אין גבול לונדליזם

אין גבול לונדליזם ../images/Emo46.gif

אני גרה בקומה שלישית. מישהו זרק אבן ושבר לי את הויטרינה. תחרות צליפה לגובה?
גרימת נזקים לרכוש במתכוון?
כי אין צב שאבן עפה לגובה ושברה לי את הויטרינה שלא במתכוון). בכוונתי להגיש תלונה למשטרה, למרות שלא נראה לי שהם יעשו עם זה משהו בשלב הזה.
 

a r t h e m i s

New member
גם אני מיד חשבתי על YNET :)

לגבי תיקון החלון, ממליצה בחום על דודו מ"אלום רענן". 050-5363017 הוא עשה לנו החודש חלונות חדשים בבית והעבודה פשוט מושלמת. מקוה שהוא לא עמוס מיד ויתן לך מענה מהיר.
 
../images/Emo51.gif ../images/Emo13.gif

אדווח. ובעניין אחר - אני מבינה שקבלת תשובה מהמוקד על תלונתך? כי כך נאמר לי (בררתי, שמחתי לשמוע). תוכלי לפרסמה פה?
 

a r t h e m i s

New member
ממי הבנת? עכשיו אני ממש סקרנית

כי אני עדיין ממתינה לשיחה מדורון -מנהל המוקד- שהבטיח לקיים בירור ולעדכן אותי, אך לא חזר אלי מיום חמישי ! קשה לי מאוד עם אנשים, ממלאי תפקידים, שמבטיחים ולא מקיימים.
 

ימאנזה

New member
../images/Emo24.gif אם זה מכווון זה מזעזע ../images/Emo46.gif

אם ברעננה זה קורה מה יגידו אזובי הקיר?
 

a r t h e m i s

New member
לבקשת הקהל- תשובת המוקד שהגיעה אתמול בדואר (?

שלום. אני מודה לך על שיחתנו הטלפונית מיום רביעי 4.7.07 בה הבעת את מורת רוחך מהשתלשלות העניינים בפנייתך למוקד העירוני. בדקתי ביסודיות את הנושא בשיחה משלימה עם המוקדניות X+X שענו לפניותיך. נראה לי כי מדובר, לצערי, באירוע חריג ויוצא דופן מאד ביחסי המוקד העירוני 107 עם תושבת העיר. שהרי, המוקד העירוני ברעננה, שהוקם לפני 18 שנים, קנה לו מוניטין ברמה השירות הגבוהה שהוא מעניק לתושבים, באדיבותם של המוקדנים, בהקשבה, בפתיחות ובנכונות לסייע ביעילות ובמהירות לכל פנייה. אני מצר על עגמת הנפש שנגרמה לך מהרעש בגינה הציבורית. לעצם העניין המוקדניות שלחו הן את הפיקוח והן את הביטחון מיד! עם פנייתך למקום האירוע וביקשו מהחוגגים להנמיך את הרמקולים מכיוון שהם מפריעים לתושבים הגרים בסמוך. תקוותי כי גם בעתיד תמשיכי לפנות אלינו ואנו, מצידנו, נעשה כמיטב יכולתנו, להעניק לך את השירות המיטבי ביותר. בכבוד רב, דורון בכר מנהל המוקד העירוני – 107
 
בדואר עם בול ומעטפה וחותמת ודוור?

שיוווו, משוכללים. הבנו שמדובר בארוע חריג אבל הוא לא כתב מה הפעולות שנעשו כדי שזה לא יקרה. חכי, אולי זה במכתב הבא.
 

ימאנזה

New member
אותי זה לא מרגיע

כל עוד מתירים אירועים בגינות ציבוריות המשמעות היא שמשביתים את שעות הפנאי של הדיירים. לדעתי צריך להגיע להגדרות של יעדי הגינות הציבוריות, ולא לערבב בין גינה שכונתית לפארק עירוני. הגינה הציבורית שבשכונתי מלאה שמחת חיים בבוקר ואחה"צ - צהלות ילדים, מפגשי מטפלות אמהות ואבות שמלווים אותם ומבלים איתם, קבוצות לא פורמליות של ילדים משחקות בכדור, אנשים מטיילים בניחותא עם כלביהם, ובערבי וימי שבת משפחות, בעיקר דתיות שאינן נוסעות בשבת , ממלאות את הגן הגדול. לדעתי זו המשמעות של גינה ציבורית בשכונת מגורים. זהו חלק מהווי נורמלי אשר רק מוסיף חיות וחיוניות לתושבי השכונה בכלל ולי באופן אישי. אבל מה לזה ולארועים? עבור אירועים יש שני מקומות - הפארק העירוני , או אולמות בתשלום. מי שלא טורח להגיע לפארק העירוני מזלזל בערכה הירוק של שכונה שדייריה אינם יכולים להימלט מביתם. הורדת עוצמת הרמקולים אינה פיתרון - עדיין קולות הטמטם חודרים אל תוך הבית , והנסיון להפוך אותו למקלט אטום עדיין לא פותר את הבעיה שכן הכריזות וקולות הדיסקו עדיין מסתננים פנימה ומכתיבים לי את סדר היום.
 
