אילן רוקח ממשיך בשלו.......

אז ככה...

היי, ראשית ולפני הכל - אני אמא - כמוך וכמו כל הורה אחר שנמצא פה - גם אני רוצה את הטוב לילדיי. שנית - אני שמחה לשמוע שהפורום פה נאור ומסוגל ומוכן לקבל טיפולים אלטרנטיבים שונים שבהחלט יכולים לעזור. שלישית - אני לא פוסלת ריטלין וחבר מרעיו. אני פוסלת את הרעיון שאומרים שרק !! הריטלין וחבר מרעיו יכול לעזור כשזה ממש לא נכון. רביעית - הרבה פעמים הדברים שהסינטולוגים אומרים הם נכונים - לפעמים באמת - תזונה לא נכונה - מקום ישיבה לא נכון - בעיות שינה, שמיעה וראיה- יכולים בהחלט לגרום לתחושה לא טובה של הילד בכיתה כשהוא צריך להתרכז בחומר הנלמד. - אצלי למשל מאז שהתחלתי לתת לילדיי מאכלים מסוימים - או יותר נכון - הורדתי מאכלים מסוימים - הריכוז השתפר אצלם וכך גם היכולות שלהם . חמישית - אני שבה וחוזרת ואומרת שהפחד שיש להורים מכל נושא הסינטולוגיה הוא ממש לא ריאלי ולא הגיוני -כי יש להם הרבה דברים חכמים ונכונים שפשוט עובדים - וזה כל מה שאני אומרת - שגם בשיטה הזו - יש דברים שעובדים. אני למשל - לוקחת מהשיטה לא את כל בצורה עיוורת - אלא את מה שמתאים לי - ופשוט מצאתי וגיליתי שיש הרבה דברים שעובדים - ובראש ובראשונה - כשאני משפרת את יכולותי כהורה - כך גם היכולות של הילדים שלי משתפרים. שישית - אני לא מנסה לשכנע אתכם בטובת הסינטולוגיה אלא להלראות שיש דרכים שונות עוד לפני התרופה - או תוך כדי התרופה ולא להסתמך על התרופה כתרופת פלא שרק ואך ורק היא תעזור. זה כמו אותו אחד שיש לו סכרת ויקח אינסולין - אבל בדרך יקח גם גלידה - ועוגה - ושוקולד ובסוף יגיד - אי - התרופה לא עוזרת לי !! יש לפעול בעוד דרכים בכדי שהתרופה תעזור - זו דעתי האישית. שביעית - כל הורה יעשה את אשר ראוי בעיניו - אני מספרת את סיפורי האישי - כי זו הדרך שמצאתי בכדי לשפר את היכולות של הילדים שלי ושלי כהורה. מאחלת לכולכם רק את הכי טוב עבורכם. ביי
 

דנה 911

New member
סבבה

אין לי כוונה להכנס לוויכוח. כבר הספיק לי. אף אחד לא אומר שרק רטלין עוזר. אבל לפעמים הוא הפתרון. אם אנחנו מסכימות על זה אז הכל טוב. מצד שני, צריך להזהר כשמפיצים תעמולה אנטי רטלינית שמתבססת על הפחדה ומידע שגוי. אם גם לזה את מסכימה אז הכל ממש נפלא. כל טוב.
 

ronenscha

New member
כמה הערות

ראשית, ההמלצות שציינת אינן של הסיינטולוגיה, אלא של כל מי שמתעסק בחינוך מיוחד והוראה מתקנת, הסיינטולוגים פשוט העתיקו המלצות כאלה, כולל מהפורום. ואגב, אני שמח מאוד על כך, כי עד לא מזמן הם טענו שאין בכלל הק"ר והכל המצאה של מערת החינוך ושל חברות התרופות... כל רופא אמור לשלוח ילדים לפני אבחון לשורה של בדיקות גופניות לבדוק בעיות שונות, ואם הוא לא עושה זאת הופא פשוט מועל בתפקידו... כל איש חינוך מיוחד שמבין בהק"ר יתן שורה של המלצות דומות, במחיר נמוך בהרבה מהמחיר שוגבים הסיינטולוגים, . מה שיותר גרוע, זה מערכת התעמולה המתלווה לפרסומת של הסיינטולוגים בנושא, הכוללת ציטוטים לא מדוייקם, סילופים של מחקרים, השמצות לליוות של מערכת החינוך הוצאת דיבה על כל מי שמתנגד להם, בטענה למשל שהוא משרת של חברת התרופות, הפחדה שיטתית של הורים ממתן טיפול תרופתי , ועוד ועוד... ומצדי, אני מזמין אותם לתבוע אותי על הוצאת דיבה, נראה מי צודק... אבל הק"ר "טהורה" מתאפיינת בכך שכאשר מורידים את שאר המריכיבים שציינת, כגון אוכל, ותנאי למידה, עדיין נשארת בעיית הקשב.אז כל הטיפולים הנוספים עוזרים, אבל לא פותרים את הבעיה. ומה שהכי גרוע, לרוב רק מאריכים את סבלו של הילד ואת הנזק הנגארם מחוסר טיפול. שיהיה לכם כל טוב רונן
 

ilana111

New member
אני חייבת להגיב לדבריך הצד השני

בתור הקר"ית שאובחנה לפני שנתיים ואמא לילד עם הק"ר אני רוצה להגיד לך שאם קרה לי משהו טוב בחיים זה שאובחנתי ושאני מטופלת ברטלין. כל החיים שלי חיפשתי דרכים לטפל בעצמי כוללל טיפול פסיכולוגי שארך 10 שנים. מיותר לציין שזה היה בזבוז זמן וכסף. (אני מאוד מתוסכלת וכועסת מהעובדה שהפסיכולוגית התנגדה בתוקף שאפנה לפסיכאטר ולצערי הרב קיבלתי את הצעתה שהיתה עצת אחיתופל). כל השיטות האלטרנטיביות בעולם לא יכולות לטפל בתופעות שסובל מהן הק"ר כמו למשל, ירידה אנרגטית וחוסר מוטיבציה כך שאי אפשר להזיז אצבע..ממש זוחלים על הריצפה. בלתי אפשרי להתגבר על אי שקט פנימי שהולך וגובר והתפזרות. אי אפשר להתגבר על איבוד חפצים והמרדף אחריהם. התארגנות ועוד דברים שהיריעה כאן קצרה מלהכיל. נכון, יש שיטות שמקלות, שעוזרות אבל לא יותר מזה. זה יכול לבוא בנוסף אבל לא כמשהו בפני עצמו. אני יודעת שהחיים שלי השתדרגו. העובדה שעקב המודעות שלי להק"ריות שלי אני הפכתי לסובלנית יותר כלפי עצמי. העובדה שכאשר אני עם ריטלין אני מסוגלת להיות אפקטיבית יותר אין לזה מחיר. אני תוהה בליבי כמה סבל, זמן ומשאבים הייתי חוסכת מעצמי אילו הייתי עושה את האיבחון כשהייתי ילדה. מזל גדול היה לי בחיים, שלא התדרדתי לסמים והצלחתי במחיר גבוה מאוד להחזיק מעמד ולסיים תואר במשפטים ורישיון לעסוק בעריכת דין. שוב המחיר היה גבוה ולא שווה. אדם שסובל מלחץ דם או מסכרת או חלילה מחלה פיזית אחרת מקבל את הקביעה ליטול תרופות בלי לנהל וויכוחים עם עצמו. לא ברור לי מדוע צריכים לנהל וויכוח עם הריטלין. אם זה עוזר מדוע לא לקחת ולהקל על החיים ולחסוך סבל אשר לעיתים השלכותיו הם אינם ברי תיקון.
 
דנה, כל הכבוד לך, הצלחת

לקרוא את דברי הבלע של הסיינטולוגים. אני כבר לא מצליח להגיע אף פעם לשורה השניה במכתבים המאוסים שלהם.
 

mic295

New member
הייתי פעם בהרצאה שכביכול היתה אמורה ללמד איך

לעזור לילדים ללמוד או משהו כזה. כהגעתי למקום הבנתי מהספרים שמכרו שם שהמקום קשור בקשר עבות לסינטלוגיה. במהלך ההרצאה המרצה שכמובן התייחסה בביטול לריטאלין הסבירה שאם הילד שלי מתנועע ויושב באי שקט כשהוא רואה טלויזיה או כשמקריאים לו סיפור או בגן וכו' זה בגלל שבטקסט היתה מילה לא מובנת. היא ניסתה לתת דוגמאות מחייה האישיים ולפי מה שהיא אמרה השיטה שלהם היא שיש להם הרבה מילונים (?!?)
 
הבהרה

שלום, הרעיון בשיטת הלימוד לקרוא הוא שאם יש מילה לא מובנת - זה משפיע על כל החומר הנקרא - ולכן יש להבהיר את המילה הלא מובנת (יש שיטה לגלות מהי אותה מילה לא מובנת) ואחרי שמבהירים את המילה (על ידי בדיקה במילון פשוט) ממשיכים בקריאה- והחומר הנקרא ברור יותר. מנסיון זה עובד ! שוב חוזרת על דברי - הפחד שיש מכל נושא הסנטולוגיה הוא מוגזם. יש להם שיטות מדהימות שפשוט עובדות. וכמו שכבר אמרתי - צריך לקחת את הדברים בפרופורציה הנכונה - עם כדור או בלעדיו - זה לא משנה - כשיש שיטה שעובדת והרי זה מה שאנחנו בעצם רוצים לילדים שלנו - זה מה שחשוב נכון !?! אז תנו כדור לילד אבל זה לא הכל - צריך לדעת גם איך להתמודד עם הקשיים האמיתיים שלהם - כשזה קשור לקשיי לימוד או דברים דומים.
 
אפרופו פחד מוגזם, מה דעתך על ריטלין?

ואיך בדיוק קריאת מילונים תעזור לי לחצות כביש בביטחה אחרי ששיכנעתם אותי להפסיק לקחת ריטלין בכל מחיר? אני כל כך אימפולסיבי בלי ריטלין שאני יכול בקלות להידרס בכל פעם שאני חוצה את הכביש. אז כן, יש לי פחד להידרס. אבל אפילו הפחד שלי להשאיר אחרי הורים שקולים, אלמנה ויתומים לא מזכיר בכלל את הפחד שלך שאני אקח ריטלין. את הפחד שלך שאני אסתדר בחיים בלי לשלם לך.
 

rachel044

New member
יצא לך להתעמק קצת בפילוסופיה של הסיינטולוגים

הנה כמה עובדות "סיינטולוגיות" - כל המושג פסיכיאטריה (ובכלל זה כל הפסיכיאטרים) מצוץ מהאצבע.סכיזופרניה,דו- קוטבי(מאניה דפרסיה), אוטיזם וכו' -כל המחלות הנפשיות הם המצאה של פסיכיאטרים ע"מ לרמות אנשים ולמשוך כסף.כל המושג של הפרעת קשב וריכוז זה המצאה וזה רק הורים שלא יודעים לחנך את הילדים שלהם. ועוד ועוד ועוד. את חושבת לרגע אחד שאנחנו כהורים נותנים לילדים שלנו כדור ומחכים לניסים?! ילד עם הק"ר צריך מסגרת שלמה שמתאימה לו.אם זה בבית אם זה במערכת החינוך ובחיים בכלל.זה ידוע לנו -תאמיני לי שאת לא מחדשת לנו שום דבר.
 

ronenscha

New member
לא יודע אם לצחוק או לבכות

לצחוק- בגלל חוסר ההבנה המהותית של מה זאת ק"ר לבכות - בגלל הילדים הסובלים משיטה כזאת. ולעניין, השיטה בכלל לא מתאימה לילדים עם הפרעת קשב כי רבים מהם יהיו חסרי סבלונות להגיע למילון, ויש היום הרבה דרכים שונים להסביר מלים קשות - למשל באמצעות ההקשר, התוכן, ידע מוקדם, מימיקה של הקורא וטון הדיבור שלו, סיוע בתמונות ועוד ועוד. יתר על כן, אחת מהטכניקות ללימוד קריאה הינה דווקא ללמד את הילד להתעלם ממלים לא ברורות, ולנסות ולהבין אותםן בהמשך הסיפור. שלא לדבר על כך שהמילון לפעמים משתמש בהגדרות יותר מסובכות מהמילה עצמה. מבד זאת שבין אלה הסובלים מתסמונת קשב וריכוז יש כאלה שדווקא קוראיטם לא רע, ומהר., ואפילו מבינים די טאוב, אבל לא מצליחים לארגן את המחשבות לתשובה מסודרת אז לפני שמציעים הצעות ללימדה, יש לבחון בדיוק מה היכולות ומה הקשיים , ורק אז לאמץ גישה מתאימה רונן
 
