raya
Well-known member
אם אחיה עד אז............אפשר להתנחם בכך שב 2040 כנראה מתכוונן לעבור רכבת קלה בתוך העיר וזה לא בצחוק
ומה תעזור לי רכבת קלה כדי להגיע לתל אביב או לירושלים?
אם אחיה עד אז............אפשר להתנחם בכך שב 2040 כנראה מתכוונן לעבור רכבת קלה בתוך העיר וזה לא בצחוק
תגיד תודה שלפחות נקבל משהו אני מזכיר לך שאנחנו רק עם 26,000 אלף תושבים מה אתה מציע לעשות להאריך את המסילה לקרית מלאכי?אם אחיה עד אז............
ומה תעזור לי רכבת קלה כדי להגיע לתל אביב או לירושלים?
אני לא מבינה מה הקשר של 26000 תושבים, איפה יש מספר תושבים כזה?תגיד תודה שלפחות נקבל משהו אני מזכיר לך שאנחנו רק עם 26,000 אלף תושבים מה אתה מציע לעשות להאריך את המסילה לקרית מלאכי?
מה זאת אומרת איפה יש כמות 26,297 תושבים בקרית מלאכי! ומה הביעה בתדירות הרכבות אני לא מבין. וסליחה על טעויות הכתיב שליאני לא מבינה מה הקשר של 26000 תושבים, איפה יש מספר תושבים כזה?
אין לי בעיה עם מיקום תחנת קריית מלאכי/יואב, בסך הכל כתבתי שאני רואה שמגרש החנייה מלא.
יש לי בעיה עם תדירות הרכבות מבאר שבע לתל אביב ובחזרה. שלא לדבר על כל העצירות בדרך שנוספו עם השנים (מזכרת בתיה, קריית מלאכי/רמלה).
ואני לא הוא אלא היא.
רעיה
אתה באמת חושב שרכבת אחת בשעה בין באר שבע לתל אביב - זה סביר?מה זאת אומרת איפה יש כמות 26,297 תושבים בקרית מלאכי! ומה הביעה בתדירות הרכבות אני לא מבין. וסליחה על טעויות הכתיב שלי
מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביבאתה באמת חושב שרכבת אחת בשעה בין באר שבע לתל אביב - זה סביר?
מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביב
אני מבין עכישו פחות או יותר, הסתכלתי ב GIS של משרד התבורה היה בעבר בקו שנוסע מבאר שבע שבוטל בגלל המלחמה כ 2 נסיעות בשעה כלומר בלי המלחמה יש מתל אביב לבאר שבע כ 5 נסיעות בשעה ברגיללהבנתי הקו לכרמיאל אינו פעיל כל היום, אלא מספר נסעיות מוגבל בעיקר בשעות השיא. רק קו באר שבע נהריה פועל לכל אורך היום.
הגברת היא פנסיונרית שאינה מחוייבת לשעות העומס ולכן היא נוסעת מבאר שבע בשעות נינוחות יותר שבהן אין את הקו לכרמיאל אלא את קו נהריה בלבד. בחזור היא תיארה בפורום לא אחת מצבים בהם הגיעה לתחנות הרכבת בתל אביב באיחור לרכבת האחת בשעה לבאר שבע והמשיכה או למסוף 2000 או לתחנה המרכזית לקווי 370/380 במקום להמתין כשעה לרכבת הבאה.
לדעתי היא צודקת כשהיא לא שבעת רצון מכך שעיר של 200,000 תושבים המהווה צומת מרכזית בדרך לבסיסי הצבא בדרום מקבלת רכבת אחת בשעה בשעות השפל במהלך היום.
אישית אחת הסיבות שהעדפתי טיול יום לעכו וחיפה על פני ביקור בבאר שבע היתה שיש רכבות תדירות צפונה בעוד שהתדירות לבאר שבע נמוכה.
תדירות היא גורם מפתח באטרקטיביות של קו.
איך 5 נסיעות בשעה?אני מבין עכישו פחות או יותר, הסתכלתי ב GIS של משרד התבורה היה בעבר בקו שנוסע מבאר שבע שבוטל בגלל המלחמה כ 2 נסיעות בשעה כלומר בלי המלחמה יש מתל אביב לבאר שבע כ 5 נסיעות בשעה ברגיל
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.להבנתי הקו לכרמיאל אינו פעיל כל היום, אלא מספר נסעיות מוגבל בעיקר בשעות השיא. רק קו באר שבע נהריה פועל לכל אורך היום.
