אין גבול לונדליזם

Super Max

New member
מר אבי דרור

העובדה שאנחנו באינטרנט ואתה מתחבא מאחורי מקלדת לא נותנת לך את הפריבילגיה לדבר בשפת ביבים לנציג העירייה, גם אם יש טעם בדבריך חנה, הייתי מצפה ממך להעיר לו על זה. SM
 
טוב שהגבת, יע"ז....

אני מעדיפה להתייחס לגרעין הענייני. ובהקשר של איכות השיח - עוד לא ראית מה זה שפת ביבים....
(השארנו את הדוברים מאחורינו בווינט, לשמחתי).
 

סבתא9

New member
צריך למצוא איזונים

גינה ציבורית נועדה לכך שיבואו אליה,ישחקו בה, יהנו מהאויר הצח, וחלק מגינה ציבורית , היא גם האפשרות לחגוג בה, וכן גם ימי הולדת,יש לתת את האפשרות לחגוג ימי הולדת בחיק הטבע ולא רק בתוך הבית סגורים במזגן, ומרבית התושבים בעיר, אינם בעלי בתים פרטיים, כך שהאופציה של חגיגה, צנועה, במחיר שווה לכל נפש, בגינה ליד הבית, זו האופציה המועדפת. נכון הדבר, שיש חוקי עזר שכבר קיימים, שלא מתירים פעילות בין 2 ל4. ימי ההולדת הנחמדים הללו מתקיימים בין 5 ל7 וזהו. קשה לי לדמיין את הסיטואציה שאתם מדברים על רעשים בלתי אפשריים, נכחתי בכמה ימי הולדת כאלה, ולא הרגשתי את רעש תופי התםתם כבלתי נסבלים.החוקים שהעיריה רוצה לחוקק יפגעו בעיקר בהורים לילדים צעירים שאינם גרים בבתים פרטיים, ויקלו בעיקר על בעלי הבתים הפרטיים השוכנים בצמוד לגינות ציבוריות. העיקר שיהיה בשמחות!!
 
לא נתקלת כי אני חושבת שזו תופעה די חדשה

של הזמן האחרון, שמביאים מערכות הגברה גדולות יותר ומנהלים מסיבה רועשת מהסוג שבעבר שכרו עבורה מועדונים מקומיים (ויש כמה - אתגר, פינצ'י, עוד אחד ברחוב היצירה - שעולים לא מעט).
 
ואצלנו ברח' קפלן הקטנטן עומד ספסל

(היו שניים אחד גנבו.. תודה לאל...) מדי ערב מגיעים חברה צעירים (דוקא נחמדים...) ומנהלים שיחות לתוך הלילה עם מכוניות כשהרדיו דלוק ברכב, הרחוב שקט מאד, ושומעים כל מילה. מה אני אגיד לכם? אי אפשר לשבת עם "ויטרינה" פתוחה ולשמוע את הטלויזיה ש ל י בתוך הבית ש ל י... כזה רעש! כשמנסים להשקיט את החברה, הם דוקא אדיבים ומורידים קצת את הווליום אבל אחרי כמה דקות חוזרים לאותם אוקטבות. פניתי למשטרה אמרו לי שרק אחרי 11 בלילה אפשר להעיר להם . כלומר עד 11 צריך פשוט להשתגע? הם לא נמצאים ב11 הם נמצאים ב 20.00! הצילו!!
 
../images/Emo51.gif על הברכות ../images/Emo13.gif

אפשר להעיר להם....אצלינו ברחוב שכנים עושים את זה, לרוב הם (בני הנוער) קמים והולכים. ניסיתם?
 
למעלה