אימון עסקי פותח את הכיס ללקוחות ?

caspi33

New member
תשובה לשאלתך

הי אטי, אימון עסקי יכול למקד אותך בדרכים להציג את מוצרך באופן אטרקטיבי ולחשוב באופן יצירתי. כמו-כן ליצור בהירות על יעדיך העסקיים.
 

coachit

New member
שינוי כיוון

הי אטי, מזמינה אותך לחשוב על העסק שלך מזוית שונה. מי היית רוצה שיקנו את הבגדים שלך נשים עם כסף או בלי? איפה את רואה את הקשר בין צורך ובגדים? באימון עסקי מתאמנים על מגוון נושאים, בין השאר, שיווק. בהצלחה! רויטל ז. ירון www.coachit.co.il
 

liatkz

New member
אימון עסקי

ימקד אותך בתרומה המיוחדת של העסק שלך, הדרך בה את יכולה לשווק אותו, בבניית תכנית פעולה, ובשילוב של קצת רוחניות וחוקי השפע של היקום לפתוח לך את תודעת השפע ולהסיר אמונות של חוסר כפי שמשתקפות מהשאלה שלך.
 
../images/Emo51.gif אבל לא השתכנעתי .

אימון עסקי יכול למקד אותי בדרכים להציג את מוצרי באופן אטרקטיבי ולחשוב באופן יצירתי למשל איך מה כמה ולמה ?.נראה אותכם . ...ליצור בהירות על יעדיך העסקיים ,יש לי יעדים חזון תכניות מכאן ועד להודעה חדשה .. הייתי רוצה שיקנו את הבגדים שלך נשים עם כסף או בלי כסף זה לא מענייני כיצד הן מממנות את הרכישות שלהן .לתשומת לבך כמה שהאשה יותר עשירה כך תפגוש אותה רוכשת בגדים במכירות של מעצבים בבתים וברשתות במכירות סוף עונה והן גאות על כך . . התרומה המיוחדת של העסק שלי הוא בעיצוב בגדים בהתאמה אישית אני יודעת שלדעת היועצים פרסום זו הדרך אבל במקרה שלי הפרסום לא הוכיח עלות מול תועלת רוב ה לקוחות באות דרך המלצות ,חלון ראווה ואינטרנט. את בגדי הקז'יואל שלי אני משווקת לחנויות של מעצבים ש"עובדות טוב" בדר"כ אבל מה לעשות שגם אליהם לא נכנסות לקוחות ,וכשנכנסות ,הסחורה שלי אחת מ......וגם לא הכי זולה .
 

liatkz

New member
רוחניות

אני רוצה "לזרוק" אותך לכיוון קצת אחר, אני קוראת מה שאת כותבת ואומרת שכדי להתחבר לשפע את צריכה לשים לב טוב טוב לאמונות שלך ואני מצטטת אותך: "לתשומת לבך כמה שהאשה יותר עשירה כך תפגוש אותה רוכשת בגדים במכירות של מעצבים בבתים וברשתות במכירות סוף עונה והן גאות על כך ." "וכשנכנסות ,הסחורה שלי אחת מ......וגם לא הכי זולה " "גורם לנשים לקנות בגדים גם כשאין להן צורך וכסף ?" אני אפילו לא מתחילה להיכנס איתך לעומק כי זה לא המקום והזמן, אבל המפתח נמצא כאן באמונות שלך: נשים עשירות קונות במכירות סוף עונה, למה שיקנו בגדים ללא צורך וכסף, הסחורה שלי לא מיוחדת ולא זולה או נשים קונות רק סחורה מיוחדת או זולה... התחילי בהתבוננות עמוקה לגבי משמעות הכסף בחייך, כמה קל או קשה להשיג אותו, כתבי אמונות אלו על דף והתחילי לשנות אותן. בהצלחה, ליאת צור.
 
אולי זה יכול היה להיות אחרת בזכות האמונה

אתמול במשא ומתן על גובה המחיר ה"יקר" נמוג ליבי מרחמים על הלקוחה והורדתי קצת במחיר .לא שהפסדתי אבל הרווחתי פחות לבסוף הסתבר לי שהזוג שביקש הורדה במחיר ( בגלל מצבם הכלכלי ) הם ולא אחרים מאשר חברכם למקצוע " מאמנים אישיים " אחרי שנודע לי עיסוקם ביקשתי עיצה מהם "איך לא להישבר במכירה ולא להסכים להוריד במחיר" .(ובודאי שזאת הם לא השיבו לי ) את כל תיאוריות ה"מחירה" אני מכירה אבל לפעמים יש נקודת שבירה והלקוח עוזב בגלל המחיר ואז נשארת האמונה נשארות התיאוריות אך לא הרווחת כסף .
 

liatkz

New member
מחיר ואמונות

אטי שלום, בהנחה כי אנחנו מזמנים לעצמנו את כל הסיטואציות בהן אנו נתקלים, תחשבי מה למדת ? כשאנחנו שלמים עם המחיר שלנו כולם שלמים איתו.
 
למעלה