מערכות הגברה בגנים ציבוריים

מערכות הגברה לא יופעלו בגנים ציבוריים אני פועלים לחקיקת חוק עזר עירוני ובשלב זה לא מאשרים הפעלת מערכות הגברה. מסיבות כיתה , ימי הולדת וכו' מומלץ לקיים בפארק שם אין עם זה שום בעיה (מכרות הגברה, רעש וכו') אמיר שוצמן
 
מנכ"ל יקר נסחפתם!!!!

ירדתם מהפסים עם כל החוקים שלכם די! תנו לחיות ולבלות אנחנו לא בצבא. מול ביתי במזרח העיר יש גן ציבורי קטן. השבוע ראיתי יום הולדת עם ליצנית מחוברת למדונה הילדים השתעשעו היה רעש! והיה הרבה מאד חיים! אז עכשיו אתה רוצה להגיד לי אדון מנכ"ל שהגן הזה צריך לנדוד לפארק רעננה למה!? בשביל מה יש גנים ציבורים. אז יש קצת רעש לגברת ללא ילדים אז מה!? בשביל זה להשבית שמחות. נפלתם על הראש מה קרה לכם עם כל החוקים של הוצאת סחורות באחוזה עכשיו חוקים של גנים ציבורים עוד מעט יהיה אסור להשתעל ברחוב בין 2 ל 4 הלו! תרגיע! אבי דרור
 
אכן כך, וטוב שכך....

מגבר קטן הוא לא בעיה, הבעייה היא עם מערכות ההגברה, ובייחוד בחגיגות הארוכות. הזכות של החוגגים נגמרת כשהיא סותרת את זו של אחרים. יש כאן עיקרון מידתיות ברור - אם נעבור אותו, נוגבל.
 

ימאנזה

New member
לא צבא סתם מקום מתוקן

יש חיים גם אחרי מדונה וליצנים. וחבל מאד שמתחילים לחנך לרעש כבר בגיל קטן. אחר כך זה רק מתעצם כי משעמם. זו "תרבות" הדיסקוטקים, שמגיעה עם" תוספות" ורכבים מחרישי אזניים ששועטים ברחבי העיר . מן הסתם אתה יוצא מתוך הנחה שכווווווווולם , רוצים לגדל כך את ילדיהם, ומי שמתנגד לכך זה כי אין לו ילדים. ובכן - יש גם גברות ואדונים צעירים יותר וצעירים פחות שביתם שוקק ילדים ועדיין רוצים בחינוך אחר. חוקים נועדו למען התושבים ולא נגדם. זה לא שמישהו כופה עליך שלא לחיות כדרכך, אלא לאפשר גם לאחרים לחיות כדרכם. זה לא שלא משאירים אופציה - היא קיימת אבל יש המעדיפים לחסוך את הטירחה של נסיעה עד לפארק. גבולות זה כל הסיפור - הגבול של האחד מסתיים במקום בו מתחיל הגבול של השני. ו........אגב בפארק ליד ביתי יש המון חיים תוססים ושמחה וצחוקים ודיבורים ומשחקים יחד עם שלווה!!!!!!!!!
 

טיזיו

New member
מבלי לפגוע- הירידה מהפסים היא לא של אמיר

אבידרור מציע שכל אחד כטוב בעיניו יעשה, אין מה להתחשב בדיירי השכונה שגובלת בגינה ציבורית, לא בזקנים, לא בחולים, לא באנשים שהפומ-פומ והבסים מחרישי אוזניים עושים להם כאב ראש עם רמקולים ענקיים, ומבדרנים ומפיקי שמחות שעושים את החלטורה שלהם על חשבון כולם מתחת לחלון של דיירי השכונה. וכל זה מדוע? כי זה נוח לו למר אבידרור , ואין זה חשוב שזה לא נוח לאחרים. אין זה קשור לילדים שיכולים ורצוי מאוד שינצלו את הגנים הציבוריים למשחק, לחברה עם בני גילם ודרך אגב ילמדו שהם לא לבד בעולם הזה ושיש לשמור על החוק,על סדר והנקיון לטובת כל האוכלוסיה. לכול יתר הפעילויות יש פארק מרכזי, נכון שזה מחייב להזיז את העצמות,לעשות אולי מאמץ נוסף, זה אולי פחות נוח למארגן המסיבה אבל ללא ספק זה שומר על הסדר הציבורי ולא מפריע לאף אחד. אין גבול לחוסר גבולות. היום זה מסיבות סוף שנה, ימי הולדת ושמחות שונות, מחר יהיו מנגלים וחתונות, למה לא? ואם היום כבר נוסיעים עם טנדרים על הדשאים כדי לארגן ימי הולדת אז מחר גם יגיעו משאיות עם קייטרינג, יורידו שולחנות, כסאות וכיבוד לאורחים המכובדים למה לא?.למה להשבית שמחות, כדברך? אז אבידרור היקר.לא אמיר שוצמן ירד מהפסים. הוא צודק ותבורך פעילותו, כי הדרך לשמור על העיר מורכבת מאין סוף דברים שיש לשים לב אליהם, ובראש שמירה על החוק, על הסדר, על הנקיון וכפועל יוצא על איכות החיים של התושבים.
 
למעלה