"אין חניה, סיוט להגיע לכאן באוטובוס, ויש רכבת רק פעם בשעה": התחנה שהוקמה באמצע שום מקום

אם אחיה עד אז............
ומה תעזור לי רכבת קלה כדי להגיע לתל אביב או לירושלים?
תגיד תודה שלפחות נקבל משהו אני מזכיר לך שאנחנו רק עם 26,000 אלף תושבים מה אתה מציע לעשות להאריך את המסילה לקרית מלאכי?
 

raya

Well-known member
תגיד תודה שלפחות נקבל משהו אני מזכיר לך שאנחנו רק עם 26,000 אלף תושבים מה אתה מציע לעשות להאריך את המסילה לקרית מלאכי?
אני לא מבינה מה הקשר של 26000 תושבים, איפה יש מספר תושבים כזה?
אין לי בעיה עם מיקום תחנת קריית מלאכי/יואב, בסך הכל כתבתי שאני רואה שמגרש החנייה מלא.
יש לי בעיה עם תדירות הרכבות מבאר שבע לתל אביב ובחזרה. שלא לדבר על כל העצירות בדרך שנוספו עם השנים (מזכרת בתיה, קריית מלאכי/רמלה).
ואני לא הוא אלא היא.
רעיה
 
אני לא מבינה מה הקשר של 26000 תושבים, איפה יש מספר תושבים כזה?
אין לי בעיה עם מיקום תחנת קריית מלאכי/יואב, בסך הכל כתבתי שאני רואה שמגרש החנייה מלא.
יש לי בעיה עם תדירות הרכבות מבאר שבע לתל אביב ובחזרה. שלא לדבר על כל העצירות בדרך שנוספו עם השנים (מזכרת בתיה, קריית מלאכי/רמלה).
ואני לא הוא אלא היא.
רעיה
מה זאת אומרת איפה יש כמות 26,297 תושבים בקרית מלאכי! ומה הביעה בתדירות הרכבות אני לא מבין. וסליחה על טעויות הכתיב שלי
 
אתה באמת חושב שרכבת אחת בשעה בין באר שבע לתל אביב - זה סביר?
מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביב
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביב

להבנתי הקו לכרמיאל אינו פעיל כל היום, אלא מספר נסעיות מוגבל בעיקר בשעות השיא. רק קו באר שבע נהריה פועל לכל אורך היום.

הגברת היא פנסיונרית שאינה מחוייבת לשעות העומס ולכן היא נוסעת מבאר שבע בשעות נינוחות יותר שבהן אין את הקו לכרמיאל אלא את קו נהריה בלבד. בחזור היא תיארה בפורום לא אחת מצבים בהם הגיעה לתחנות הרכבת בתל אביב באיחור לרכבת האחת בשעה לבאר שבע והמשיכה או למסוף 2000 או לתחנה המרכזית לקווי 370/380 במקום להמתין כשעה לרכבת הבאה.

לדעתי היא צודקת כשהיא לא שבעת רצון מכך שעיר של 200,000 תושבים המהווה צומת מרכזית בדרך לבסיסי הצבא בדרום מקבלת רכבת אחת בשעה בשעות השפל במהלך היום.

אישית אחת הסיבות שהעדפתי טיול יום לעכו וחיפה על פני ביקור בבאר שבע היתה שיש רכבות תדירות צפונה בעוד שהתדירות לבאר שבע נמוכה.

תדירות היא גורם מפתח באטרקטיביות של קו.
 
להבנתי הקו לכרמיאל אינו פעיל כל היום, אלא מספר נסעיות מוגבל בעיקר בשעות השיא. רק קו באר שבע נהריה פועל לכל אורך היום.

הגברת היא פנסיונרית שאינה מחוייבת לשעות העומס ולכן היא נוסעת מבאר שבע בשעות נינוחות יותר שבהן אין את הקו לכרמיאל אלא את קו נהריה בלבד. בחזור היא תיארה בפורום לא אחת מצבים בהם הגיעה לתחנות הרכבת בתל אביב באיחור לרכבת האחת בשעה לבאר שבע והמשיכה או למסוף 2000 או לתחנה המרכזית לקווי 370/380 במקום להמתין כשעה לרכבת הבאה.