הגברת היא פנסיונרית שאינה מחוייבת לשעות העומס ולכן היא נוסעת מבאר שבע בשעות נינוחות יותר שבהן אין את הקו לכרמיאל אלא את קו נהריה בלבד. בחזור היא תיארה בפורום לא אחת מצבים בהם הגיעה לתחנות הרכבת בתל אביב באיחור לרכבת האחת בשעה לבאר שבע והמשיכה או למסוף 2000 או לתחנה המרכזית לקווי 370/380 במקום להמתין כשעה לרכבת הבאה.
לדעתי היא צודקת כשהיא לא שבעת רצון מכך שעיר של 200,000 תושבים המהווה צומת מרכזית בדרך לבסיסי הצבא בדרום מקבלת רכבת אחת בשעה בשעות השפל במהלך היום.
אישית אחת הסיבות שהעדפתי טיול יום לעכו וחיפה על פני ביקור בבאר שבע היתה שיש רכבות תדירות צפונה בעוד שהתדירות לבאר שבע נמוכה.
תדירות היא גורם מפתח באטרקטיביות של קו.
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.
אני נוסעת לתל אביב בשעות מסוימות, לא לפי בחירה אישית, בזמנו זה היה להוציא נכדים ממסגרות, כיום יותר לשעה שהחתן שלי קבע לי לטיפולי שיניים.
אם הכוונה אלי, אז קו 380 ממסוף 2000 בוטל לפני כמה שנים. הוא פועל בימי חמישי, שישי, שבת וראשון בלבד.
אני נוסעת לתל אביב בשעות מסוימות, לא לפי בחירה אישית, בזמנו זה היה להוציא נכדים ממסגרות, כיום יותר לשעה שהחתן שלי קבע לי לטיפולי שיניים.
אני מדבר על קווי הרכבת
קו הרכבת הלילי באר שבע – מרכז — תל אביב – ההגנה
קו הרכבת באר שבע – מרכז — בנימינה
קווים ש
דווקא בשבוע הבא אני צריכה להגיע לנתב"ג, ומצאתי רכבת שיוצאת כבר בשעה 05:41 מבאר שבע, הרכבת הראשונה יוצאת שעה קודם 04:41. זה שיפור לעומת מה שהיה בעבר.רכבות הלילה לבאר שבע בוטלו כבר בעשור שעבר. החליפו אותם באוטובוס הלילה 469.
כיום יש להן ערך כפרט מידע היסטורי מסקרן בלבד. לא כקווים שאפשר לנסוע בהם.
זה מידע לחובבי רכבת , לא לנוסעים.
דווקא בשבוע הבא אני צריכה להגיע לנתב"ג, ומצאתי רכבת שיוצאת כבר בשעה 05:41 מבאר שבע, הרכבת הראשונה יוצאת שעה קודם 04:41. זה שיפור לעומת מה שהיה בעבר.
קו 469 - זה סיוט, נסעתי בו פעם אחת (כאשר לא היתה לי רכבת לחזור הביתה).
ומה ששכחתי אתמול לכתוב, הקו לתל אביב ולולאת השרון () לא מתאים למי שרוצה להגיע לתל אביב, הנסיעה ארוכה מאוד.
אין 2 רכבות בשעה בין באר שבע לתל אביב. יש רכבת אחת בשעה. בשעות העומס בבוקר ואחה"צ יש 2 רכבות שאחת מהן לא עוצרת בתחנות הביניים.מה הקשר בין באר שבע לתל אביב יש שתי רכבות בשעה אחת מהם לא עוצרת בקרית מלאכי אנחנו מדברים עכשיו על תחנה הרכבת לא על קו הרכבת יש הבדל, יחסית לאזור שבו הרכבת נמצאת זה אכן סביר היא נמצאת באמצע שום מוקם לא ליד שום מקום מרכזי שאזור יתפתח וכמות תושבים במקום יגדל אני בהחלט יסכים שיש צורך להוסיף עוד רכבות בתחנה, קודם כל לא עדיף לתת עוד רכבות לקו לוד ראשון לציון גם בגלל עלות שתהיה לפי דעתי נמכונה יותר מהקו של קרית מלאכי, אני לא בטוח אם האנשים הם מאזור כמוני אבל הרכבת הזאת נמצאת בשום מוקם אפשר מקרית מלאכי לנוסע לאשדוד או לאשקלון בקווים 31, 140, 142 301 (ואת 141 שאני לא מחשיב כי יגדו לי שהוא סיוט) בנוסף לתל אביב מקרית מלאכי יש את הקו המהיר 345 לתל אביב ואת קו 369 המאסף לתל אביב
רגע, עיר ישראלית על שםאיזו אירוניה, ורק לחשוב שקריית מלאכי קרויה על שם Los Angeles , חה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.