אין יותר רכבות בלילה?

מצב
הנושא נעול.

אבישי ק

New member
שעה נסיעה באוטובוס היא יותר גרועה משעה וחצי ברכבת

ממש לא גרוע, נסעתי שבוע שעבר פעמיים, יותר מהיר מהרכבת דאז.
שעה נסיעה באוטובוס היא יותר גרועה משעה וחצי ברכבת
אין מה לעשות אבל לשבת בכיסא גדול עם אפשרות לשירותים שניתן להגיע אליהם מבלי לדרוך על אף אחד
לא להתבאס לשבת ליד החלון כי יכול להיות שהזה שיושב לידך פשוט יחסום לך כל אפשרות לצאת
הבלימות המטורפות שבגללם כמעת עפתי היום בבוקר על שתי חיילות מסכנות שלא היה להם איפה לשים את התיקים
כשאני מגיע מנתב"ג אני לא רוצה לשים את המזוודה למטה באוטובוס ואז לעלות ולדאוג כל הנסיעה לגורל התיקים
ועוד אחרי טיסה ארוכה במושבים כמו אוטובוס כשהבירכיים שלי צורחות מכאבים בגלל הצפיפות של המושבים
לעלות שוב לאותו הכיסא לעוד נסיעה של שעה עם כאבי ברכיים בגלל שהכיסאות באוטובוס יותר צפופים
ועוד לפחות במטוס יש שירותים, באוטובוס אני צריך להביא בקבוק למקרא ואני לא אוכל להתאפק.
 

olli3

New member
מנהל
אז אתה דיי מדבר כאן שטויות שלא רלוונטיות לקו 469.

שעה נסיעה באוטובוס היא יותר גרועה משעה וחצי ברכבת
אין מה לעשות אבל לשבת בכיסא גדול עם אפשרות לשירותים שניתן להגיע אליהם מבלי לדרוך על אף אחד
לא להתבאס לשבת ליד החלון כי יכול להיות שהזה שיושב לידך פשוט יחסום לך כל אפשרות לצאת
הבלימות המטורפות שבגללם כמעת עפתי היום בבוקר על שתי חיילות מסכנות שלא היה להם איפה לשים את התיקים
כשאני מגיע מנתב"ג אני לא רוצה לשים את המזוודה למטה באוטובוס ואז לעלות ולדאוג כל הנסיעה לגורל התיקים
ועוד אחרי טיסה ארוכה במושבים כמו אוטובוס כשהבירכיים שלי צורחות מכאבים בגלל הצפיפות של המושבים
לעלות שוב לאותו הכיסא לעוד נסיעה של שעה עם כאבי ברכיים בגלל שהכיסאות באוטובוס יותר צפופים
ועוד לפחות במטוס יש שירותים, באוטובוס אני צריך להביא בקבוק למקרא ואני לא אוכל להתאפק.
אז אתה דיי מדבר כאן שטויות שלא רלוונטיות לקו 469.
אוטובוס מלא - לא, יש זכמה זוגות של מושבים פנויים, שב והתרווח ואפילו שכב כמו שלא מעט עושים על זוג מושבים.
&nbsp
בלימות? אמצע הלילה, למה לבלום? על מה ולמה? נסיעה רגועה ונוחה שכולם נרדמים בה גם ככה.
&nbsp
שאתה נוסע במטוס אתה לא דואג כל הטיסה לתיקים? ומה יש לדאוג? זה אוטובוס הזנה לנתב"ג הנהג מיודע היטב את מי הוא מסיע, אם הדאגה שלך היא שתשכח שיש לך מזוודות, שים לך תזכורת בטלפון.
&nbsp
המושבים לא צפופים כלל וכלל ויש גם מספר מושבים באוטובוס לגבוהים במיוחד עם מרווח של 60 ס"מ.
&nbsp
שירותים: אם אין בעיה רפואית, אני לא באמת רואה בעיה להתאפק שעה. אם הכלבה שלי מתאפקת 13 שעות כשהיא בבית לבדה לפעמים, כל בן אדם יכול.
 

