אין על קליף לי

kads

New member
אין על קליף לי

טוב, אולי האלאדיי, אבל הבחור פשוט money בפוסט סיזן. שמנו check ליד השורה של ׳לנצח סדרה בפעם הראשונה׳, אולי עכשיו נוכל גם לעשות היסטוריה ולנצח משחק בית ראשון בפלייאוף (אם אפשר אז ביום שבת כאשר אני נוכח במגרש) אני בטריטוריה חדשה כאן, לא בטוח איך לעכל את המעמד
 

kads

New member
ועוד BP...

כנראה עזר להם כי סוף סוף הם התחילו לחבוט בסדרה
 

kads

New member
ביג גיים שילדס בבולפן

היה מאד חייכן וחילק מלא כדורים לילדים שעמדו מסביב. ניגוד גמור ל A-HOLE שמצטייר בטלויזיה.
 

kads

New member
נגמרו הטקסים, מתכוננים למשחק

המגרש היה מפוצץ והאוירה פשוט מחשמלת...עד לאינינג ה8
 

clevelandrocks

New member
כולי קנאה!

סחתיין על התמונות והחוויה וברכות על ההעפלה. מבין כל הקבוצות שהעפילו לפלייאוף, אני הכי בעדכם. אז שיהיה בהצלחה נגד היאנקיז, למרות שקשה לי להאמין שתנצחו בסדרה.
 
כאן אני קרוע

מצד אחד אוהד ינקיז מצד שני אוהד NY וגלזגו ריינג'רס העיקר שהאדומים לא יקחו
 

kads

New member
אי אפשר לדעת מה יקרה, הקבוצה הזאת

מסוגלת גם לעבור את היאנקיס ב4 או 5 אם ההתקפה תופיע כל משחק. ביינתים יאנג, המילטון וולאדי (2-3-4 בליינאפ)עוד לא הגיעו למשחקים. אם הם יתחילו לפגוע שום תוצאה לא תפתיע אותי, אם הם לא אז גם סוויפ של היאנקיס בא בחשבון. בכל מקרה, העונה הזאת היא הצלחה כבירה וכל הישג נוסף הינו דובדבן על הקצפת.
 

BB FuNaTiC

New member
אני בנתיים רכשתי את הכרטיסים שלי לALCS

משחק רביעי איי ג'יי ברנט כל הזין
 

kads

New member
כנראה נגד טומי הנטר

אני הגרלתי את קולבי לואיס נגד פיל יוז ביום שבת.
 
תמונות יפות! המון בהצלחה בסדרה...

הולך להיות LCS מעניין. בNL קרב הפיצ'ינג עם האלידיי-האמלס-אוסוולט מול לינסקום-קיין-סנצ'ז יהיה תענוג, לפילי יש יתרון בהתקפה אבל הג'ייאנטס יכולים להפתיע בסדרה כזאת. בAL היאנקיז באים עם מומנטום טוב וסביר להניח קבוצה יותר טובה, אבל הריינג'רס עם הביתיות...קליף לי לא יפתח עד המשחק ה3, אבל לפחות ה2 הראשונים בטקסס איפה שהריינג'רס משחקים טוב (אבל אמרתי את זה גם לפני 2 ההפסדים לרייז בבית אז זה לא אומר כלום כמובן) ואז עם לי בשלישי יש סיכוי לקחת 2 מה3 הראשונים. בקיצור יהיה מעניין, ההימור שלי הוא עדיין היאנקיז ב6 משחקים והפיליז ב6. שחזור הוורלד סיריס. אבל אני בעד טקסס כמובן ובNL למען האמת לא אכפת לי - יהיה נחמד לראות את האלידיי בגמר/לוקח אליפות ואני חושב שלפילי יש סיכוי יותר טוב נגד NY אבל מצד שני גם SF עם לינסקום קבוצה נחמדה.
 

BB FuNaTiC

New member
מעניין באמת, מתי פעם אחרונה היה שחזור

וורלד סיריז? יותר מזה, מתי פעם אחרונה שתי קבוצות הוורלד סיריז הגיעו לחצי גמר בשנה אחרי זה? נראה לי זאת הפעם הראשונה בתקופת הויילד קארד. לפחות הראשון שאני מצליח לחשוב עליו.
 
למעלה