את המורה שרצינו (למיטב ידיעתי, היא עם גישה נהדרת גם לילדים עם לקויות שונות ולא רק לילדים המוצלחים...) המורה יעל.
 

גילור

New member
בהחלט מתחיל להלחיץ. גם לנו אין שום מושג

ולא קיבלנו כלום מביה"ס. אני פשוט לא מבינה את זה. בעוד שבוע מתחילים הלימודים ולא הגיעה (לאף אחד מהחברים) שום הודעה מביה"ס כל שום מפגש וגם לא איזושהי ידיעה מי המורה.
 
אנחנו קיבלנו בתחילת השבוע

השם של המורה לא אומר לנו כלום...לא מקירים... אבל קיבדו את בקשתינו לניות עם החברה הכי טובה...
 

שמופי1

New member
אנחנו קיבלנו מכתב לקוני ביותר שמזמין את

הילדים לפגישה ב 30.8 (כן, שניה לפני...) ללא ציון שם המורה או הכיתה. בבירור שערכתי בבית ספר גם הם עדיין לא יודעים מי המורה ועדיין אין שיבוצים של הילדים (עוד שבוע וקצת...????)
 
למעלה