אבישי ק

New member
אתה נותן לי תשובות של פעם, זה מה יש ותתמודד

אז אתה דיי מדבר כאן שטויות שלא רלוונטיות לקו 469.
אוטובוס מלא - לא, יש זכמה זוגות של מושבים פנויים, שב והתרווח ואפילו שכב כמו שלא מעט עושים על זוג מושבים.
&nbsp
בלימות? אמצע הלילה, למה לבלום? על מה ולמה? נסיעה רגועה ונוחה שכולם נרדמים בה גם ככה.
&nbsp
שאתה נוסע במטוס אתה לא דואג כל הטיסה לתיקים? ומה יש לדאוג? זה אוטובוס הזנה לנתב"ג הנהג מיודע היטב את מי הוא מסיע, אם הדאגה שלך היא שתשכח שיש לך מזוודות, שים לך תזכורת בטלפון.
&nbsp
המושבים לא צפופים כלל וכלל ויש גם מספר מושבים באוטובוס לגבוהים במיוחד עם מרווח של 60 ס"מ.
&nbsp
שירותים: אם אין בעיה רפואית, אני לא באמת רואה בעיה להתאפק שעה. אם הכלבה שלי מתאפקת 13 שעות כשהיא בבית לבדה לפעמים, כל בן אדם יכול.
אתה נותן לי תשובות של פעם, זה מה יש ותתמודד
אני רוצה כלי תחבורה שכל המושבים בו מרווחים
לא בא לי להתאפק וזכותי ללכת לשירותים
ברור שבולמים גם בלילה, למה רמזורים לא עובדים בלילה?
יש כלי תחבורה מעולה שנקרא רכבת
הוא יותר נוח יותר מרווח ויש בו שירותים ומקום למזוודות
למה למנוע מאנשים לנסוע בו? מה הם עשו לך רע?
זו עיר של 300 אלף תושבים בערך
זה תושבים סוג ג' שצריכים להגיד להם תתאפקו כי בא לנו?
 

Ofekalef1

New member
כי הרכבת נסעה כמעט ריקה...

אתה נותן לי תשובות של פעם, זה מה יש ותתמודד
אני רוצה כלי תחבורה שכל המושבים בו מרווחים
לא בא לי להתאפק וזכותי ללכת לשירותים
ברור שבולמים גם בלילה, למה רמזורים לא עובדים בלילה?
יש כלי תחבורה מעולה שנקרא רכבת
הוא יותר נוח יותר מרווח ויש בו שירותים ומקום למזוודות
למה למנוע מאנשים לנסוע בו? מה הם עשו לך רע?
זו עיר של 300 אלף תושבים בערך
זה תושבים סוג ג' שצריכים להגיד להם תתאפקו כי בא לנו?
כי הרכבת נסעה כמעט ריקה...
 

olli3

New member
מנהל
תודה על תוספת ה100 אלף תושבים לבאר שבע, מאיפה הם הגיעו?

