אין חדש תחת השמש

ימאנזה

New member
אין חדש תחת השמש

ימי הולדת ממשיכים להתקיים בפארק של רחוב אהרונסון. היום יום שישי, שש אחה"צ שעה מצויינת ......... אני חושבת שהבעיה היא שלא מיידעים את הציבור על החלטות עירייה. אני רוצה להאמין שהחוגגים הם תמי לב שאינם יודעים שהם מפרים חוק. נראה לי שהיה נכון ליידע דרך קול רענן או כל כלי תקשורת זמין אחר. או.........לאחוז ביד קשה - פשוט להשבית שמחה אחת לחלוטין באופן חד משמעי עם כל עוגמת הנפשות שזה יגרום. נשמע טרחני? ככה זה במלחמות עצבים- סבלנות התמדה ואורך רוח.
 

אבי גבע2

New member
אין חדש תחת השמש

שלום לך יש לנו עדיין קשיים להפסיק עפ"י החוק את מערכות הקול כי חוק העזר העירוני עדיין לא הושלם, אבל הזמנתי עשרות שלטים עבור הגנים הבעייתיים (כולל לגן שבקרבתכם )ותוך כמה ימים יותקנו ואז נוכל להוציא מהגן עד סיומו של חוק העזר את מפירי הכתוב בשלט ומי שיסרב יוצא ע"י המשטרה בעוון הסגת גבול. היום אחרי שהתקשרתם למוקד דרשנו מהחוגגים להחליש את עוצמת המערכת ומשלא נעננו הזמנו ניידת משטרה ואז הוחלשה . מבין את מצוקתכם, עוד קצת סבלנות בבקשה אבי
 

ימאנזה

New member
כל הכבוד

נכון - אכן הרעש הוחלש. ולא זו בלבד אלא גם שהאיש במוקד (שמו ליאור) ענה מיד ובאופן שלא משתמע לשתי פנים. היה ברור שהוא מתודרך ושההנחיות רועננו.
 
../images/Emo45.gif

את רואה? מי שמשקיע ממש לא שוקע - נשקיע כאם, בעיר ובקהילה - וימשיכו לקרות דברים טובים
 
למעלה