עידו ביטון 1
New member
שלום לכולם.ן,
קוראים לי עידו ואני סטודנט לתואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטאית תל אביב.
כל החיים התמודדתי עם לקויות למידה מורכבות והפרעת קשב.
היה לי קשה ללמוד, להתרכז ולהבין איך מתנהלים בעולם הסוער והמהיר.
למזלי ההורים שלי היו עוגן משמעותי בחיים שלי הם עזרו לי ללמוד אחרת, לדבר עם מורים ולהבין איך לנשום עמוק ולנסות שוב מחדש אחרי מיליון כישלונות.
ולכן כאשר ניגשתי לכתוב את עבודת התזה ידעתי שארצה לחקור את הקשר בין הורות לבין ההתמודדות עם הפרעת הקשב.
הגורל רצה ולמזלי מצאתי שותפה מדהימה בשם מיכל לחמי המתמחה בנושא.
אז מה אני רוצה בעצם? ולמה דווקא כאן ?
נתחיל מהקל-
קצת על המחקר שלנו:
במסגרת מחקר אורך הנערך באוניברסיטת תל אביב, אנו מבקשים לבחון את הקשר בין מאפייני הורות, משאבי התמודדות ותסמיני קשב לבין תחומי תפקוד שונים בקרב צעירים עם וללא הפרעת קשב.
אם אתן אמהות לצעיר/ה אשר לומדים בכיתה י"א או י"ב, נודה לכן מאוד אם אתן וילדכן תסכימו לקחת חלק במחקר.
ההשתתפות במחקר כרוכה במילוי שאלונים מקוונים בשני מועדים: במהלך התיכון ולאחר הגיוס לצבא (אפשר גם רק בתיכון אין התחייבות).
בכל אחד משני המועדים (תיכון וצבא), לאחר מילוי השאלונים על ידי האם ובנה/בתה, מוענק למשפחה שובר שי הניתן למימוש במגוון רשתות.
המחקר יאפשר לנו ללמוד מה משמעותי להתמודדות של ילדינו בתקופות בהן הם עומדים מול אתגרים רבים.
חשוב לציין כי המידע שייאסף ישמש לצרכי המחקר בלבד.
נעבור לבינוני-
אז אם רציתן לדעת מה מניע את ילדיכם? מה מסייע להם? מה יכול לתת לילדים (עם וללא הפרעת הקשב) כלים ומיומנויות בתקופות מלחיצות וקשות.
זה בדיוק המחקר עבורכן.
להיות אמא זה מדהים אבל גם לא פשוט בטח לא לנערים ונערות בגיל ההתבגרות. אני בטוח שתמיד עולה השאלה איך אפשר לעזור ולכוון את הילד/ה לעתיד טוב יותר.
נשמח לחקור ביחד איתכן את עולמם המורכב של המתבגרים והמתבגרות- לתת כלים ולהקשיב בעת הצורך.
ועכשיו לקשה-
**אם אתן מעוניינות להשתתף במחקר אשמח שתרשמו בהזמנה המצורפת כאן.
במידה ואתן מכירות אמהות לילידים עם הפרעת קשב וללא הפרעת קשב שירצו לקחת חלק במחקר (מאושר ע"י המדען הראשי במשרד החינוך) אשמח שתעבירו אותו הלאה.
כל עזרה או חיבור כזה או אחר לקבוצת אמהות או תלמידים יכול לעזור ולקדם את המחקר.
אני מודה הגיוס למחקר מורכב ומועט, אני שולח את הבשורה הלאה ומחזיק אצבעות שהאינטרנט יגיע לאותן נשים שיסייעו לנו בפריצת חומות המחקר.
תודה שהקדשתם והקדשתן זמן לקרוא, תודה על עצם השיתוף והפריקה שהפורום מאפשר לי ותודה על הזכות להיות אדם עם לקויות למידה והפרעות קשב.
