איך שהגעתם לי בזמן
(ארוך-סליחה)

איך שהגעתם לי בזמן ../images/Emo6.gif (ארוך-סליחה)

רציתי לברר לגבי טיפולי שיניים בהרדמה לילדה בת שבע וחצי שהומלץ בנחרצות רבה לגבי טיפול כזה מאחר וגם טיפול בגז צחוק כשל בשל חרדה רבה של הילדה וחוסר שיתוף פעולה. יש לה כמה שיניים עם חורים ושתיים במצב שמצריך קיטום (נדמה לי שכך כותבים). מדובר בטוחנות שהרופאה אמרה שמתחלפות רק סביב גיל 11. השאלות שלי: מה הפרוצדורה כאשר מגיעים לטיפול כזה? האם יש מקומות מומלצים במיוחד לטיפול בהרדמה בילדים באופן מיוחד? אם עברתם או ילדכם עבר טיפול כזה - מה אתם יכולים לספר/להציע בעניין? מה העלות של טיפול כזה והאם ידוע לכם על גורמים שמחזירים חלק/כל הסכום? יש לנו ביטוח משלים של קופת החולים וגם ביטוח שיניים שאינו כולל טיפול בהרדמה. אשמח לקבל תשובות
 
טפול שיניים בהרדמה כללית

לאמא ברבוע שלום ממומלץ לפנות בנושא זה לקהילת רפואת שיניים לילדים שנמצאת בקהילת איכילוב תת נושא ילדים תת נושא רפואת שיניים לילדים. ישנם מס מקומות בהם נתן לטפל בהרדמה כללית.לרוב בבתי חולים וגם באיכילוב. בברכה. דר אריה מימון. מרפאת שקום הפה.מרכז רפואי איכילוב.
 
טפול בהרדמה כללית.

לגבי גובה התשלום ניתן לפנות ישירות למרפאת השיניים. ישנם מס בתי חולים המפעילים טפולי שיניים בהרדמה כללית. גם במרפאת השיניים באיכילוב ישנו טפול שיניים בהרדמה כללית. בברכה דר אריה מימון.מרפאת שקום הפה .מרכז רפואי איכילוב.
 
למעלה