לדעתי היא צודקת כשהיא לא שבעת רצון מכך שעיר של 200,000 תושבים המהווה צומת מרכזית בדרך לבסיסי הצבא בדרום מקבלת רכבת אחת בשעה בשעות השפל במהלך היום.

אישית אחת הסיבות שהעדפתי טיול יום לעכו וחיפה על פני ביקור בבאר שבע היתה שיש רכבות תדירות צפונה בעוד שהתדירות לבאר שבע נמוכה.

תדירות היא גורם מפתח באטרקטיביות של קו.
אני מבין עכישו פחות או יותר, הסתכלתי ב GIS של משרד התבורה היה בעבר בקו שנוסע מבאר שבע שבוטל בגלל המלחמה כ 2 נסיעות בשעה כלומר בלי המלחמה יש מתל אביב לבאר שבע כ 5 נסיעות בשעה ברגיל
 

raya

Well-known member
אני מבין עכישו פחות או יותר, הסתכלתי ב GIS של משרד התבורה היה בעבר בקו שנוסע מבאר שבע שבוטל בגלל המלחמה כ 2 נסיעות בשעה כלומר בלי המלחמה יש מתל אביב לבאר שבע כ 5 נסיעות בשעה ברגיל
איך 5 נסיעות בשעה?
בזמנו כאשר הקו דרך אשדוד/אשקלון עבד, היו 2 נסיעות בשעה ונסיעה אחת בקו הישיר. (עם תוספת של רכבת נוספת בשעות השיא).
 

raya

Well-known member
להבנתי הקו לכרמיאל אינו פעיל כל היום, אלא מספר נסעיות מוגבל בעיקר בשעות השיא. רק קו באר שבע נהריה פועל לכל אורך היום.

הגברת היא פנסיונרית שאינה מחוייבת לשעות העומס ולכן היא נוסעת מבאר שבע בשעות נינוחות יותר שבהן אין את הקו לכרמיאל אלא את קו נהריה בלבד. בחזור היא תיארה בפורום לא אחת מצבים בהם הגיעה לתחנות הרכבת בתל אביב באיחור לרכבת האחת בשעה לבאר שבע והמשיכה או למסוף 2000 או לתחנה המרכזית לקווי 370/380 במקום להמתין כשעה לרכבת הבאה.

לדעתי היא צודקת כשהיא לא שבעת רצון מכך שעיר של 200,000 תושבים המהווה צומת מרכזית בדרך לבסיסי הצבא בדרום מקבלת רכבת אחת בשעה בשעות השפל במהלך היום.

אישית אחת הסיבות שהעדפתי טיול יום לעכו וחיפה על פני ביקור בבאר שבע היתה שיש רכבות תדירות צפונה בעוד שהתדירות לבאר שבע נמוכה.

תדירות היא גורם מפתח באטרקטיביות של קו.
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.
אני נוסעת לתל אביב בשעות מסוימות, לא לפי בחירה אישית, בזמנו זה היה להוציא נכדים ממסגרות, כיום יותר לשעה שהחתן שלי קבע לי לטיפולי שיניים.
 

Ccyclist

Well-known member
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.
אני נוסעת לתל אביב בשעות מסוימות, לא לפי בחירה אישית, בזמנו זה היה להוציא נכדים ממסגרות, כיום יותר לשעה שהחתן שלי קבע לי לטיפולי שיניים.

אכן כוונתי אלייך ולסוג הנסיעות שתיארת בפורום.
 
אני מדבר על קווי הרכבת
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.
אני נוסעת לתל אביב בשעות מסוימות, לא לפי בחירה אישית, בזמנו זה היה להוציא נכדים ממסגרות, כיום יותר לשעה שהחתן שלי קבע לי לטיפולי שיניים.