אתה נותן לי תשובות של פעם, זה מה יש ותתמודד
אני רוצה כלי תחבורה שכל המושבים בו מרווחים
לא בא לי להתאפק וזכותי ללכת לשירותים
ברור שבולמים גם בלילה, למה רמזורים לא עובדים בלילה?
יש כלי תחבורה מעולה שנקרא רכבת
הוא יותר נוח יותר מרווח ויש בו שירותים ומקום למזוודות
למה למנוע מאנשים לנסוע בו? מה הם עשו לך רע?
זו עיר של 300 אלף תושבים בערך
זה תושבים סוג ג' שצריכים להגיד להם תתאפקו כי בא לנו?
תודה על תוספת ה100 אלף תושבים לבאר שבע, מאיפה הם הגיעו?
כל המושבים מרווחים ואני בן אדם גבוה, 1.90 ואני יכול לשבת בכולם בלי בעיה. המושבים האקסטרא מרווחים, אני מעדיף לשבת בהם כשאני נוסע עם הכלבה שלי, זה כן כדי שלשנינו יהיה נוח אבל ברגיל, נוח לי בכל מושב והברכיים שלי לא פוגשות את המושב שלפניי.
&nbsp
זכותך ללכת לשירותים גם כשאתה נוסע ברכב פרטי והיכן תשתין? בצד הדרך - לא חוקי. רק בתחנת דלק שיש בה שירותים או מקום כלשהו שיש בו שירותים. אז גם כשמישהו מתנייד ברכב פרטי אין לו שום זכות "ללכת" לשירותים מתי שהוא רוצה, אלא מתי שיש שירותים לצידו ובדרכים אין שירותים בכל רגע (במיוחד לא בכביש 6).
&nbsp
נסעתי ברכבות הילה ואני נוסע בקו הלילה 469. רכבות הלילה היו ריקות יותר מהאוטובוס ויש לכך גם את האפקט של פיזור הנוסעים בצורה נוחה יותר גם בקרית גת וגם בבאר שבע. לכן רוב הנוסעים שמשתמשים בקו הלילה הם בכלל מת"א לקרית גת, מת"א לבאר שבע ומבאר שבע לקרית גת ולהיפך וגם מספר קטן שמשתמשים ב469 לשירות עירוני בבאר שבע.
&nbsp
למה למנוע מאנשים לנסוע ברכבת? כי הרכבת עולה הון תועפות לעומת הפעלת אוטובוס. מה שלא עשו כדי למשוך את הנוסעים לרכבות הלילה לא עבד, לא נתב"ג ולא תל אביב. הנוסעים לא הגיעו משום מה...
&nbsp
אני תושב באר שבע מזה 27 שנים, אז אל תכניס מילים לא קשורות לדיון של תושבים סוג ג', אני לא מרגיש תושב סוג ג'.
&nbsp
יכלו פשוט לבטל את הרכבות ולא לתת שום פתרון תחבורה ציבורית חלופי, זה היה טוב יותר? ולידיעתך, כשיושלם קו הרכבת המערבי לבאר שבע, תשקל הפעלת רכבות הלילה דרך מסילה זו על מנת לשרת גם את תושבי יבנה, אשדוד ואשקלון בעיקר ועל הדרך לחבר את באר שבע למערך. זה הכל כרגע בגדר מחשבות, שום דבר לא סגור.
&nbsp
בשורה התחתונה: אם היו מספיק נוסעים ברכבות הלילה - היו מפעילים רכבות. וכמו שמדימונה לבאר שבע מספיק שירות האוטובוסים ומספר נהוסעים ברכבות כה דליל ולא רק בשל המיקום שלה וזה שהיא לא מגיעה לבאר שבע מרכז, אלא כי הרבה יותר נוח לנוסע הממוצע לעלות מקרבת מקום לביתו על האוטובוס ולהגיע לעיר היעד שלו ואפילו לנקודת היעד בעיר היעד שלו בלי החלפות וכו'.
&nbsp
בשורה התחתונה, זה שיש כיום קישור בין תל אביב ונתב"ג לציר רגר מהווה חשיבות רבה עקב כך שניתן לראות את מספר העולים והיורדים בתחנות שלאורך שדרות רגר - דבר שהיה הרבה פחות נגיש ברכבת. בן אדם שרוצה להגיע מת"א לבאר שבע בלילה היה מעדיף לקחת טרמפ מאשר לנסוע ברכבת + ספיישל בבאר שבע מאשר לקחת אוטובוס וללכת ברגל הביתה (מספר התושבים שגרים סביב שדרות רגר בתחנות השונות גבוה בהרבה ממספר המתגוררים סביב המרכזית ותחנת צפון).
 

olli3

New member
מנהל
ולגבי הרמזורים, מתי בפעם האחרונה העיפו אותך בברקס מטורף?