שנה אזרחית טובה,
לכל שאלה ומחשבה- [email protected]
עידו ביטון
קוראים לי עידו ואני סטודנט לתואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטאית תל אביב.
כל החיים התמודדתי עם לקויות למידה מורכבות והפרעת קשב.
היה לי קשה ללמוד, להתרכז ולהבין איך מתנהלים בעולם הסוער והמהיר.
למזלי ההורים שלי היו עוגן משמעותי בחיים שלי הם עזרו לי ללמוד אחרת, לדבר עם מורים ולהבין איך לנשום עמוק ולנסות שוב מחדש אחרי מיליון כישלונות.
ולכן כאשר ניגשתי לכתוב את עבודת התזה ידעתי שארצה לחקור את הקשר בין הורות לבין ההתמודדות עם הפרעת הקשב.
הגורל רצה ולמזלי מצאתי שותפה מדהימה בשם מיכל לחמי המתמחה בנושא.
אז מה אני רוצה בעצם? ולמה דווקא כאן ?
נתחיל מהקל-
קצת על המחקר שלנו:
במסגרת מחקר אורך הנערך באוניברסיטת תל אביב, אנו מבקשים לבחון את הקשר בין מאפייני הורות, משאבי התמודדות ותסמיני קשב לבין תחומי תפקוד שונים בקרב צעירים עם וללא הפרעת קשב.
אם אתן אמהות לצעיר/ה אשר לומדים בכיתה י"א או י"ב, נודה לכן מאוד אם אתן וילדכן תסכימו לקחת חלק במחקר.
ההשתתפות במחקר כרוכה במילוי שאלונים מקוונים בשני מועדים: במהלך התיכון ולאחר הגיוס לצבא (אפשר גם רק בתיכון אין התחייבות).
בכל אחד משני המועדים (תיכון וצבא), לאחר מילוי השאלונים על ידי האם ובנה/בתה, מוענק למשפחה שובר שי הניתן למימוש במגוון רשתות.
המחקר יאפשר לנו ללמוד מה משמעותי להתמודדות של ילדינו בתקופות בהן הם עומדים מול אתגרים רבים.
חשוב לציין כי המידע שייאסף ישמש לצרכי המחקר בלבד.
נעבור לבינוני-
אז אם רציתן לדעת מה מניע את ילדיכם? מה מסייע להם? מה יכול לתת לילדים (עם וללא הפרעת הקשב) כלים ומיומנויות בתקופות מלחיצות וקשות.
זה בדיוק המחקר עבורכן.
להיות אמא זה מדהים אבל גם לא פשוט בטח לא לנערים ונערות בגיל ההתבגרות. אני בטוח שתמיד עולה השאלה איך אפשר לעזור ולכוון את הילד/ה לעתיד טוב יותר.
נשמח לחקור ביחד איתכן את עולמם המורכב של המתבגרים והמתבגרות- לתת כלים ולהקשיב בעת הצורך.
ועכשיו לקשה-
**אם אתן מעוניינות להשתתף במחקר אשמח שתרשמו בהזמנה המצורפת כאן.
במידה ואתן מכירות אמהות לילידים עם הפרעת קשב וללא הפרעת קשב שירצו לקחת חלק במחקר (מאושר ע"י המדען הראשי במשרד החינוך) אשמח שתעבירו אותו הלאה.
כל עזרה או חיבור כזה או אחר לקבוצת אמהות או תלמידים יכול לעזור ולקדם את המחקר.
אני מודה הגיוס למחקר מורכב ומועט, אני שולח את הבשורה הלאה ומחזיק אצבעות שהאינטרנט יגיע לאותן נשים שיסייעו לנו בפריצת חומות המחקר.
תודה שהקדשתם והקדשתן זמן לקרוא, תודה על עצם השיתוף והפריקה שהפורום מאפשר לי ותודה על הזכות להיות אדם עם לקויות למידה והפרעות קשב.
שנה אזרחית טובה,
לכל שאלה ומחשבה- [email protected]
עידו ביטון