התגובה כוונה להראות שימוש בהילוכים כבדים - מצרף עדות מומחים
כדי לנצח מרוצי קלאסיקות יומיות שלמחרת לא צריך לרכב כמו בטור
רוכבים שמסוגלים לדחוף הילוכים כבדים הם בעלי הסיכוי לנצח בקלאסיקה
וזאת מכוון שכל המקצוענים רוכבים ברמת סל"ד דומה
אז יחס העברה הכבד הוא המפתח לניצחון במרוצים יומיים .קלאסיקות
חיפשתי בארכיוני הפורום ומצאתי עדות מומחים
מעמודי התווך של הרכיבה בארץ
(כתבו ממש לפני שנתיים את ההסבר למשמעות שציינתי ) ...
אני מצטט את גרשוני בסוף 2013 -
" בפינאלה לא משחקים
אהבתי לרכוב הביתה לנצרת על 15*52 בלי ידיים.
היום
אני עדיין רוכב כל יום על 15*52 על אופנים 20 ק"ג וזה לא מישור. קצת כוח לא מזיק .
אבל תראה את פרום. היום רוכבים הילוכים אחרים."
אני מצטט את תמיר אשל בסוף 2013 -
"בגרנד טורים, איפה שחשוב לשמור כוחות למחר.
בקלאסיקות מנצחים אלו
שמסוגלים לדחוף את האימא של ההילוכים בעליה כאילו אין מחר.
קאנצ'לארה, סאגאן, ג'ילבר, רודריגז, ואלוורדה, כולם מסוגלים לעבור את קצה העלייה בהילוך גבוה יותר מפרום וזו הסיבה שהוא לא ינצח אותם בקלאסיקה או באליפות העולם " .
אתה יכול לאמין לי שלא הכרחתי אותם לכתוב זאת
מצורף לינק לשרשור הזה
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1046/173101612/%d7%a1%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%98_%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%94/%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%a0%d7%99_%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%a9[/URL]
אני יודע ומבין את המשמעיות של רכיבה בסל"ד ואני יודע שאני חריג בגלל שהרקע שלי זה משקולות אני כל הזמן רוכב ואזור הנוחות שלי זה היחס הכבד בסל"ד נמוך קשה לי להשתנות אני מנסה קצת ומקווה להגיע ל 80 ס"לד בעתיד .
בשרשור אחר קודם כתבתי בדיוק את מה שציינת וזה הציטוט
"המשמעות והמסקנה היום רוכבים קודם כל להגיע לסל"ד גבוהה עד 100 במישור
אחר כל אם יש כוח להוסיף הילוכים יותר קשים עד המצב האופטימאלי כמו שרוכבים המקצוענים גם סל"ד וגם יחס העברה גבוהה ".
בשרשור קודם גם הגעתי למסקנה שהרוכבים היום צרכים קסטה אחרת צפופה בתחום השימוש
14-28 יעשה שרות טוב לכולם יותר מ 11-28 וזה כתוצאה שאין שימוש בגלשים 11-12-13-14-15
אך אחד מהחובבים לא מסובב 90-100 על 53-50/11-12-13
אפילו באינטרוולים הרוכבים מסובבים מהר על יחס קל יחסית 50/15-16- 53
לפי מה שראיתי בעניים אפילו בגלש 14 במישור יורד / בירידה בגלל הסל"ד הגבוהה אין ממש שימוש .
הבנתי שהכל מכוון היום לרכיבה בסל"ד גבוהה בעקבות זאת צריך להתאם את הגיר למנוע
אריה סדובניק