פתוחים - רואים - שומעים

מה לא ? יש קונבנציונלי ויש אלטרנטיבי. אני מסכימה. יש רופאים שנותנים בהינף יד ריטלין גם למי שלא צריך. ויש כאלו, שיבדקו מיליון פעם עד שיתנו. אני מסכימה. יש מורות שלהן יש הפרעת קשב והן לא מטופלות, והן הכי מתקשות להכיל את הילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז. גם את זה אני מכירה. יש אנשים תמימים שאפשר "לעבוד" עליהם, ויש אנשים שאם אינם עיוורים, ופשוט מנסים דברים אחרים. גם את זה אני מכירה, מסכימה, פתוחה, רואה ואפילו שומעת. אבל... יש אנשים שהם לא זה ולא זה ולא זה ולא זה - הם רק רמאים ו/או נוכלים. ולפעמים, אפילו את הרמאים ביותר לא מצליחים להוציא מהשורש... מה שנשאר זה : לשים בסוגרים ! וכך יש לעשות לפעמים עם הרוקח המהולל.
 
שלום לך,במידה ואני רוצה לנסות העלויות מאד ,,,

גבוהות,,ומי שלא יכול להרשות לעצמו מה עושה? אני מאד רוצה לנסות משהו אחר,המאופטיה לא מאמינה משום שניסינו פעם וזה ממש לא תרם לו, לאחרונה הורדתי את המינון משום שראיתי שהוא לרוב בוהה עם עצמו,,משחק עם המחשב וזהו,בקושי מראה שמחת חיים וכו',גם בבה"ס המורה העירה את תשומת ליבי בנוגע אליו,גם התלמידים/החברים,המינון גרם לו להיות משותק,לא לשחק,לא להשתתף בשיעורים,אז הוא היה שקט יותר,קשוב נו??? לא בשביל זה אני נותנת לו רטלין. קראתי והבנתי, ותמיד טוב להיות בשני צדדים,,לא להיות אטום לצד אחר,זה לא נכון לעשות. אילנה
 
צריך לדאוג שהאיש יאבד את רישיון הרוקחות שלו

ולפרסם ברבים בדיוק למה הוא לא רוקח יותר.
 

ronenscha

New member
מהפורומים

במיוחד מאלה שעונים להם. אותי הורידו מהרשימה שלהם אחרי שאיימתי בהגשת תביעה על אי-מתן עזרה לילדים. רונן
 
אותי הורידו מהרשיצה אחרי 5 בקשות, כשאימתי

שאפנה אל רשם העמותות ואתלונן שהעמותה שלהם עוסקת בהטרדה. אחר כך החזירו אותי לרשימת התפוצה ואחרי שניים שלושה איומים נוספים, הוסרתי שנית.
 

spidergirl

New member
מה זאת אומרת מהפורומים?

אי אפשר לדעת מה המייל שלי מהשתתפות בפורום אלא רק ע"י הדלפה של תפוז וזה לא סביר כל כך
 

ronenscha

New member
מייל

מי שעונה להם הם מצרפים אותו לרשימת התפוצה שלהם. אני חושד שיש להם גם תוכנות ריכול שעולות על כתובות דוא"ל אחרות הנמצאות על המחשב... אבל זאת רק פאראנויה שלי... רונן
 
הצרה היא ששליחת דואר פירסומי לכתובות מקריות

שהמחשב מגריל אינה נחשבת על ידי החוק ל-'שיבוש עבודת מחשב'. גם הצפה של דואר לא רצוי אינה 'שיבוש עבודת מחשב'. לעומת זאת, אם תקנה תוכנה שמפריעה לעמיתך בצ'ט להתבטא, אתה כן תואשם בשיבוש עבודת מחשב.
 
זו ממש לא בעיה היום...

יש המון חברות, שיש להם מאגרי מידע, ואפילו מעבירות ביניהן. איך מישהו מודיע לי על כל מיני מבצעים בסלולרי שלי ? לא רק החברה היא המפיצה את כתובתי, אלא זה כבר מתגלגל הלאה.
 
למעלה