קו הרכבת הלילי באר שבע – מרכז — תל אביב – ההגנה
קו הרכבת באר שבע – מרכז — בנימינה
קווים שבוטל
 

Ccyclist

Well-known member
אני מדבר על קווי הרכבת


קו הרכבת הלילי באר שבע – מרכז — תל אביב – ההגנה
קו הרכבת באר שבע – מרכז — בנימינה
קווים ש

רכבות הלילה לבאר שבע בוטלו כבר בעשור שעבר. החליפו אותם באוטובוס הלילה 469.

כיום יש להן ערך כפרט מידע היסטורי מסקרן בלבד. לא כקווים שאפשר לנסוע בהם.

זה מידע לחובבי רכבת :) , לא לנוסעים.
 

raya

Well-known member
רכבות הלילה לבאר שבע בוטלו כבר בעשור שעבר. החליפו אותם באוטובוס הלילה 469.

כיום יש להן ערך כפרט מידע היסטורי מסקרן בלבד. לא כקווים שאפשר לנסוע בהם.

זה מידע לחובבי רכבת :) , לא לנוסעים.
דווקא בשבוע הבא אני צריכה להגיע לנתב"ג, ומצאתי רכבת שיוצאת כבר בשעה 05:41 מבאר שבע, הרכבת הראשונה יוצאת שעה קודם 04:41. זה שיפור לעומת מה שהיה בעבר.
קו 469 - זה סיוט, נסעתי בו פעם אחת (כאשר לא היתה לי רכבת לחזור הביתה).
ומה ששכחתי אתמול לכתוב, הקו לתל אביב ולולאת השרון (|אאלט|) לא מתאים למי שרוצה להגיע לתל אביב, הנסיעה ארוכה מאוד.
 

Ccyclist

Well-known member
דווקא בשבוע הבא אני צריכה להגיע לנתב"ג, ומצאתי רכבת שיוצאת כבר בשעה 05:41 מבאר שבע, הרכבת הראשונה יוצאת שעה קודם 04:41. זה שיפור לעומת מה שהיה בעבר.
קו 469 - זה סיוט, נסעתי בו פעם אחת (כאשר לא היתה לי רכבת לחזור הביתה).
ומה ששכחתי אתמול לכתוב, הקו לתל אביב ולולאת השרון (|אאלט|) לא מתאים למי שרוצה להגיע לתל אביב, הנסיעה ארוכה מאוד.

הקו ללולאת השרון הופסק עוד כשהיו עבודות חישמול.

למארחיי היה התענוג המפוקפק של לנסוע בו. היה איזה משהו בירוקרטי שהם היו חייבים לעשות דווקא בבאר שבע (אין לי מושג ירוק למה, אבל זו האופציה שהוצגה להם) והם נסעו "ברכבת לבאר שבע" כי ככה זה כשמחפשים באפליקציה או אתר הרכבת בלי להבין איך הרשת בנויה.
 
נערך לאחרונה ב:

raya

Well-known member
מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביב
אין 2 רכבות בשעה בין באר שבע לתל אביב. יש רכבת אחת בשעה. בשעות העומס בבוקר ואחה"צ יש 2 רכבות שאחת מהן לא עוצרת בתחנות הביניים.
אני מסכימה איתך שתחנת קריית מלאכי/יואב, וגם מזכרת בתיה נמצאות ב"אמצע שום מקום".
זה לא פותר את הבעיה של הקישור בין באר שבע לתל אביב.
 

Ccyclist

Well-known member
איזו אירוניה, ורק לחשוב שקריית מלאכי קרויה על שם Los Angeles , חה.
רגע, עיר ישראלית על שם

El Pueblo de Nuestra Señora la Reina de los Ángeles del Río de Porciúncula

העיירה של גבירתנו מלכת המלאכים, של נהר החלקה הקטנה ?

זה לקרוא לעיר על שם הבתולה מרים / מריה (לא של מטרופוליס) !
 
למעלה