אתה נותן לי תשובות של פעם, זה מה יש ותתמודד
אני רוצה כלי תחבורה שכל המושבים בו מרווחים
לא בא לי להתאפק וזכותי ללכת לשירותים
ברור שבולמים גם בלילה, למה רמזורים לא עובדים בלילה?
יש כלי תחבורה מעולה שנקרא רכבת
הוא יותר נוח יותר מרווח ויש בו שירותים ומקום למזוודות
למה למנוע מאנשים לנסוע בו? מה הם עשו לך רע?
זו עיר של 300 אלף תושבים בערך
זה תושבים סוג ג' שצריכים להגיד להם תתאפקו כי בא לנו?
ולגבי הרמזורים, מתי בפעם האחרונה העיפו אותך בברקס מטורף?
אז נכון שמאטים ועוצרים והפעולה הזאת נקראת בלימה, אבל עדיין... זה משהו שנקודתי מפריע לך ואל שמעתי הרבה אנשים שמתלוננים על אוטובוסים שבולמים.
&nbsp
ושלא אדבר על זה שהרכבת עוברת ממסילה אחת לשנייה ואתה עומד בשירותים וזה בדיוק מפתיע אותך ואתה דיי מאבד את יכולת הכיוון למטרה. לא הכי סימפטי, חווית השירותים הזאת. קרה לי 3 פעמים ואני לא מרבה לנסוע ברכבות, בעצם מאז רכבות הלילה לא נסעתי ברכבת.
 

נתנאל531

Well-known member
אפשר לקשור מזוודות בשרשראות קטנות למרכב

שעה נסיעה באוטובוס היא יותר גרועה משעה וחצי ברכבת
אין מה לעשות אבל לשבת בכיסא גדול עם אפשרות לשירותים שניתן להגיע אליהם מבלי לדרוך על אף אחד
לא להתבאס לשבת ליד החלון כי יכול להיות שהזה שיושב לידך פשוט יחסום לך כל אפשרות לצאת
הבלימות המטורפות שבגללם כמעת עפתי היום בבוקר על שתי חיילות מסכנות שלא היה להם איפה לשים את התיקים
כשאני מגיע מנתב"ג אני לא רוצה לשים את המזוודה למטה באוטובוס ואז לעלות ולדאוג כל הנסיעה לגורל התיקים
ועוד אחרי טיסה ארוכה במושבים כמו אוטובוס כשהבירכיים שלי צורחות מכאבים בגלל הצפיפות של המושבים
לעלות שוב לאותו הכיסא לעוד נסיעה של שעה עם כאבי ברכיים בגלל שהכיסאות באוטובוס יותר צפופים
ועוד לפחות במטוס יש שירותים, באוטובוס אני צריך להביא בקבוק למקרא ואני לא אוכל להתאפק.
אפשר לקשור מזוודות בשרשראות קטנות למרכב
כך עשיתי בעבר עם האופניים שלי (שרשרת אופניים), אחר כך ירד מעט מפלס הלחץ והפסקתי. החשש לגניבה מתא מטען לא שונה מהחשש להעלמות מזוודות במערכות של נמלי התעופה, ואם חושבים על כך בהגיון, קשה מאוד לקחת מזוודה מתא מטען ולברוח, מזוודה כבדה יחסית, וקשה לרוץ איתה.
 

אבישי ק

New member
גם אני שונה אוטובוסים, אבל ידם עדיין על העליונה

תודה...
איזה גרוע זה... שונא לסוע באוטובוסים...
גם אני שונה אוטובוסים, אבל ידם עדיין על העליונה
עדיין יש פליטי אגד הגדולה שמנסים לדחוף לנו אוטובוסים גם כשלא צריך
 
אף פליט אגד לא ניסה לדחוף במקרה הזה אוטובוסים

גם אני שונה אוטובוסים, אבל ידם עדיין על העליונה
עדיין יש פליטי אגד הגדולה שמנסים לדחוף לנו אוטובוסים גם כשלא צריך
אף פליט אגד לא ניסה לדחוף במקרה הזה אוטובוסים
עוד הרבה לפני שמטרופולין הפעילה את קו 469, הרכבת הפעילה שאטלים אוטובוסיים במקום הקו הרכבתי, כי מספר הנוסעים לא הצדיק הפעלת רכבות.
במקרה הזה זה היה טבעי להפעיל קו אוטובוס סדיר במקום קו הרכבת הלא פעיל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה