קבל בתגובה #9לפני לא הרבה זמן הופיע בפורום רקטואליה יוזר האדמין, ואמר שיהיו שיפורים באתר בקרוב.
תודה רבה על העידכון.קבל בתגובה #9
מתחילים לראות את הסוף
לא, אני לא מתכוון לסוף של המלחמה הזו שלצערי קשה לראות אלא לסוף של מערכת הפורומים של תפוז. כל מי שגולש בתפוז בשנה האחרונה שם לב שהמערכת בתהליך גסיסה, באגים לא מתוקנים, אי אפשר להירשם או לעדכן רישום (המערכת לא שולחת קודים למרות שהיא מודיעה שכן) והנהלת הפורומים כבר לא קיימת ו/או לא ניתנת להשגה...www.tapuz.co.il
well, its been fun i guessבמקום אחר, כאן בתפוז, אושייה רצינית ומכובדת טוענת שבקרוב ייסגרו הפורומים של תפוז.
איך אתם מתכוננים, אם בכלל, לכך?
א. כיף לשמוע ותודה על העדכוןאני אחסוך לאותו רב סרן שמועתי את העבודה הקשה ואעדכן בשם הנהלת תפוז.
לא רק שלאף אחד אין כוונה לסגור את הפורומים, אלא הכוונה לשפר אותם.
כבר בימים האלו הצוות שלנו עובד על השקה של עמוד בית חדש לתפוז.
לפני מספר שבועות תיקונו את החיפוש, הרשמה, הודעת שגיאה בתגובות, ועוד...
הפנים שלנו הם לכיוון הרחבת הפורומים.
א. כיף לשמוע ותודה על העדכון
ב. אם אתם כבר פה: 2 יוזרים לפחות בפורום הזה (ואולי נוספים בפורומים אחרים, אנחנו לא יודעים) נחסמו לאחרונה מכניסה ליוזר שלהם, והצליחו להכנס רק אחרי כחודש, מסיבה שאינה מובנת (בוודאות מנהל הפורום פה לא חסם אותם או משהו). האם אתם יכולים לבדוק למה כדי לוודא שלא יקרה שוב ליוזרים נוספים?
ושוב תודה!
אולי כדאי להתחיל בשיפור שירות הלקוחות שלכם.אני אחסוך לאותו רב סרן שמועתי את העבודה הקשה ואעדכן בשם הנהלת תפוז.
לא רק שלאף אחד אין כוונה לסגור את הפורומים, אלא הכוונה לשפר אותם.
כבר בימים האלו הצוות שלנו עובד על השקה של עמוד בית חדש לתפוז.
לפני מספר שבועות תיקונו את החיפוש, הרשמה, הודעת שגיאה בתגובות, ועוד...
הפנים שלנו הם לכיוון הרחבת הפורומים.
אולי כדאי להתחיל בשיפור שירות הלקוחות שלכם.
אתם יודעים, כשאנשים מתחננים לעזרה במייל או דרך צור קשר באתר ואף אחד לא טורח לענות להם.
לא שאתה חסום בכול תפוז!ניתן לפנות ישירות אלי בהודעה פרטית
לא שאתה חסום בכול תפוז!
תאמינו לי, אני הפכתי את כל האתר במשך שבועיים כדי למצוא דרך לתקשר עם מישהו.
לא. אתם צריכים להגדיר שיוזר חסום יוכל דרך היוזר שלו לפנות אליכם, למרות שהוא חסום.קיבלתי, אני אפנה לצוות הטכני כדי שיכינו עבורינו מוקד פניות למשתמשים שלא יכולים להתחבר לחשבון שלהם מכל סיבה שהיא.
או לפתוח את פורום משוב/תמיכה תכנית לגולשים לא רשומים או משהו כזה.קיבלתי, אני אפנה לצוות הטכני כדי שיכינו עבורינו מוקד פניות למשתמשים שלא יכולים להתחבר לחשבון שלהם מכל סיבה שהיא.
תודה רבה.קיבלתי, אני אפנה לצוות הטכני כדי שיכינו עבורינו מוקד פניות למשתמשים שלא יכולים להתחבר לחשבון שלהם מכל סיבה שהיא.
תודה רבה.
כשתכינו אחד אני אשמח אם תפרסם אותו כאן כך שאם יש חברים לשעבר בפורום שלא מצליחים להיכנס שיוכלו לפנות אליכם.
אני לא יכול להפנות אותם כי הם לא יכולים לפנות אלי, כי הם חסומים.אם אתה מכיר חברים כאלו, אשמח שתפנה אלי לפרטי עם כתובת האימייל שלהם או שמות המשתמשים, על מנת שאעזור להם להתחבר
תודה לך
אם אתה חסום או מחכה לאימות של מייל, חוץ להתפלל לאלוהים לעזרה אין מה לעשות.אני לא יכול להפנות אותם כי הם לא יכולים לפנות אלי, כי הם חסומים.
ואני עכשיו קולט שסיכוי גבוה ש @אוסווין נחסם שוב.
אתם צריכים לדאוג שמשתמשים חסומים יוכלו לפנות אליכם לעזרה ולזכור שהם לא יכולים לעשות את זה בתור משתמשים בתפוז. כי הם חסומים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.